TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

סיוה מתרחבת לתחום העוזרות הקוליות הוירטואליות עם חבילת תוכנה מתקדמת להפעלה קולית מדויקת של מכשירים


סיוה CEVA
טכנולוגיית ה-ClearVox כוללת רכיבי תוכנה למערכי מיקרופונים בטכניקת עיצוב אלומה, איתור מיקום הדובר, הפחתת רעשים וביטול הדים

ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד"ק: CEVA) הציגה שלשום בתערוכת האלקטרוניקה השנתית (CES) את טכנולוגיית ה-ClearVox, להפעלה קולית מדויקת של מכשירים. הטכנולוגיה מבוססת על חבילת תוכנה חדשה המיועדת בלעדית למעבדי הקול והאודיו CEVA-TeakLite-4 ו-CEVA-X2. היא משפרת את איכויות הדיבור והקול גם בסביבות רועשות, ומאפשרת הפעלה קולית מדויקת יותר של מכשירים מסוג עוזרות קוליות וירטואליות המבוססות על שירותי ענן, כמו Alexa, Baidu, DuerOS, Bixby, Cortana, Google Assistant ו-Siri.


הטכנולוגיה החדשה מיועדת לכמה שווקים, בהם אוזניות אלחוטיות, רמקולים חכמים, סמארטפונים, מכשירים לבישים, מערכות בידור לרכב, ומערכות אבטחה ביתיות. טכנולוגיה זו תסייע ליצרני מכשירים להקטין את רף הכניסה הגבוה לתחום הצומח של העוזרות הקוליות הווירטואליות ולקצר תהליכי פיתוח של מוצרים.
חבילת ה-ClearVox כוללת רכיבי תוכנה בטכניקת עיצוב אלומה המאתרת את מיקום הדובר ומגבירה את הקול מכיוונו, מפחיתה רעשים ומבטלת הדים. ClearVox מסופקת בשתי קונפיגורציות, אחת להפעלה קרובה באוזניות ומכשירים לבישים, והשניה בהפעלה רחוקה עבור רמקולים חכמים, מערכות בידור לרכב ויישומי הפעלה קולית נוספים.


הכרחי בכל מכשיר
מנהל הטכנולוגיות הראשי של סיוה, ארז בר-ניב, אמר: "טכנולוגיות לשיפור איכות הקול הן מהאלגוריתמים המורכבים ביותר לתכנון, ובכל זאת הפכו להכרחיות בכל מכשיר המופעל קולית. טכנולוגיית ה-ClearVox שפיתחנו מתבססת על המחקרים האקדמיים האחרונים בתחום האלגוריתמים לעיצוב אלומה כדי להשיג איכות קול ברורה ויוצאת דופן, גם בסביבות רועשות ובאזורים עם הדים. לקוחותינו יכולים כעת ליהנות מפתרון מלא מספק יחיד, המשלב מעבד אותות ותוכנה ייעודית, המאפשר הפחתת המורכבות וזמני הפיתוח של מוצרים".


סיוה מסרה, כי הטכנולוגיה החדשה זמינה כעת ללקוחות נבחרים, ולשוק כולו ברבעון השני.
פרטים נוספים על טכנולוגיית ClearVox: https://www.ceva-dsp.com/product/ceva-clearvox/


סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות לעיבוד אותות ומעבדי בינה מלאכותית המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), הראייה המלאכותית, הלמידה העמוקה והרשתות הנוירוניות, האודיו, יישומי הפעלה קוליים, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון נתונים.
הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ובמוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il