TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

רוסאריו על כלל ביוטכנולוגיה


רוסאריו קפיטל
אפסייד של 20-50%
דר' זאב ז"ק וערן יעקובי, רוסאריו ייעוץ ומחקר:

חברת כלל תעשיות (כת"ש) הינה בעלת השליטה בחברה ומחזיקה כ- 48.6% מההון המונפק של כלל ביוטכנולוגיה (כת"ב). נזכיר כי כת"ש הינה חברה פרטית בשליטתו בעקיפין של מר לן בלווטניק.

כת"ב הינה חברה הפועלת בתחום מדעי החיים באמצעות השקעה והחזקה בחברות מו"פ בתחום מדעי החיים והטכנולוגיה הרפואית. החברה נסחרת בבורסה של ת"א לפי שווי של כ- 459 מיליון ש"ח.

חזון החברה הינו הצמחת גוף בעל אוריינטציה תעשייתית-עסקית שיהווה גורם מרכזי ומשמעותי ליצירת ערך בתחום מדעי החיים בישראל.

החברה התחילה את שנת 2018 כאשר מרבית חברות הפורטפוליו שלה אינן נזקקות למימון ממנה וזאת לאחר, שכאמור, בשנת 2017 השקיעה החברה כ- 12.5 מיליון דולר ומשקיעים מבחוץ השקיעו מעל 175 מיליון דולר בחברות הפורטפוליו.

החברה הגבירה מאמצים בשנת 2017 בנושא הרחבת הנוכחות שלה ופעילותה בארה"ב. לצד חברות הפורטפוליו האמריקאיות, החברות הישראליות גייסו מנהלים בכירים מארה"ב וכן צירפה חברי דירקטוריון אמריקאים מנוסים בתחום.

הדרך הפשוטה ביותר לקבל אינדיקציה לשווי כת"ב שלמעשה דומה במאפיינים שלה לקרנות VC, היא באמצעות NAV המבוסס על שווי ההשקעות שלה בחברות הבת והסתברויות להצפת ערך.

בחנו חמישה תרחישים (פירוט מלא במסמך). אנו מעדיפים להיצמד לתרחיש הרביעי בהיבט של שמרנות ובו למעשה הנחנו כי רק 50% מהפורטפוליו יבוא לידי ביטוי מבחינת שווי ("חצי NAV") - 20% upside. בתרחיש קצת פחות שמרני נקבל upside של כ- 50%.

* את הסקירה הפיננסית כתבו ברוסאריו ייעוץ ומחקר: ראש מחלקת הביומד דר' זאב ז"ק והמנכ"ל, ערן יעקובי.

** הסקירה המקצועית התבצעה על ידי דר' זאב ז"ק, רופא קרדיולוג בעל 20 שנות ניסיון כרופא, המלווה לאורך שנים משקיעים פרטיים בהשקעות בתחום מדעי החיים.

משנת 2010 עומד דר' ז"ק בראש מחלקת הביומד ברוסאריו, לאורך תקופה זו פותחה מומחיות בהערכת החברות מבחינת מודל עיסקי.

המחלקה בוחנת אפשרויות השקעה ובראשן את "נכס הבסיס" של החברות: המדע שעומד מאחורי החברה, סיכויי החברה להצליח מבחינה מדעית, פוטנציאל השוק, המתחרים ובעיקר כמה זמן ייקח לחברה להגיע לשוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il