TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מאסטרקארד ממשיכה במסורת ומזמינה סטארט-אפים לתחרות המשלבת רכיבת שטח על אופניים


מאסטרקארד
הסטארטאפ הזוכה יטוס לניו יורק כדי להציג את החברה בפני צמרת בכירי מאסטרקארד ולמעלה מ-100 מנהלים מהחברות הגדולות ביותר בתחומי הבנקאות, הפיננסים והמסחר במסגרת immersion week StartPath

חברת הסטארט-אפ Jifiti, אשר הייתה אחת הזוכות בתחרות הקודמת, נמצאת היום בשלבים מתקדמים של הטמעת פתרונם במאסטרקארד

מאסטרקארד ישראל ממשיכה במסורת שבה תערוך תחרות בקרב סטארט-אפים אשר נמצאים בשלביseed-A תוך כדי מסע רכיבה על אופניים. Cycling to the future 2018.


סטארט-אפים מתחומי הפינטק והבנקאות, סייבר, ביג דאטה, ריטייל, מוצרים לבישים, תיירות, POS ועוד, מוזמנים להגיש מועמדות להשתתפות באירוע אשר יתקיים במעמד ג'ייסון ליין, סגן נשיא לפיתוח עסקי אירופה ואנדרס המברגר, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל.


באירוע הרכיבה, עשרת הסטארט-אפים אשר יבחרו, יציגו את הרעיון לנבחרת השופטים אשר מורכבת גם מבכירים ממאסטרקארד ומחברות כרטיסי האשראי המובילות בישראל. ישראלי הכולל הסטארט-אפ הזוכה יוזמן על ידי מאסטרקארד לניו יורק להציג בתוכנית ה-Start Path בפני צמרת ההנהלה הבכירה של מאסטרקארד בארה"ב ולמעלה מ- 100 מנהלי החברות מהגדולות מהעולם הפועלות בתחומי הבנקאות, הפיננסים והמסחר.


Start Path הינה תוכנית גלובלית של מאסטרקארד שנועדה לתמוך בחברות סטארט-אפ חדשניות בתחילת דרכן המפתחות את הדור הבא של פתרונות מסחריים.
במסגרת תכנית ה- StartPath לאורך השנים יצרה מאסטרקארד שיתופי פעולה עם מספר חברות סטארט-אפ ישראליות (בינהן, sling, VATBox, SuperSmart ו- PayKey) ופתחה בפניהן הזדמנות לשווקים בינלאומיים ולקוחות גלובליים.


חברת הסטארט-אפ Jifiti, אשר הייתה אחת הזוכות בתחרות הקודמת, ואשר מפעילה אפליקציה לשליחת מתנה לחברים ולתשלום חברתי עבורן, נמצאת היום בשלבים מתקדמים של הטמעת הפתרון במאסטרקארד בשווקים שונים בעולם.


אנדרס המברגר (Andras Hemberger), מנכ"ל מאסטרקארד ישראל מציין כי " מאסטרקארד אשר לה קשר ישיר והדוק עם החברות הגדולות בעולם הפיננסי ובעולם הריטייל סימנה את ישראל כשוק מרכזי לאיתור וחיפוש חדשנות והזדמנויות. החברה מחפשת דרכים רבות ושיתופי פעולה עם חברות חדשניות בישראל על מנת להעשיר את הערך העסקי עבור הלקוחות, עבור הצרכנים ועבור בעלי העסקים ברחבי העולם. שיתוף הפעולה של מאסטרקארד עם חברות סטארט-אפ ישראליות מקצר להן תהליכי שיווק, פיתוח עסקי ו- Time To Market אשר עולים כסף רב ובעיקר זמן ".

התחרות תיערך ב- 10.5.2017,
ניתן להגיש מועמדות עד ל- 26.4.2017 בלינק הבא:
https://www.f6s.com/cyclingstartupevent/apply



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il