TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מלאנוקס ממנה את סטיב סנגי ואומש פדוול למועצת המנהלים של החברה


מלאנוקס
הדירקטורים העצמאיים החדשים מביאים ניסיון וידע ניהולי ותפעולי משמעותי המינויים מוסיפים ומעשירים את הידע והעומק של מועצת המנהלים בהמשך דרכה של מלאנוקס ליצירת גידול רווחי משמעותי ויצירת ערך לבעלי המניות

מלאנוקס טכנולוגיות, בע"מ (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום על מינוים של סטיב סנגי (Steve Sanghi), מנכ"ל מיקרוצ'יפ טכנולוגיות, ושל אומש פדוול (Umesh Padval), שותף בטומוסט וונצרז, למועצת המנהלים של החברה באופן מיידי. עם מינויים אלו, במועצת המנהלים של מלאנוקס מכהנים 11 דירקטורים. מר סנגי ומר פדוול ממלאים מקומות פנויים במועצת המנהלים.


מר סנגי נחשב לדמות מובילה ומכובדת בתעשיית המוליכים למחצה, בעל מומחיות תפעולית ללא תחרות ויכולת מוכחת להניע צמיחה רווחית. תחת הנהגתו כמנכ"ל מיקרוצ'יפ מאז 1991, ההכנסות של החברה גדלו מ -89 מיליון דולר מההנפקה הראשונה ב -1993 ל -4.0 מיליארד דולר, עם גידול של 38% בהכנסות התפעוליות. בנוסף, רכשה מיקרוצ'יפ 19 חברות וביצעה אסטרטגיית השקעות ברורה המתמקדת בפיתוח וקיימות של קווי מוצרים רווחיים תוך כדי הגדלת נתח שוק, מה שהביא לעליית מחיר המניה בכ - 14,200%, ללא דיבידנדים.


מר פדוול מביא למאלנוקס מעל ל-30 שנות ניסיון טכנולוגי, שיווקי, תפעולי ומומחיות אסטרטגית. לאורך הקריירה שלו, מר פדוול היה מנכ"ל משקיע ויזם וכיהן בלמעלה מ-20 מועצות מנהלים של חברות ציבוריות ופרטיות. מאז הצטרפותו של מר פדוול למועצת המנהלים של חברת אינטגריטד דיוויס טכנולוגיות (IDT) בשנת 2008, ראתה החברה שיפור משמעותי ברווח התפעולי ועליית מחיר המניה, אשר הביאה לצמיחת שווי שוק של למעלה מפי 5. הניסיון התפעולי הנרחב של מר פדוול וההבנה המעמיקה שלו על אופן הפעילות של תעשיית המוליכים למחצה, מומחיותו האסטרטגית, יחד עם הנהגתו במועצות מנהלים, יצרו ערך משמעותי לבעלי המניות עבור מספר חברות והופכים אותו לתוספת אדירה למועצת המנהלים של מלאנוקס.


"מועצת המנהלים של מלאנוקס חיפשה באופן פעיל דירקטורים עצמאיים ובעלי הכשרה גבוהה למלא את שני המושבים הנותרים במועצת המנהלים שלנו, ואנו שמחים לקבל בברכה את סטיב ואומש", אמר ארווין פדרמן, יו"ר מועצת המנהלים של מלאנוקס. "בנוסף לניסיון המדהים והיכולות המשלימות שלהם, סטיב ואומש מביאים מנהיגות חזקה ופרספקטיבות חדשות אשר יהיו משמעותיות לצמיחה המתמשכת והגדלת הערך לבעלי המניות של משקיעי מלאנוקס".

"סטיב הוא אחד הפעילים המובילים ביותר בתעשיית המוליכים למחצה, עם רקורד מרשים של יצירת ערך כמנכ"ל מיקרוצ'יפ. אנו גאים להוסיף אותו למועצת המנהלים, ואנו בטוחים כי ההתמקדות האיתנה שלו ביעילות תפעולית ובגישה ממושמעת להקצאת הון תהיה בעלת ערך רב למלאנוקס בזמן שהחברה ממשיכה לבצע את התוכנית האסטרטגית שלנו. בנוסף, אומש מביא ניסיון נרחב בהנהגת חברות ציבוריות ומצוינות תפעולית, במטרה להביא לצמיחה ולרווחיות לטווח הארוך. הפרספקטיבה המאוזנת של סטיב הינה אידיאלית עבור מלאנוקס, אשר שמרה על מסלול הצמיחה הגבוה שלה, תוך השגת קנה המידה כדי לספק פתרונות מובחנים מקצה לקצה ללקוחותיה."


"זהו זמן מרגש במיוחד להצטרף למועצת המנהלים של מלאנוקס", אמר מר סנגי. "ההתמקדות של מלאנוקס בחדשנות ובמחקר ופיתוח, לצד האסטרטגיה לטווח הרחוק, מיקמה את החברה כבעלת צמיחה מתמשכת ורווחית - דבר המוכח הן על ידי התוצאות החזקות של החברה והן על ידי הצפי לשנה הקרובה. מאז ומתמיד התמקדתי בחשיבות של יצירת צמיחה ורווחיות ובכוונתי לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מועצת המנהלים של מלאנוקס על מנת להבטיח כי גם מלאנוקס תמשיך במסלול העלייה ותגיע למימוש פוטנציאל מלא ".


