TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מיטוכוניקס ביו ((Mitoconix Bio מגייסת 20 מיליון דולר בסבב גיוס ראשון לפיתוח תרופות למחלות ניווניות של מערכת העצבים


מיטוכוניקס
ההשקעה תקדם את המוצר הראשון של החברה לטיפול במחלת הנטינגטון לשלבי פיתוח פרה-קליניים וקליניים ותאפשר להרחיב את צנרת התרופות לטיפול במחלות ניווניות של מערכת העצבים באמצעות שיפור פעילות המיטוכונדריה
מיטוכוניקס ביו (Mitoconix Bio), חברה ביופרמצבטית המתמקדת בטיפול במחלות נוירולוגיות, הודיעה היום על גיוס של 20 מיליון דולר בסבב גיוס ראשון. הסבב הובל על ידי Remiges Ventures, בהשתתפות אורבימד, Dementia Discovery Fund, Arix Bioscience, RMGP Bio-Pharma Investment Fund ואחרים. ההכנסות ישמשו לקידום המוצר הראשון של החברה לטיפול במחלת הנטינגטון לשלבי פיתוח פרה-קליניים וקליניים ולהרחבת צנרת התרופות לטיפול במחלות ניווניות נוספות של מערכת העצבים באמצעות שיפור פעילות המיטוכונדריה.

דר' איל נריה, מנכ"ל מיטוכוניקס ביו, אמר, "אנו מאד נרגשים להשלים סבב גיוס ראשון מקרנות מובילות המכירות בפוטנציאל פורץ הדרך של מיטוכוניקס ביו לטיפול במחלות ניווניות של מערכת העצבים. הצורך הגדול בתרופות שיאטו או יעצרו התקדמות מחלות ניווניות אלה מדרבן אותנו להאיץ את פיתוח התרופה הראשונה שלנו ולבנות צנרת תרופות למחלות קשות אלה".

מיטוכוניקס ביו מפתחת טיפול תרופתי חדשני למחלות ניווניות של מערכת העצבים המבוסס על שיפור פעילות המיטוכונדריה. מיטוכונדריה הם אברוני התא האחראים להפקת אנרגיה, ופעילותם התקינה חיונית לבריאותינו. חלוקת יתר של המיטוכנודריה, הגורמת ליצירת אברוני מיטוכונדריה פגומים, הינה תהליך פתולוגי מרכזי במחלות שונות ובפרט במחלות ניווניות של מערכת העצבים .המוצר המרכזי של מיטוכוניקס ביו, MTC-1203, הינו מעכב ראשון מסוגו של חלוקה עודפת של המיטוכנודריה ומיועד לטיפול במחלת הנטיגנטון ומחלות ניווניות אחרות של מערכת העצבים. יעילות התרופה הודגמה במודל בעכברים של מחלות הנטינגטון ופרקינסון.

מיטוכוניקס ביו נוסדה באוגוסט 2016 בחממתFutuRx , ומוצריה מבוססים על תגליות מדעיות פורצות דרך של מייסדת החברה, פרופ' דריה מושלי-רוזן, מבית הספר לרפואה של אוניברסיטת סטנפורד בארה"ב וקבוצת המחקר שלה. החוקרים מסטנפורד זיהו את הקשרים המולקולריים הפתולוגיים הגורמים לחלוקת יתר של המיטוכנודריה ויצרו מעכבים פרמקולוגיים של חלוקה עודפת זו. מיטוכוניקס רכשה בלעדיות על הטכנולוגיה מאוניברסיטת סטנפורד.

טארו אינאבה, מייסד ושותף מנהל ב - Remiges Ventures, אמר, "מיטוכוניקס ביו מפתחת גישה חדשנית לשיפור בריאות המיטוכונדריה לצורך טיפול במחלות ניווניות של מערכת העצבים, המבוססת על התגליות פורצות הדרך של פרופ' מושלי-רוזן. אנחנו נרגשים להוביל את סבב הגיוס הראשון של מיטוכוניקס, המספק לחברה את ההון הדרוש על מנת להביא את המוצר הראשון לניסויים קלינים, במטרה להוות טיפול תרופתי המשפיע על מהלכן של מחלות ניווניות של מערכת העצבים, כולל מחלת הנטינגטון".

דר' עינת זיסמן, מנכ"לית FutuRx, אמרה, "זהו סבב הגיוס המוצלח השני של חברת פורטפוליו של FutuRx השנה. השקעה זו מאששת את איכות הטכנולוגיות שנבחרות ומקודמות בהצלחה על ידי FutuRx, והופכות לחברות אטרקטיביות עבור משקיעים בינלאומיים". אניה אלדן, מנהלת זירת הזנק ברשות לחדשנות, הוסיפה, "תכנית חממות הביוטק של הרשות לחדשנות מפגישה בין משקיעים וצוותי הנהלה מנוסים. תמיכת הממשלה מפחיתה את הסיכון ומאפשרת הקמת מיזמים חדשניים עם מוצרים בשלבי פיתוח מוקדמים כמו מיטוכוניקס".

אודות מחלות ניווניות של מערכת העצבים ומחלת הנטינגטון
מחלות ניווניות של מערכת העצבים הן קבוצת מחלות הפוגעות במוח ומאופיינות על ידי נזק מחמיר והולך ומוות של תאי עצב. מחלות אלו כוללות בין השאר את מחלת אלצהיימר, פרקינסון והנטינגטון. תסמיני המחלות שונים, אבל לרוב כוללים ירידה ביכולת התנועה וביכולות המנטליות. מחלת הנטינגטון היא מחלה ניוונית תורשתית קטלנית הגורמת לאובדן תאי עצב ומובילה להתדרדרות פיזית ומנטלית. עדויות מדעיות רבות קושרות בין הניוון העצבי לבין פגמים בפעילות המיטוכנודריה בתאי המוח, ובפרט לאלו הנגרמים מחלוקת יתר של המיטוכונדריה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il