TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אלוני חץ: תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2017


אלוני חץ
ה- FFO המיוחס לבעלי המניות של החברה ברבעון, הסתכם ב- 107 מיליון ש"ח, גידול של 21% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה ליום המאזן הינו 5.1 מיליארד ש"ח (הון עצמי של 30.62 ש"ח למניה)

ההון העצמי למניה על בסיס NAV סחיר להיום הינו 42.3 ש"ח

שיעור המינוף של החברה נכון להיום על בסיס NAV סחיר - 30.3%

החברה בוחנת אפשרות להקמת פלטפורמה להשקעות בנדל"ן מניב באנגליה תוך התמקדות באזור לונדון רבתי

מר נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ מסר: "נמשכת מגמת הצמיחה בחברות הבנות והיא משתקפות בתוצאות אלוני חץ.
במהלך הרבעון האחרון אמות אנרג'יקס ו- Carr שמו דגש על שיפור מבנה ההון והחוב שלהן ועל גמישותן הפיננסית כל אחת בהתאם למדיניות ואופי הפעילות שלה.
אמות ביצעה גיוס חוב ובמקביל החליטה מיוזמתה לבצע פירעון מוקדם של הלוואות בנקאיות תוך הארכת מח"מ ההלוואות והפחתת הריבית.


בעקבות ביצוע הפירעון המוקדם "ספגה" אמות הוצאות מימון חד פעמיות של 40 מיליון ש"ח אך החל מהרבעון הקרוב תיהנה אמות מחיסכון משמעותי בהוצאות המימון בהיקף שנתי של 15 מיליון ש"ח.
לאחרונה חתמו אמות ושותפתה לפרויקט ToHa על מזכר הבנות להסכם שכירות ראשון בפרויקט עם WeWork מדובר בהסכם משמעותי להשכרת שטח של כ- 13 אלף מ"ר כאשר ל- WeWork יש אופציה להכפילו.


בנוסף אמות ושותפתה לפרויקט מנהלות מו"מ עם גופים נוספים להשכרות נוספות בבניין.
אנרג'יקס החלה בימים אלה בעבודות ההקמה של פרויקטים בהיקף של 90 מגה וואט בהם זכתה במסגרת המכרז הפוטו-וולטאי שפורסם על ידי רשות החשמל ברבעון הראשון ואשר צפויים להתחבר לרשת החשמל בשנת 2018.


בכוונת אנרג'יקס להיות שחקן משמעותי מכרזים נוספים בתחום הפוטו וולטאיים בישראל אשר צפויים להתפרסם במהלך החודשים הקרובים. במקביל ממשיכה אנרג'יקס לקדם את פרויקט הדגל שלה בתחום הרוח בישראל , פרויקט אר"ן בהיקף של מעל 150 מגה וואט.
אנרג'יקס בוחנת הקמת זרוע פעילות נוספת בארה"ב באמצעות הקמת מיזם משותף עם יזם בעל פרוטפוליו פרויקטים משמעותי בתחום הפוטו וולטאי בארה"ב. אם וכאשר המיזם המשותף יוקם הוא יהווה עבור אנרג'יקס קפיצת מדרגה נוספת.


Carr ממשיכה לצמוח בהתאם לתוכניות הפיתוח ומציגה רבעון נוסף עם גידול דו ספרתי ב-NOI וב-FFO. במהלך החודש הקרוב תתחיל פאני מיי באיכלוס פרויקט הדגל של Carr, פרויקט מידטאון סנטר במרכז וושינגטון אשר הוקם במקומו של בניין הוושינגטון הפוסט המיתולוגי. האכלוס הינו תוך הקדמת לוחות הזמנים המאתגרים אשר Carr נטלה על עצמה בעת חתימת ההסכם.

לאחר תקופה ממושכת של מעקב , לימוד וניתוח של מספר שווקי נדל"ן מערביים , החלטנו לבחון אפשרויות שונות להקמת פלטפורמה מתאימה להשקעה מהותית בשוק הנדל"ן המניב באנגליה תוך התמקדות על איזור לונדון.

נתונים נוספים אודות החברה (סולו מורחב):

לחברה קווי אשראי לא מנוצלים בהיקף של 500 מיליון ש"ח, כאשר 88% (7.3 מיליארד ש"ח) מנכסי החברה אינם משועבדים (במונחי שווי שוק - 8.7 מיליארד ש"ח).

בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2017 חל תיסוף של הש"ח מול המטבעות הזרים (בעיקר מול דולר ארה"ב ופר"ש) אשר השפעתו לפני מס הייתה קיטון של ההון העצמי של החברה ב- 230 מיליון ש"ח.

דיבידנד
דירקטוריון החברה החליט על מדיניות חלוקת דיבידנד לשנת 2017, על פיה תשלם החברה בשנת 2017 סך של 104 אגורות למניה בחלוקה ל-4 פעימות.

עם אישור הדוחות החצי שנתיים בחודש אוגוסט 2017, קיבל דירקטוריון החברה החלטה על חלוקת דיבידנד בגין הפעימה השלישית והרביעית של שנת 2017, באופן שהתשלום בוצע במנה אחת בסך כולל של 54 אגורות למניה (89 מיליון ש"ח) אשר שולם במהלך חודש ספטמבר 2017.

אודות קבוצת אלוני חץ

אלוני חץ הינה חברת אחזקות המתמחה ומתמקדת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל. הקבוצה פועלת בחמישה שווקים עיקריים: ישראל, ארה"ב [וושינגטון ובוסטון] , שוויץ ובריטניה. אחזקותיה העיקריות של החברה הינן:

בישראל מחזיקה הקבוצה ב- 60% באמות השקעות בע"מ, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל
ובכ-67% באנרג'יקס אנרגיות מתחדשות בע"מ, העוסקת בהקמת מערכות להפקת חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות.

בארה"ב - בוושינגטון מחזיקה הקבוצה ב- 49% מ- Carr (50% בשליטה) , חברה פרטית העוסקת בנדל"ן מניב לצרכי השכרה, לרבות ניהול ואחזקה של בנייני משרדים שבבעלותה באזור מטרופולין וושינגטון .DC

בארה"ב - בבוסטון מחזיקה 55% ב- 3 מבני משרדים בשותפות עם Oxford Properties (50% בשליטה).

בשוויץ מחזיקה הקבוצה ב-12.2% ב-Swiss Property AG PSP, אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות ביותר בשוויץ. הקבוצה הינה בעלת המניות הגדולה ביותר ב-PSP.

בבריטניה פועלת הקבוצה באמצעות אחזקה בקרנות השקעה בנדל"ן Brockton Capital, 25% בקרן הראשונה, 5% בקרן השנייה ו-10% בקרן השלישית.

אתר האינטרנט של קבוצת אלוני חץ: www.alony-hetz.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il