TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

פלאפון משיקה את "העסק הבטוח"


פלאפון
פתרון אבטחת סייבר לעסקים קטנים המתקדם בעולם למכשירים ניידים

· רק בפלאפון עסקים Samsung Galaxy Note 8 המכשיר המהיר והבטוח ביותר בישראל
· שירות סייבר לאבטחת מכשירים ניידים עבור עסקים קטנים מבית חברת סמסונג, המשלב אזור עסקי מוגן לצד ממשק ניהול ושליטה במכשירים ניידים.
· חיסכון משמעותי לעסקים קטנים: במקום אלפי שקלים בחודש - השירות יינתן במתנה לשנה ולאחר מכן ב-9.90 ₪ לחודש.


· אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: שירות 'העסק הבטוח' הוא חלק נוסף מהתפיסה הכוללת של מתן הגנת סייבר מערכתית לכלל לקוחות החברה"

חברת פלאפון משיקה בישראל היום את מכשיר הדגל Samsung Galaxy Note 8 ויחד איתו היא מודיעה על השקת "העסק הבטוח" – פתרון אבטחת סייבר לעסקים קטנים המבוסס על טכנולוגיית Samsung Knox המובילה בעולם


בעידן הנוכחי האתגרים בתחום אבטחת המידע איתם נאלצים להתמודד עסקים מתגברים והופכים מורכבים יותר ויותר. למרות שסכנות הסייבר ברורות כיום גם לעסקים קטנים הם נאלצים להתמודד עם בעיה כפולה: מצד אחד, אמצעי ההגנה המינימליים המסורתיים אינם מספיקים ומצד שני מרבית הפתרונות הניתנים היום, מיועדים לחברות גדולות המצריכים מחלקות IT ועלותם יקרה.

לכן פלאפון כחלק מתפיסה כוללת של מתן הגנת סייבר מערכתית לכלל לקוחותיה, ומתוך רצון לתת מענה ייחודי וספציפי לצרכיהם של עסקים קטנים, מציעה את "העסק הבטוח" - שירות ניהול ואבטחת סייבר למכשירים ניידים עבור עסקים קטנים. השירות מושק ביחד עם מכשיר הדגל לעסקים של חברת סמסונג Galaxy Note8 שבכך הופך להיות: המכשיר המהיר והבטוח בישראל בטכנולוגיית 4X4"

השירות מציע לבעלי עסקים קטנים פתרון סייבר לניהול ואבטחת מידע מבית חברת סמסונג, המשלב אזור עסקי מוגן לצד ממשק ניהול ושליטה מרחוק על מכשירים ניידים. מדובר בפתרון המיועד לכלל ההתקנים הניידים בארגון (IOS, אנדרואיד). המוצר מבוסס שירות בענן ומאפשר ללקוח עסקי לנהל קבוצת מכשירים ניידים באמצעות ממשק ניהול פשוט. מבין מגוון התכונות והמאפיינים שהמוצר מציע, הפיצ'רים המרכזיים שיוצעו:

1. שליטה מרחוק על מכשירי העסק – מגוון כלים למנהל לביצוע פעולות מרחוק: נעילה, מחיקת התוכן הארגוני, מחיקה מלאה של תכולת המכשיר, איתור מכשיר ועוד. כך למשל כאשר מכשיר נגנב המנהל יכול לבצע מחיקה מלאה של כלל המידע הרגיש שהוגדר על ידי המשתמשים כחלק מהאזור העסקי של Samsung Knox.

2. מנגנון ניהול סיסמאות (פסקודים) – הגדרת מדיניות סיסמאות למכשירי העסק ע"י חוקיות ותוקף הסיסמה, זמן וסוג הנעילה (תבנית, קוד, סיסמה , אצבע וכו'). מערכת ניהול סיסמאות תסייע למשתמש להגדיר סיסמא מורכבת לפיצוח ובמקביל תאפשר גם פתיחה באמצעות יכולות זיהוי ביומטריות (במכשירים תומכים) תוך יצירת סטנדרט אבטחה למשתמשים בארגון (Password Enforcement).

3. הגנה על מערכת ההפעלה – הגנה מובנת ואוטומטית לבדיקה מערכות הפעלה פרוצות המאפשרת תגובה במידה והמכשיר נפרץ, החל מהודעה למנהל המערכת ועד נעילה ומחיקת של המכשיר כולו. המערכת מבצעת בדיקה ראשונית בכל פעם שהמכשיר מופעל ומוודאת שהמערכת ההפעלה הינה מערכת הפעלה רשמית וחתומה על ידי היצרן. כך שניתן לוודא שאין בשכבת התוכנה של המכשיר רוגלות/נוזקות בעלות פוטנציאל הרסני.

4. דוא"ל מאובטח ומנוהל – הגדרת הדוא"ל הארגוני על גבי המכשיר בקוד בקרת כניסה (סיסמה) ותחת אזור עסקי מוגן ומוצפן עם יכולות שליטה מרחוק בעזרת ממשק הניהול המרכזי של המערכת. התקנת תוכנת המייל באזור נפרד ומוצפן במכשיר תקשה על ניסיונות חדירה ועל ניסיון גניבה של המידע העסקי ובכך תגן על תוכן המיילים ועל הקבצים המורדים למכשיר.

שירות "העסק הבטוח" מושק בפלאפון יחד עם ה-Note 8 ויינתן במתנה לשנה ולאחר מכן יעלה 9.90 ₪ לחודש. עבור מכשירי סמסונג השירות יסופק עם הסביבה העסקית המובילה בעולם – Samsung KNOX.

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "בעידן של היום איומי הסייבר הולכים וגוברים, אך תחושת "לי זה לא יקרה" היא האיום הגדול ביותר עבור העסקים הקטנים. עסקים אלו מתמודדים עם קושי להשקיע משאבי כוח אדם, כסף וזמן. על כן מצאנו לנכון להביא פתרון נגיש, פשוט ואיכותי המותאם לצרכים שלהם. שירות 'העסק הבטוח' הוא חלק נוסף מהתפיסה הכוללת של מתן הגנת סייבר מערכתית לכלל לקוחות החברה".

גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל, סמסונג אלקטרוניקס ישראל: "Samsung Knox הינה פלטפורמת אבטחת המידע למובייל המובילה בעולם, המשלבת שכבות אבטחה בחומרה ותוכנה. אנחנו שמחים להנגיש את הטכנולוגיה המאבטחת חברות אינטרפרייז וגופים בטחוניים בישראל ובעולם, גם לעסקים קטנים ובינוניים בישראל, בשיתוף עם פלאפון ו-TMG "

דרור אברהם, מנכ"ל חברת TMG: "אנו גאים לקחת חלק מפתרון ייחודי שפלאפון מציעה ללקוחותיה העסקיים. כחברה ותיקה בתחום המובייל המספקת שירותי תמיכה לגופים המובילים במשק, אנו שמחים להביא את בשורת הסייבר בכליים המתקדמים הקיימים היום גם לעסקים הקטנים".

המוצר מושק בשת"פ עם חברת TMG המספקת פתרונות, ייעוץ, שירות, ליווי טכנולוגי ופיתוח יישומים למערכות תקשורת ניידות ולכלל מערכות ההפעלה לטלפונים חכמים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il