TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Etisalat Digital וסוניקוול יספקו פתרונות אבטחה דיגיטלית מתקדמים לעסקים קטנים ובינונים באיחוד האמירויות


סוניקוול
"המשימה שלנו היא לעזור להגן על ארגונים בכל גודל מההסתערות המתמדת של התקפות סייבר כיום", אמר נשיא ומנכ"ל סוניקוול ביל קונר

סוניקוול, שותפת האבטחה האמינה שמגינה על יותר ממיליון רשתות ברחבי העולם, הודיעה היום על שותפות אסטרטגית עם Etisalat Digital, היחידה העסקית של Etisalat Group שגורמת לשינוי דיגיטלי באיחוד האמירויות ובאזורים שבהם Etisalat Group פועלת. שיתוף הפעולה מתמקד בעיקר בהספקת פתרונות אבטחה דיגיטלית מקצה לקצה לעסקים קטנים ובינונים באיחוד האמירויות.


"המשימה שלנו היא לעזור להגן על ארגונים בכל גודל מההסתערות המתמדת של התקפות סייבר כיום", אמר נשיא ומנכ"ל סוניקוול ביל קונר. "השותפות עם Etisalat, אחת המובילות המוערכות ביותר בעולם באבטחה דיגיטלית, מבטיחה שהפתרונות ושירותי האבטחה הדיגיטלית הנחוצים יהיו זמינים לעסקים קטנים ובינוניים באיחוד האמירויות. כשהאיומים המתקדמים מתגברים בגודל ובתחכום, האיחוד הזה לא היה יכול לבוא בזמן טוב יותר".


המטה של Etisalat Digital נמצא באבו דאבי והיא עכשיו שותפת SecureFirst של סוניקוול שמציעה פתרונות טכנולוגיים ליותר מ-300,000 עסקים קטנים ובינוניים באיחוד האמירויות. Etisalat Digital היא חטיבה עסקית של Etisalat Group שמשרתת 140 מיליון מנויים ב-16 מדינות במזרח התיכון, אסיה ואפריקה.


פרנסיסקו סלסדו, סגן נשיא בכיר, Etisalat Digital, אמר: "Etisalat עובדת באופן קרוב עם מגזר העסקים הקטנים והבינוניים כדי להעצים אותם בעזרת פתרונות שעוזרים להם להשתנות ולהביא חדשנות דיגיטלית לעסק שלהם. אבטחה היא אלמנט אינטגרלי בעזרה לעסקים קטנים ובינוניים בבניית תשתית מתקדמת שתתמוך בדרישות ובאתגרים העסקיים הגדלים שלהם. השותפות של היום תעזור ללקוחותינו העסקים הקטנים והבינוניים לבנות אסטרטגיית הגנה דיגיטלית המבוססת על בינה שתהיה משתלמת ותגן על היעדים העסקיים העתידיים שלהם".


השותפות מאפשרת ל-Etisalat להרחיב עוד את תיק המוצרים שלה לעסקים קטנים ובינוניים משירותי פס רחב ותקשורת פופולריים לשירותים מנוהלים מקצה לקצה.
"לרוע המזל, שחקני האיומים של היום לא מבדילים לפי גודל החברה, האזור, הענף או ההכנסות", אמר קונר. "פושעי הסייבר האלה אסטרטגיים במציאת ארגונים פגיעים, כולל עסקים קטנים ובינוניים, שיניבו את התשואה הגדולה ביותר בהוצאה הקטנה ביותר. למרבה המזל, הפתרון של Etisalat וסוניקוול מותאם במיוחד כדי לזהות ולעצור התקפות כאלה".


למידע נוסף
למידע נוסף על אפשרויות לשותפות עם סוניקוול, בקרו באתרים:
SonicWall on Twitter
SonicWall on Facebook
SonicWall on LinkedIn
אודות Etisalat Digital


"Etisalat Digital" היא יחידה עסקית של Etisalat שעוזרת לגרום לשינוי דיגיטלי על ידי כך שהיא מאפשרת לעסקים ולממשלות להיות חכמים יותר באמצעות שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר. היחידה מתמקדת בהספקת פתרונות דיגיטליים בתחומים שונים ביניהם ענן, אבטחת סייבר, שיווק דיגיטלי, מסחר סלולרי, האינטרנט של הדברים וביג דאטה וניתוחים.


ל-Etisalat Digital יש את המומחים הדיגיטליים, הארכיטקטים של פתרונות, מנהלי הפרויקטים והמהנדסים הדיגיטליים הטובים ביותר בענף, וגם נכסים ופלטפורמות דיגיטליים חשובים, כולל מרכזי נתונים, פלטפורמות ענן, מנועי ביג דאטה וניתוחים, פלטפורמות תשלומים דיגיטליים וסלולריים, מרכזי מבצעים של אבטחה, פלטפורמות האינטרנט של הדברים ומרכזי שליטה ובקרה.


הערך הייחודי של Etisalat Digital טמון בשילוב של הגודל, החוזק והרשת האיתנה של חברת התקשורת האזורית המובילה עם הגמישות, הזריזות, המיומנות והפלטפורמות של שחקנית דיגיטלית. היא ממוצבת הכי טוב לספק פוזיציות דיגיטליות אנכיות כדי לאפשר חינוך, שירותי בריאות, ערים, מימשל, תחבורה, ניהול משאבים וכלכלה ללא מזומנים חכמים יותר.


אודות סוניקוול
סוניקוול נלחמת בתעשיית פשיעת הסייבר כבר יותר מ-25 שנים, ומגינה על עסקים וארגונים קטנים ובינוניים ברחבי העולם. עם גיבוי מהמחקר של SonicWall Capture Labs, פתרונות הזיהוי והמניעה בזמן אמת של פריצות זוכי הפרסים שלנו, יחד עם המשאבים העזים של יותר מ-19,000 שותפי ערוצים נאמנים ברחבי העולם, הם עמוד השידרה שמאבטח יותר ממיליון רשתות עסקיות וסלולריות ואת הדואלים, היישומים והנתונים שלהן.
השילוב הזה של מוצרים ושותפים איפשר פתרון של זיהוי ומניעה אוטומטיים בזמן אמת של פריצות שמותאם לצרכים הספציפיים של יותר מ-500,000 ארגונים ביותר מ-150 מדינות. העסקים האלה יכולים לפעול ביעילות רבה יותר ולחשוש פחות מאבטחה.
למידע נוסף, בקרו באתר www.sonicwall.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il