"אני נרגש להיות חלק מהצוות של מלאנוקס, אשר מטפל בהזדמנות גדולה בשוק על ידי פיתוח מוצרים חדשניים ופלטפורמות מוצרים מובילות בשוק", אמר מר פדוול. "אני מצפה להשתמש בניסיון העבר שלי כדי לתרום למטרות החברה - המשך הצמיחה בהכנסות ומקסום הערך לבעלי המניות ".


מר פדרמן המשיך, "המינויים של היום ממחישים את המחויבות המתמשכת שלנו לממשל התאגידי ברמה הטובה ביותר, וכמו כן להבטיח שיש לנו את השילוב הנכון של מגוון, עצמאות, ניסיון ומיומנויות כדי להוביל את מלאנוקס להצלחה עתידית. אני מצפה לעבוד לצד סטיב ואומש, כמו גם לצד שאר חברי מועצת המנהלים יוצאי הדופן וצוות הניהול כדי להמשיך ולהוביל את הצמיחה והמובילות שלנו בתעשייה ולמקסם את הערך לבעלי המניות ".

אודות סטיב סנגי
סטיב סנגי מונה לנשיא מיקרוצ'יפ באוגוסט 1990, למנכ"ל באוקטובר 1991 וליו"ר מועצת המנהלים באוקטובר 1993. לפני כן, מר סנגי היה סגן נשיא לתפעול ב- Waferscale Integration, Inc, משנת 1988 עד 1990. מר סנגי הועסק על ידי אינטל בין השנים 1978 ל -1988, שם מילא תפקידים שונים בהנהלה ובהנדסה, האחרון מביניהם כמנהל כללי של פעולות זיכרון הניתנות לתכנות. בנוסף, מר סנגי מכהן כיום במועצת המנהלים של Myomo Inc, חברת מכשור רפואי. הוא שירת בעבר במועצות המנהלים של חברות ציבוריות ופרטיות רבות, לרבות Hittite Microwave, Xyratex, Adflex
, Artisoft, Solutions, ו-Flip Chip International. מר סנגי זכה בפרסים רבים בתעשייה, כולל "מנהל השנה" של מגזין הנדסה אלקטרונית טיימס בשנים 2010 ו -2016. הוא גם זכה בפרס "יזם השנה של אריזונה" של פירמת "ארנסט ויאנג" בשנת 1994. מר סנגי הינו בעל תואר שני בהנדסת חשמל ומחשבים מאוניברסיטת מסצ'וסטס ותואר ראשון באלקטרוניקה ותקשורת מאוניברסיטת פנג'אב, הודו.

אודות אומש פדוול
מר פדוול מביא עמו יותר מ -30 שנות ניסיון תפעולי וניהולי נרחב בתחומי הטכנולוגיה, השיווק, המכירות וניהול כללי במגוון תעשיות עתירות ידע, יחד עם נסיונו במועצות מנהלים בלמעלה מ-20 חברות ציבוריות ופרטיות. מר פדוול הינו שותף בחברת Thomvest Ventures. לפני כן שימש מר פדוול כשותף בחברת Bessemer Venture Partners, ולפני כן שימש כסגן נשיא בכיר בקבוצת מוצרי הצריכה בחברת LSI Logic Corporation, שם שימש גם כסגן נשיא בכיר של חטיבת ה- Broadband Entertainment של החברה. לפני כן מר פדוול שימש כמנכ"ל ודירקטור ב-C-Cube (אשר נרכשה על ידי LSI Logic בשנת 2001) וגם היה בעבר נשיא חטיבת המוליכים למחצה של החברה. לפני הצטרפותו ל- C-Cube, כיהן מר פדוול בתפקידי ניהול בכירים בחברת VLSI Technologyו- Advanced Micro Devices. מר פדוול מכהן כיום במועצת המנהלים של החברה הציבורית IDT, וכן במועצות המנהלים של מספר חברות פרטיות ובהן חברת Avnera Corporation Avalanche Technologies,, Lastline, Tactus Technologies וב- Sutter health Pacific Division. מר פדוול כיהן בעבר גם במועצות מנהלים של מגוון חברות ציבוריות ובהן Monolithic Power Systems, Elantec Semiconductor , Silicon Image,
Entropic Communications Incorporated, ו-C-Cube Microsystems. כמו כן, בעבר מר פדוול כיהן בדירקטוריון הייעוץ של אוניברסיטת סטנפורד. מר פדוול בעל תואר ראשון בטכנולוגיה מטעם המכון הטכנולוגי של מומבאי, הודו ותואר שני M.S).) בהנדסה מאוניברסיטת סטנפורד.










טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il