TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מנרב תבצע שני פרויקטים חדשים בהיקף הכנסות מצטבר של


מנרב
החברה זכתה במכרז של משרד הביטחון להקמת מבנים וקמפוס ברמות תמורת כ-125 מיליון שקל

בנוסף, החברה ושותף התקשרו בהסכם להקמת פרויקט לייצור חשמל בעמק הבכא תמורת כ-136 מיליון שקל
מנרב אחזקות ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחומי הבנייה והניהול ההנדסי. החברה דיווחה היום כי חברת-הבת, מנרב הנדסה ובניין (מוחזקת ב-100%), זכתה במכרז של משרד הביטחון להקמת מבנים ותשתיות בקמפוס רמות בבאר-שבע. הפרויקט יכלול בעיקר עבודות ביסוס, פיתוח והקמה של שבעה מבנים, לרבות מבני מגורים, מבני הדרכה ואודיטוריום, בשטח כולל של כ-15 אלף מ"ר. התמורה הכוללת עבור הפרויקט נאמדת בכ-125 מיליון שקל בתוספת מע"מ, ותקופת ההקמה הצפויה הינה כשנתיים.


בנוסף, בהמשך לדיווח של החברה מיום 7.9.2016, החברה דיווחה היום כי מיזם משותף של חברת-הבת מנרב הנדסה ובניין וחברת נקסטקום בע"מ (50/50) התקשר עם חברת עמק הבכא אנרגיות ורוח בע"מ להקמה של פרויקט לייצור חשמל בהספק של כ-96 מגה-וואט באמצעות כ-30 טורבינות רוח. בנוסף, התקשר המיזם המשותף בהסכם לתפעול ולתחזוקה של הפרויקט למשך 20 שנה מתום תקופת ההקמה. התמורה הכוללת עבור הפרויקט נאמדת בכ-136 מיליון שקל בתוספת מע"מ ותקופת ההקמה הצפויה הינה כ-25 חודשים מיום קבלת צו תחילת העבודה.

לגבי שני הפרויקטים, הערכת החברה היא כי שיעור הרווח הצפוי הינו דומה לשיעורי הרווח לפיהם החברה נוהגת לתמחר פרויקטים לביצוע עבודות קבלניות.

ממנרב נמסר: "אנו שמחים לדווח היום על זכייה בשני פרויקטים איכותיים, זכייה בפרויקט של משרד הביטחון וחתימת ההסכם להקמת פרויקט לייצור חשמל. העסקאות צפויות לתרום בטווח הקצר עד הבינוני להיקף ההכנסות והרווחיות של מגזר הביצוע של החברה. אנחנו ממשיכים לבחון כל העת עסקאות חדשות ומתמודדים בימים אלה על מספר מכרזים נוספים, אשר זכייה בהם צפויה לתרום בצורה ניכרת לפעילות ורווחיות החברה".

חברת מנרב אחזקות נוסדה בשנת 1969 על ידי אברהם קוזניצקי, המכהן כיו"ר החברה. עיקר פעילותה של החברה הינה בענף הנדל"ן על תחומיו השונים: ייזום פרויקטים לבנייה למגורים (באמצעות חברת הבת הציבורית מנרב פרויקטים); זכיינות בשיטת ;B.O.T ביצוע עבודות קבלניות לבנייה ותשתיות במגזר הציבורי, העסקי והפרטי וכן השכרה וניהול נכסים מניבים. פיני דקל משמש כמנכ"ל החברה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il