TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מתוך כנס תל אביב מתחדשת של מידע כנסים


שר הבינו והשיכון יואב גלנט
שר השיכון גלנט ממתן מאוד התכנית להקים עד 2040 3 מיליון דירות, מתוכן 850 אלף בהתחדשות עירונית!" בעזרת הרכבת היעד של 100 אלף דירות בשנה אפשרי
שר השיכון גלנט:" גלנט אמר אתמול בכנס תל אביב מתחדשת של מידע כנסים : הירידה בהתחלות הבנייה וברכישות דירות תופעה טבעית. באופן טבעי אנשים לא מוכנים לשלם מחיר מופרז על דירה. אין שום סיבה שיילקחו מחירים על דירות "כאילו ציפו את הקירות בזהב, נגיע בשנה הבאה ל-15000 דירות במחיר למשתכן ונפתור בעייה לסגמנט באוכלוסיה שאין לו. מדובר בתהליך טבעי. אנחנו היזמים ומורידים את ערך הקרקע. הורדת מחיר הקרקע והתחרות בין הקבלנים הם שמורידים את רמות המחירים. תוך עשור 20 אחוז מהבנייה בישראל תהיה בהתחדשות עירונית. יש פוטנציאל של חצי מליון דירות במסגרת התחדשות עירונית. בעזרת הרכבת היעד של 100 אלף דירות בשנה אפשרי. התחדשות עירונית זה העתיד של מדינת ישראל.

ארז כהן, שמאי מקרקעין ומשפטן, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין לשעבר : בפאנל בכנס מידע כנסים היום אמר: השכונות הדרומיות בתל אביב מהוות את הפוטנציאל הגדול היותר , ניתן למצוא מחיר של 2-2.2 מיליון ₪ לדירה חדשה, אולם עיריית תל אביב מתעקשת על מכפילי בינוי קטנים יותר ואז פחות כדאי.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה ומומחית בכלכלה עירונית: ד"ר דגני אמרה היום בכנס מידע כנסים , תל אביב מתחדשת כי אסור לבצע בשכונות דרום תל אביב, באופן אוטומטי שימושים מעורבים של מגורים ומסחר, משום שלא כל מה שמתאים לצפון ומרכז תל אביב מתאים לשכונות הדרום מזרח של העיר.
בעיר תל אביב חסר חלק ניכר בשטחי מסחר. מ- 1983 חל גידול של 17% בלבד בשטחי מסחר בתל אביב לעומת גידול של כ- 30% באוכלוסייה )בעיר כ- 433 אלף תושבים(. בתל אביב היום יש כ- 13 אלף עסקים בתחום המסחר, מעט יותר ממיליון מ"ר.

רק בשנים האחרונות החל גידול מואץ יותר בפיתוח שטחי מסחר בעיר. בפועל, בעיר לא נוספו שטחי מסחר משמעותיים במשך תקופה ארוכה.

חיים אביטן, יו"ר הרשות להתחדשות עירונית אמר היום בכנס תל אביב מתחדשת של מידע כנסים: יש לנו בעייה לאומית של חוסר בדיור וחוסר בתחבורה ציבורית , שר השיכון ואנוכי נמצא פתרונות. אני בתפקיד כבר 5 חודשים ורואה את התהליך כולו קורם עור וגידים.

יהודה הרציג, הרציג נדל"ן: ממליץ על עירוב שימושים בהתחדשות עירונית, לא רק משרדים אלא גם שירותים שכונתיים כקופת חולים ומרכולים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il