TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

וובפאלס החזקות דיווחה על רכישת אתר מוביל בתחום אבטחת הסייבר לשוק האמריקאי - Securethoughts.com


Webpals
אבטחת סייבר הינו תחום מבטיח ומעניין שזוהה על ידי הנהלת הקבוצה כוורטיקל צמיחה עבורה
ענבל לביא, מנכ"לית וובפאלס החזקות: "מדובר בנכס הראשון והמשמעותי שלנו בתחום אבטחת הסייבר הצומח בקצב גבוה. Securethoughts מייצג הזדמנות מצוינת נוספת לקבוצת וובפאלס להרחיב את נוכחותה בצפון אמריקה ולהוסיף מקורות הכנסה חדשים לקבוצה בורטיקלים נוספים"

קבוצת וובפאלס (Webpals), ספקית מובילה של שירותי שיווק ממוקדי ביצועים, שמחה להודיע על רכישת האתר Securethoughts.com, אתר השוואות מוביל בתחום אבטחת סייבר לשוק האמריקאי, תמורת 2 מיליון דולר שישולמו במזומן. השלמת הרכישה, שתתבצע ברבעון השלישי של שנת 2017, צפויה להגדיל את הרווחים המדווחים של הקבוצה.

אבטחת סייבר הינו תחום מבטיח ומעניין שזוהה על ידי הנהלת הקבוצה כוורטיקל צמיחה עבורה. Securethoughts מהווה את הנכס המשמעותי הראשון של וובפאלס במגזר זה. בנוסף הרכישה תחזק את פעילותה של הקבוצה בצפון אמריקה וכן מהווה המשך לתהליך גיוון ההכנסות בקבוצה לוורטיקלים ומקורות הכנסה נוספים.

הצמיחה בשוק אבטחת הסייבר מונעת מכך שאנשים פרטיים, עסקים וממשלות מחפשים פתרונות להתמודד עם איומי פשיעת סייבר. Securethoughts מספק למבקרים בו מידע, עצות, הנחיה ותמיכה לצורך התגוננות ושמירה על תקשורת דיגיטלית ופעולות ברשת.

בהתאם למחקר שפורסם ע"י Cybersecurity Ventures שוק אבטחת הסייבר צפוי להמשיך בצמיחה של 12-15% מדי שנה עד 2021.

ענבל לביא, מנכ"לית וובפאלס החזקות, ציינה כי, "אנחנו שמחים להודיע על רכישת Securethoughts, הנכס הראשון והמשמעותי שלנו בתחום אבטחת הסייבר הצומח בקצב גבוה. Securethoughts מייצג הזדמנות מצויינת נוספת לקבוצת וובפאלס להרחיב את נוכחותה בצפון אמריקה ולהוסיף מקורות הכנסה חדשים לקבוצה בוורטיקלים נוספים".

אודות קבוצת Webpals
קבוצת Webpals שבבעלות XLMedia הנסחרת בבורסה המשנית של בריטניה AIM בשווי של כ-300 מיליון דולר, עוסקת בשיווק ופרסום דיגיטלי. הקבוצה משתמשת בערוצי שיווק שונים לאסוף תנועת משתמשים כגון ע"י פרסום והצבת מודעות או הפעלת אתרי תוכן, ומפנה את אותם משתמשים אל אתרי הלקוחות.
קבוצת וובפאלס מפעילה את חטיבות הפבלישינג והמדיה של XLmedia ומפתחת את המערכות הטכנולוגיות של הקבוצה. היא מחזיקה בשלוש חברות בתחום ה- online traffic monetization: Webpals, Dau-Up-ClicksMob ו- Marmar Media ומעסיקה כ- 350 עובדים במשרדיה ברמת החייל





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il