TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

סלולריטי מאיצה את פלטפורמת הגילויים והריפוי השלייתיים פורצת הדרך


סלולריטי
חברת ביוטק חדשה מאיצה את הבאת חידושים משני מצב בטיפולים למחלות סרטן, דלקתיות וניווניות, ובשחזור תפקודי

תרומות של הון, +200 פטנטים שהונפקו ושתלויים ועומדים, נכסים פרה-קליניים וקליניים ומוצרים מסחריים שהתקבלו מחברות ביניהן Celgene Corporation, Sorrento Therapeutics (Nasdaq: SRNE), United Therapeutics (Nasdaq: UTHR) ו-Human Longevity, Inc.


סלולריטי, חברת ביוטק שהוקמה לאחרונה, הודיעה היום על האצת טיפולים לשחזור תאים ורקמות כדי לתת מענה לצרכים רפואיים שלא נענו במחלות סרטן, כרוניות וניווניות. סלולריטי השלימה את גיוס ההון סדרה ראשונה שלה עם תרומות מכמה חברות ביופארמה, ביניהן Sorrento Therapeutics, United Therapeutics Corporation ו-Human Longevity, Inc., ומשקיעים יזמיים.
סלולריטי נוצרה באמצעות תרומות נרחבות של קניין רוחני, נכסים בשלב הקליני, מחקר בסיסי וקליני ומומחיות בפיתוח, כולל:
כמה נכסי תרופות באימונו- אונקולוגיה ורפואה משחזרת בשלב הקליני וצנרת של נכסים פרה- קליניים.
פלטפורמת טיפולים חיסוניים אלוגניים ("נגישות מיידית") קניינית.
200+ פטנטים שהונפקו ושתלויים ועומדים בטיפולים תאיים; קניין רוחני איתן בתאי גזע שלייתיים.
מבני נוגדני CAR אנושיים במלואם רחבים
תוכניות אימונו- אונקולוגיה CD38 משותפות מוכנות ל-IND
מוצרי שחזור תפקודי בשלב המסחרי Biovance® ו-Interfyl®* ונכסים בצנרת.
מאגר ביולוגי של תאי גזע LifeBankUSA עם ניסיון תפעולי של שני עשורים.
היכולת של סלולריטי, שהוקמה על סמך העבודה החלוצית של ד"ר רוברט הרירי בטיפולים וביו חומרים תאיים שמקורם בשליה אנושית, להשיג תאי גזע שלייתיים, לתכנן טיפולים פוטנציאליים וליישם טיפולים פוטנציאליים, ממצבת אותה לרתימת הפוטנציאל של השליה האנושית ולפעולה לאורך כל שרשרת הערך.
"סלולריטי הוקמה כמודל ביוטק חדש שמיועד ליישם את המומחיות הנחוצה כדי לרתום את פלטפורמת גילויי השליה שלנו במגוון של צרכים רפואיים שלא נענו", אמר המייסד ומנהל העסקים הראשי של סלולריטי ד"ר רוברט ג'. הרירי. "עם התמיכה של המשקיעים שלנו, אנחנו אוספים טכנולוגיות ומומחיות מוכחות ברפואה משחזרת במטרה לפתח טיפולים משני מצב למחלות קטלניות וקשות לריפוי". ד"ר הרירי היה בעבר היו"ר, המנהל המדעי הראשי ומנהל העסקים הראשי של Celgene Cellular Therapeutics והמייסד של Anthrogenesis Corporation, ש-Celgene רכשה ב-2002. ד"ר הרירי הוא גם מייסד שותף של Human Longevity, Inc..


ההקמה של סלולריטי מנצלת עבודה סמינלית בגילוי של אוכלוסיות תאים פעילות מבחינה ביולוגיות חדשות בשליה האנושית עם פוטנציאל טיפולי רחב. סלולריטי תתבסס על התגליות הקנייניות והמדרגיות האלה שמקורן בשליה האנושית אחרי הלידה - מקור אתי ומתחדש של חומרים ביולוגיים שמישים. תוכנית הפיתוח של סלולריטי מתמקדת בפלטפורמה אלוגנית, שמשתמשת בתאים וחומרים ביולוגיים סובלניים לחיסונים שנגישים מבחינה קלינית מאוכלוסייה מגוונת של תורמים שנתנו הסכמה מדעת.


