TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

OTI בחרה במערכת ERP Cloud של אורקל


אורקל
זוהי חברת הטכנולוגיה היצרנית הראשונה בישראל שבוחרת להעביר את מערכות הפיננסים, הרכש והייצור שלה מאתר החברה (On Premise) לענן

חברת OTI היא אחת החברות המסקרנות יותר בשוק, שביצעה לאחרונה מהפך בתוצאות העסקיות שלה. פתרון ה-ERP Cloud של אורקל שבחרה יאפשר לה להמשיך לדהור קדימה. היקף העסקה מוערך במאות אלפי שקלים.


OTI הישראלית מחלוצות תעשיית ה FINTECH בישראל ובעולם מספקת פתרונות טכנולוגיים ליישומי תשלומים ללא מגע (Cashless Payment) ותקשורת בפרוטוקול קרבה .(NFC) הפתרונות משמשים במגוון תעשיות ושווקים כגון: עמודי טעינה לרכב חשמלי, בתחנות דלק ובעמדות כירטוס של מערכות הסעת המונים. החברה מפתחת טכנולוגיות המאפשרות לבנקומטים/כספומטים (ATM) בעולם הבנקאות מעבר לדור הבא של מכונות חכמות וקיוסקי תשלומים בשירות עצמי (self-check-out systems) לרשתות קמעונאיות. כמו כן מפתחת החברה אמצעי תשלום מתקדמים למכונות ממכר אוטומטיות ורובוטיות במגוון תעשיות רחב. החברה נסחרת בנאסד"ק, ומעסיקה 125 עובדים ברחבי העולם, כולל מרכז פיתוח מתקדם באזור התעשיה בראש פינה.


OTI בחרה במערכת Oracle ERP cloud כולל מודולים של: פיננסי, רכש, ניהול הזמנות לקוח, ייצור, מלאי, וניהול חיי מוצר. המערכת מבית אורקל משלבת טכנולוגיות חדשניות בתחום של חווית משתמש, כלי BI מתקדמים, כלים פיננסיים וכלי Collaboration (שיתופיות) פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים, המאפשרים לארגון להתנהל בעולם עסקי דינמי וחדשני.


פתרון ERP Cloud של אורקל מאפשר ל-OTI לייצר שפה ארגונית אחידה עבור כל החברות שלה בעולם ולקבל תמונת מצב פיננסית גלובלית באופן נוח מאוד וברור. זאת לצד שדרוג הפעילות למערכת מתקדמת יותר הן ברמה הטכנולוגית והן ברמת ממשק המשתמשים. שיקול מרכזי נוסף היה חסכון בעלויות IT.
על ביצוע הפרויקט שהחל בחודש מרץ 2017 הופקדה חברת לינוטק, המתמחה ביישום Oracle ERP Cloud. המערכת משרתת כיום 50 משתמשים ארגוניים ברחבי העולם.


לדברי שלומי כהן, מנכ"ל חברת OTI, "המערכת הפיננסית המתקדמת של אורקל מאפשרת לנו לקבל תמונת מצב ברורה, עדכנית ונוחה לצפייה על הפעילות הפיננסית הגלובלית של החברה בכל רגע נתון. היא מאפשרת זמינות של מידע בצורה ידידותית ויעילה, ובמקביל קלה להטמעה ונוחה לתפעול על ידי כל המשתמשים. כחברה המציגה אסטרטגית צמיחה לטווח הארוך תוך התייעלות מתמשכת והקטנת ההוצאות התפעוליות, אנו רואים באורקל שותפה אמיתית לדרך. החברה עברה לאחרונה תהליך משמעותי של חיסכון והתייעלות. כחלק מהתהליך זה, חשוב לנו להביא את הארגון למקום אחר, לא רק במישור העסקי אלא גם ברמה הטכנולוגית".


לדברי אורית קנטרוביץ', מנהלת חטיבת פתרונות Cloud ERP ופיננסים באורקל ישראל: "זהו לקוח ראשון בארץ מהסקטור היצרני שבוחר להעביר את המערכות שלו מאתר החברה (On Premise) לענן. עבור ארגונים יצרניים מדובר במעבר מורכב מאד, אולם מערכת ה- ERP Cloud של אורקל מיומנת בתמיכה בארגונים מסוג זה ויודעת להציע מודולאריות מלאה לצד חדשנות עסקית וטכנולוגית. המערכת מסתכלת קדימה ועוזרת לארגון לנהל את השוטף, ובעיקר להיערך לעולם עסקי אשר שובר פרדיגמות - ניהול מודרני בהתגלמותו".


סלביק גימלברנד מנכ"ל לינוטק, אמר כי "לינוטק הוכיחה שוב את יכולתה ביישום פרויקט ERP בלו”ז ובתקציב הנדרשים תוך שמירה על יחסי עבודה מעולים ותמיכה ביעדים העסקיים של הלקוח. מדובר בפרויקט הראשון מסוגו בישראל ומהראשונים בעולם. יכולת זו המבוססת על ידע וניסיון מקצועי מוכח, מאפשרת לנו להוביל בהצלחה את פתרון ה-Oracle ERP Cloud בישראל".


חברת רפא"ל, שבחרה בפתרון Oracle ERP cloud, היתה החברה הראשונה בישראל שבחרה לשדרג את המערכת שלה משרתי החברה (on premise) לענן, ויישמה זאת בהצלחה מרובה. Oracle ERP cloud היא חלק מסוויטת פתרונות ענן אינטגרטיביים המכילה גם CRM (מערכות לניהול לקוחות), HCM (מערכות לניהול כוח אדם), ותכנון תקציב במערכת אחת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il