TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

יו"ר איגוד האופציות הבינאריות של האיחוד האירופאי


לאור ניסיוננו עם משטרים רגולטורים, אנו יכולים לומר בבטחה שאיסור גורף שכזה הוא חסר תקדים

תיקון החוק, אם יתקבל, יגרור מעבר של עסקים רבים אל מחוץ לישראל, יביא לפיטוריהם של אלפי עובדים ויפגע פגיעה ישירה בזכויות הקניין של חברות ואזרחים רבים
ביורן אנדרסון, יו"ר EUBOA (איגוד חברות האופציות הבינאריות של האיחוד האירופי), שלח היום מכתב לחברי הכנסת בעניין תיקון מס' 64 לחוק ניירות ערך בעניין אופציות בינאריות. במסגרת המכתב מציין אנדרסון כי "לאור ניסיוננו עם משטרים רגולטורים שונים החלים על העולם הפיננסי, אנו יכולים לומר בבטחה שאיסור גורף שכזה הוא חסר תקדים". אנדרסון צפוי להגיע לישראל בזמן הקרוב ולהיפגש עם מספר חברי כנסת.


אנדרסון מלין במכתבו כי "התיקון המוצע יטיל איסור גורף על אספקת שירותים הנוגעים למסחר באופציות בינאריות לחברות אשר פועלות בתחום זה מחוץ לישראל, בכללן אף חברות אשר פועלות במדינות המתירות פעילות זו ומפקחות עליה (רובן מדינות האיחוד האירופי)".
עוד מציין אנדרסון כי "איננו מודעים למדינה אחרת האוסרת מתן שירותים משטחה לחברות זרות אשר אינן מציעות שירותים לתושביה. יתרה מכך, בהליכי האסדרה וההיוועצויות בהם נטלנו חלק לאחרונה, ניכר שרשויות ברחבי העולם פועלות לקידום האסדרה של התעשייה, הידוק הפיקוח והגנה על הצרכנים המקומיים, אך רשויות אלו לא העלו את האפשרות לאסור את אספקת השירותים מתחומן כאשר השירות נעשה בהיתר.


אנדרסון מוסיף כי "לתיקון המוצע ישנן השלכות מרחיקות לכת על תעשיית האופציות הבינאריות, ויש בו כדי לפגוע לא רק בעסקים ישראליים אלא גם בחברות זרות, הצורכות שירותים מאותם עסקים ישראליים. תיקון החוק, אם יתקבל, יגרור מעבר של עסקים רבים אל מחוץ לישראל, יביא לפיטוריהם של אלפי עובדים ויפגע פגיעה ישירה בזכויות הקניין של חברות ואזרחים רבים אשר הקימו באופן חוקי עסקים מוצלחים של ייצוא שירותים מתוך ישראל".
אנדרסון אף מציין במכתב כי "אני מאמין שהסדרת הפיקוח על העסקים בתעשייה זו, הפועלים מתוך ישראל (כפי שנעשה בישראל עבור תעשיות דומות), תחזק את התעשייה ואת הכלכלה הישראלית, תוך מתן מענה הולם לאתגרים הקיימים והגנה על צרכנים מסביב לעולם, ממש כפי שנעשה במדינות אחרות".
אודות EUBOA


EUBOA נוסדה ב-2016 על ידי חברות המחזיקות ברישיון אירופי למסחר באופציות בינאריות, על מנת לקדם את הסביבה הרגולטורית החלה על המסחר באופציות בינאריות ולפתח שיח קונסטרוקטיבי עם רגולטורים באירופה וברחבי העולם. בהתאם לכך, EUBOA שואפת להבטיח שהמסחר באופציות בינאריות ייעשה בהתאם לאמות המידה המוקבלות בתעשייה הפיננסית ולעקרונות הגנת הצרכן. מאז הוקמה EUBOA, לקח האיגוד חלק פעיל בקידום הפיקוח הרגולטורי באיחוד האירופי, בין היתר באמצעות הבעת עמדת האיגוד במסגרת הליכי היוועצות פומביים של הרגולטורים, פגישות עם הרגולטורים הפיננסים של מדינות איחוד האירופי, מתן חוות דעת בנוגע לדרכים היעילות להסדיר ולפקח על התעשייה וכן פיתוח אמות מידה מקובלות בהן מחויבים החברים באיגוד לעמוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il