TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

קבוצת חמת חתמה על הסכם לרכישת השליטה (80%) בחזי בנק לפי שווי פעילות של כ-95 מיליון שקל


חמת
התמורה הסופית תיקבע על פי התאמות כפי שסוכמו בין הצדדים. חמת רכשה השנה את חברת האוזר בארה"ב כדי להרחיב פעילותה בשוק האמריקאי
רועי רגרמן, מנכ"ל קבוצת חמת: "העיסקה לרכישת חזי בנק הינה מהלך משמעותי במסגרת יישום האסטרטגיה של קבוצת חמת להרחיב את פעילותה, ולגוון את מקורות הכנסותיה, וזאת תוך כניסה להשקעות בחברות ובתחומים המשיקים לתחומי הליבה שלה, והמאפשרים סינרגיה שתבטיח צמיחה והגדלת הרווחיות בטווח הארוך. העיסקה גם תחזק את מיצובה כמובילת שוק בתחומה בשוק הישראלי, ותביא להידוק וחיזוק מערכות היחסים של הקבוצה עם קהילת האדריכלים, וכמובן תעניק לקבוצה גישה ישירה ללקוח הסופי".

קבוצת חמת ממשיכה להרחיב את פעילותה. היום מדווחת הקבוצה, כי חתמה על הסכם לרכישת השליטה ברשת חזי בנק, הנחשבת לאחת מחברות הקמעונאות היוקרתיות והמובילות בשוק מוצרי הקרמיקה ועיצוב הבית בישראל.

על פי ההסכם, תרכוש חמת 80% ממניות חזי בנק מידי חברה בשליטת יחזקאל בנק, וזאת תמורת סכום של כ-76 מיליון שקל, בניכוי 80% מחובות לתאגידים בנקאיים, ובתוספת 80% יתרות מזומן במועד ההשלמה ובכפוף להתאמות במחיר התמורה שתחושב על בסיס ההון החוזר הממוצע של החברה לשנת 2017, וכן בהתאם למנגנונים נוספים שסוכמו בין הצדדים.

כמו כן, במסגרת ההסכם, נקבע כי חמת תקבל אופציית רכשת (Call) לרכישת יתרת מניות חזי בנק, ולמוכרים תינתן אופציית מכר (Put), וזאת בחלוף 12 חודש ממועד השלמת העיסקה, ולתקופה של 60 יום. מחיר המימוש של האופציה ייקבע בהתאם לנוסחאות שסוכמו בין הצדדים, והמתייחסות לנתונים שונים, לרבות ה-EBITDA של החברה. עוד סוכם בין הצדדים, כי יחזקאל בנק ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה.

בכוונת חמת לממן את העיסקה באמצעות מקורותיה העצמיים ומקורות חיצוניים, והיא בוחנת חלופות שונות בנושא זה. העיסקה כפופה לאישורים שונים, לרבות אישור רשות ההגבלים העסקיים. חזי בנק הינה חברה פרטית, הפועלת בישראל בתחום יבוא, שיווק, מכירה והפצה של חיפויים, ריצופים, שיש, ריהוט עיצוב ואבזור כלל אזורי הבית, ומעסיקה כ-130 עובדים.

את העיסקה ליוו מטעם חמת עוה"ד יואב שניצר ויפית אדר שניצר, ממשרד שניצר, גוטליב, סאמט ושות'. מטעם חזי בנק ליוו את העיסקה עוה"ד איה יופה ויובל אדן ממשרד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות'.

העיסקה לרכישת חזי בנק הינה השקעה נוספת שמבצעת חמת בשנה האחרונה. בחודש מאי האחרון השלימה חמת את רכישת חברת האוזר (Houzer) האמריקנית, שהינה בעלת הזכיון והקניין הרוחני במותג "האוזר", ופועלת בארה"ב בתחום היבוא, השיווק וההפצה של מוצרים סניטריים לעיצוב הבית, בעיקר כיורים למטבחים ולאמבטיות בארה"ב. תמורת הרכישה הסתכמה בכ-2.8 מיליון דולר, וכן חמת מימשה אופציה לרכישת הקרקע עליה ממוקם אתר החברה תמורת כ-4 מיליון דולר נוספים.

בנוסף, חתמה חמת על הסכם להקמת מפעל לייצור מוצרים סניטריים בטורקיה, וקיבלה לאחרונה מסגרת אשראי בהיקף של כ-9 מיליון יורו למימון הקמת המפעל. החברה החלה בהקמת המפעל לפני מספר חודשים.

חמת סיימה את המחצית הראשונה של 2017 עם עלייה של כ- 4% בהכנסותיה לכ-157 מיליון שקל, ועם רווח נקי בסך של כ-17 מיליון שקל.

קבוצת חמת בע"מ (לשעבר: מרחב) הונפקה ב- 1993 בבורסה לניירות ערך בת"א. הקבוצה פועלות תחת המותגים "חמת", "חרסה" ו"ליפסקי" - בתחום של ייצור, ייבוא, שיווק ומכירה של מוצרי גמר בניה ועיצוב הבית לחדרי אמבטיה, חדרי שירותים ומטבחים. מוצריה העיקריים של הקבוצה הינם ברזים, כלים סניטריים, מוצרי אינסטלציה ומקלחונים. קבוצת חמת מתאפיינת בניסיון רב שנים בתחום פעילותה. בנוסף, החל מחודש יולי 2014, פועלת הקבוצה בתחום של יבוא והפצה של מוצרי אינסטלציה, אביזרי השקיה, ברזים, כלים סניטריים ואביזרים נלווים לאמבטיה ללקוחות קמעונאיים. קבוצת חמת, על חברות הבנות שלה, שוקדות כל העת על פיתוח עיצובים חדשים וטכנולוגיות חדישות, במטרה לתת מענה איכותי מקסימאלי לדרישות ולסטנדרטים של בעלי המקצוע – אדריכלים ומעצבי פנים וכן של הצרכנים הפרטיים, הן בשוק המקומי והן בשווקים הבינלאומיים. מנכ"ל החברה הוא מר רועי רגרמן, סמנכ"ל הכספים הוא יאיר לוי ויו"ר החברה הוא מר יואב גולן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il