ד"ר אנדרו פון אשנבאך, אחד החברים המייסדים של מועצת המנהלים של סלולריטי ולשעבר הנציב של מינהל המזון והתרופות של ארצות הברית (FDA) והמנהל של מכון הסרטן הלאומי אמר: "העבודה החלוצית של מייסד סלולריטי בוב הרירי שחררה את התכונות הייחודיות של תגי הגזע ממקור שלייתי שחידשו את התקווה ליצור טיפולים בטוחים ויעילים במחלות הניווניות הכי מאתגרות". ד"ר פון אשנבאך הוסיף: "סלולריטי עם ההתמקדות שלה בהאצת חידושים ברפואה משחזרת יכולה להפוך לזרז המוביל כדי שטיפולים תאיים יתנו מענה לרבים מהצרכים הרפואיים שלא נענו".


*Interfyl הוא שם מסחר רשום של Alliqua BioMedical, Inc.
ד"ר הנרי ג'י, נשיא ומנכ"ל Sorrento Therapeutics, אמר: "אנחנו מאוד נרגשים להשתתף ביצירה של סלולריטי יחד עם ד"ר הרירי והצוות המדעי שלו וגם חברות ביופארמה גלובליות מובילות, כגון Celgene, Human Longevity Inc ו-United Therapeutics. הפוטנציאל של טיפולים משחזרים לטיפול במערך רחב של מחלות ניווניות כרוניות ידוע היטב. אנחנו רואים סינרגיות חשובות בתחום האונקולוגיה ופוטנציאל לחזק את מאבקנו בסוגי סרטן ממאירים. הטכנולוגיות, הנכסים והמשאבים של סלולריטי יעזרו לקדם תוכניות טיפולים תאיים נבחרות של סורנטו ואולי יהפכו טיפולים תאיים אוטולוגיים לטיפולים תאיים אלוגניים נגישים פיזית וכספית".


אודות סלולריטי
סלולריטי, שהמטה שלה בוורן, ניו ג'רזי, היא חברת ביוטק עם טכנולוגיות וקניין רוחני חדשניים קנייניים לרתימת הכוח של השליה. תיק הנכסים הרפואיים שלה כולל יותר מ-200 פטנטים שהונפקו ושתלויים ועומדים וגם נכסים פרה-קליניים וקליניים כולל מבני CAR למוצרי CAR-T/NK אלוגניים, רישיונות של 100+ נכסי טיפולים חיסוניים, ועסקי שחזור תפקודי ומיקור ביולוגי בשלב המסחרי. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.celularity.com. תעקבו אחרי סלולריטי במדיה החברתית: @Celularity.


אודות United Therapeutics
United Therapeutics Corporation היא חברת ביוטק שמתמקדת בפיתוח ומיסחור של מוצרים חדשניים כדי לתת מענה לצרכים הרפואיים שלא נענו של חולים עם מחלות כרוניות ומסכנות חיים.


אודות Sorrento Therapeutics
סורנטו היא חברת ביוטק בשלב הקליני ממוקדת נוגדנים שמפתחת טיפולים חדשים למחלות אימונו- אונקולוגיה, דלקות ואוטואימונית. המוצרים הפוטנציאליים המובילים של סורנטו כוללים טיפולים חיסוניים שמתמקדים בטיפול בגידולים מוצקים ובממאירויות המטולוגיות, וגם מוצרי כאב בשלבים המאוחרים. למידע נוסף, בקרו באתר http://sorrentotherapeutics.com


אודות Human Longevity, Inc.
Human Longevity, Inc. (HLI) היא חברת הבינה הרפואית המבוססת על גנומיקה שיוצרת את מסד הנתונים הכי גדול ומקיף בעולם של נתוני גנומים שלמים, פנוטיפים וקליניים. HLI מפתחת ומיישמת מחשוב ולמידת מכונה בקנה מידה גדול כדי לגלות תגליות חדשות שיחוללו מהפיכה בבריאות. בנוסף ל-HLIQ Whole Genome ו-HLIQ Oncology, העסק של HLI כולל גם את HLI Health Nucleus, מרכז מחקר קליני מונע גנומיקה שמשתמש בניתוחי ריצוף גנומי מלא, דימות קליני מתקדם ולמידת מכונה חדשנית, יחד עם מידע בריאות אישי אצור, כדי לספק את התמונה הכי מלאה על בריאותו של אדם. למידע נוסף, בקרו באתר http://www.humanlongevity.com או http://www.healthnucleus.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il