TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

קיבוץ יטבתה מוביל סיבוב השקעה של 2.5 מיליון דולר בחברת עדן-שילד


עדן-שילד
הקיבוץ מהערבה נכנס כשותף אסטרטגי בעדן-שילד, המפתחת פתרונות טבעיים מתקדמים להגנת הצומח

הקיבוץ מהערבה נכנס כשותף אסטרטגי בעדן-שילד, המפתחת פתרונות טבעיים מתקדמים להגנת הצומח. המשקיעה הנוספת בגיוס היא פלטפורמת גיוסי ההון OurCrowd. עדן-שילד כבר מוכרת את מוצריה בספרד, יוון, תורכיה, איטליה וישראל.


"החזון שלנו הוא לשמור על הגידולים נקיים ממזיקים, וירוסים וחומרי הדברה כימיים", אומר המנכ"ל יותם גדות, "פיתחנו 'כיפת ברזל' לצומח, שמשפרת גם את כמות היבול, ביותר מ-30%, וגם את איכותו"


עדן-שילד, המפתחת פתרונות טבעיים מתקדמים להגנת הצומח, הודיעה כי השלימה גיוס בסך 2.5 מיליון דולר. המשקיע הראשי בגיוס הוא קיבוץ יטבתה, שנכנס לשותפות בחברה, וגם עתיד לגדל בהיקף מסחרי את הצמח המדברי הייחודי, שעל בסיסו מפיקה עדן-שילד את מוצריה. המשקיעה השנייה בסבב הנוכחי היא פלטפורמת גיוסי ההון OurCrowd, שכבר השקיעה בעבר בעדן-שילד.


החזון של עדן-שילד הוא לשמור על גידולים נקיים ממזיקים, מוירוסים ומחומרים כימיים. עדן-שילד מצאה, ועיגנה את הממצא במחקרים, כי הריח של "אכילאה ריחנית", צמח הגדל בצפון הנגב, מרחיק מזיקים. בחברה פיתחו אפליקציות שונות, באמצעותן מפזרים את הריח בפתחי חממות או בסביבה ההיקפית שלהן, ועל ידי כך מרחיקים את המזיקים מהגידולים הצומחים בתוכן.


המחקר היישומי של עדן-שילד מתבצע בפקולטה לחקלאות ברחובות, בהובלת ד"ר אסנת מלכה. לחברה פטנטים רשומים בארה"ב ובאוסטרליה, והיא מצויה בהליכי רישום סופיים של פטנטים באיחוד האירופי, קנדה, סין והודו.


עדן-שילד היא חברת פורטפוליו של קבוצת טרנדליינס, הנסחרת בבורסה בסינגפור. בגיוסים קודמים גייסה החברה כ-3 מיליון דולר. הגיוס הנוכחי ישמש להמשך פיתוח צנרת המוצרים של החברה ולהרחבה ניכרת של השיווק. החברה כבר מוכרת את מוצריה, באמצעות מפיצים מקומיים, בארצות שונות באגן הים התיכון: ספרד, איטליה, יוון, תורכיה וישראל. בשלב הבא מתוכננת הרחבת המכירות לצפון אמריקה ולמדינות שונות באסיה.


"עדן-שילד מביאה פתרון חדש, חדשני ואקולוגי לשוק הגנת הצומח (integrated Pest Management)", אומר מנכ"ל החברה יותם גדות, "חדש, כי אנחנו לא הורגים את המזיק. חדשני, כי אנחנו שומרים את המזיק הרחק מהצמח – הוא לא נוגע בו ולא מעביר וירוסים. אקולוגי, כי אנחנו שומרים את המזון והסביבה נקיים מוירוסים ומחומרים כימיים. שוק הגנת הצומח ענק, כ-70 מיליארד דולר לשנה, אבל עד עכשיו לא הצליחו להיפטר מהמזיקים בלי להשאיר חומרים כימיים על הגידולים, שאחר כך מגיעים ישירות לשולחן שלנו. לעומת זאת, אנחנו הצלחנו ליצור 'כיפת ברזל' לצומח. והיפה בפתרון שלנו, שהוא גם משפר את כמות היבול ביותר מ-30%, וגם משפר את איכותו.


"אנחנו מאוד מרוצים מהסבב האחרון", מוסיף עוד גדות, "במיוחד מכניסתו לחברה של קיבוץ יטבתה כשותף אסטרטגי, ומהמשך שיתוף הפעולה עם OurCrowd. אנחנו סבורים כי ההיכרות המעמיקה של יטבתה עם האתגרים של גידול האכיליאה וההבנה שלהם בכלל את עולם החקלאות, יקדמו את החברה באופן משמעותי".


מנכ"ל טרנדליינס סטיב רודס: "עדן-שילד השכילה לפתח מוצר ייחודי שענה על צורך מהותי של השוק החקלאי העולמי בהגנה יעילה ולא רעילה מפני חרקים, שעלותה סבירה. הביקוש למוצרי החברה גדל בעקביות, ולשמחתי נתנו לכך מענה עכשיו גם בגיוס ההון, וגם, לא פחות חשוב, ביצירת השותפות האסטרטגית עם קיבוץ יטבתה, שיעזור לנו מאוד בהגדלת הייצור".


דובי גולדמן, מרכז משק יטבתה מוסיף: "בחנו את עדן-שילד בזכוכית מגדלת והשתכנענו שמדובר בחברה מצוינת עם מוצר ייחודי, שיכול לחולל מהפכה בהתמודדות הבלתי פוסקת של חקלאים עם חרקים נושאי וירוסים. אנחנו מאמינים שנוכל לרתום את ההיכרות שלנו עם עולם החקלאות לצוות המעולה שקיים בחברה, ויחד נעשה דברים גדולים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il