TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

סופלנט הישראלית מביאה חקלאות חכמה לרחבי העולם עם טכנולוגיית ענן מבוססת אינטרנט של דברים (IoT)


סופלנט - תערוכת פרש אגרומשוב
תציג את המערכת שפיתחה בתערוכת פרש אגרומשוב 2018 בגני התערוכה בין 26-27 ליוני

חברת סופלנט(SuPlant) מעפולה, המאפשרת לחקלאים ליהנות מחקלאות חכמה באמצעות הסמארטפון, תציג את המערכת אותה פיתחה והמשווקת ופועלת ב- 14 מדינות בעולם, בתערוכת פרש אגרומשוב 2018 – האירוע הגדול בישראל לשיווק תוצרת חקלאית. התערוכה תתקיים ביוזמת קבוצת "משוב" בתאריכים 26 ו-27 ליוני 2018 בביתן 1, גני התערוכה תל אביב.


סופלנט, שהוקמה לפני שלוש שנים, פיתחה מערכת אינטרנט של דברים(IoT) המשלבת חיישנים רגישים, לוויינים, אלגוריתמים ואינטרנט. המערכת, הפועלת בענן, מאפשרת לחקלאים לדעת הכל על הגידולים שלהם בזמן אמת, בעוד הם יושבים במכונית או על הכורסה בבית והטכנולוגיה המתקדמת מדווחת על כל המתרחש בשדות. בנוסף, פיתחה החברה יכולת להשתמש בנתונים מחלקות לדוגמא, לחישוב צרכים של חלקות אחרות בעלות מאפיינים דומים, ללא צורך בחומרה.
הטכנולוגיה של סופלנט פועלת כיום ב- 14 מדינות, כולל ישראל, לרבות אוסטרליה, ספרד, ברזיל, סין ועוד, בתחומי גידולי שדה, ירקות ומטעים.


זוהר בן-נר, המייסד ומנכ"ל סופלנט, אומר כי הטכנולוגיה שעליה מבוססת פעילות החברה משלבת תוכנה מבוססת אלגוריתמים, כשהנתונים שנאספים מהחיישנים המוצבים בשטח מועברים לענן ושם מנותחים על ידי האלגוריתמים החכמים. מהחיישנים הרגישים המוצמדים לצמח ולקרקע ומחיישנים מטאורולוגיים, מתקבלים נתונים רבים, כגון רטיבות קרקע, מליחות, נתונים מהצמח, פרי, טמפרטורה, ועוד פרמטרים מטאורולוגיים-אקלימיים.


לאחר ניתוח המידע בענן, הוא מוזרם לשני כיווני פעולה:
השקיה אוטונומית – המידע המנותח מועבר לבקר ההשקיה ומעביר תכנית השקיה עדכנית המתעדכנת בזמן אמת, על פי צרכי הצמח.
התראות ומידע בזמן אמת – המגיעים לטלפון הסלולרי של החקלאי. במקרה של מצוקה או אזהרה, מתקבלת התראה באופן פשוט להבנה, עם הנחיות לטיפול.


"האנושות מתמודדת היום עם בעיות לא פשוטות ובראשן שינויי אקלים דרמטיים. אף שנה אינה דומה לקודמותיה והאמצעים שהיו קיימים עד כה לחיזוי מזג האוויר כבר לא רלוונטיים לחקלאי", אומר זוהר בן-נר, "יש צורך במערכת שתיתן מענה הוליסטי אונליין, בזמן אמת, לכל שינוי שמתרחש ולכל השפעה על הגידולים. הטכנולוגיה שלנו חוסכת לחקלאים המשתמשים בה בממוצע 30 אחוזים מהוצאות המים ומעלה את היבולים ברמה של 5% בממוצע".


סופלנט פועלת בשיתוף פעולה עם חברות בינלאומיות גדולות כגון "אדמה", "ברמד", "נען", "Nulandis" ועוד, הן בתחומי המחקר והן בתחומי ההפצה. לחברה יש תחנת מחקר בכפר יהושע והיא מעסיקה 12 אגרונומים חוקרים. בין הגופים בישראל שכבר משתמשים במוצריה ניתן למנות משקים חקלאיים בכל רחבי הארץ.
לינק הדגמה >>> https://goo.gl/R64bWV



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il