TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מעלות מאשרת דירוג A לאבגול, בתחזית דירוג יציבה


חברת הדירוג מעלות S&P אישרה היום דירוג מנפיק A לאבגול, בתחזית דירוג יציבה.
מעלות מציינת כי "תחזית הדירוג היציבה משקפת את הערכתנו שהיציבות המאפיינת את ענף הבדים הלא ארוגים למוצרי היגיינה תימשך ותתמוך במעמדה התחרותי של אבגול בתחום הפעילות העיקרי שלה, באופן שיאפשר שמירה על יחסי כיסוי ורמת נזילות התואמים את הדירוג הנוכחי. זאת על אף שרמת המינוף צפויה לעלות בשנת 2016 כתוצאה מהשקעות הוניות באתרי ייצור".

בין השיקולים אותם ציינה מעלות S&P באשרור דירוג החברה:
· החברה היא אחת היצרניות המובילות בעולם של בד לא ארוג לתעשיית ההיגיינה ובעיקר לתעשיית החיתולים החד פעמיים.

· הפרופיל העסקי של אבגול נתמך על ידי מעמדה המוביל בתחום הבדים הלא ארוגים לתעשיית ההיגיינה, המאופיין ברגישות נמוכה לשינויים מאקרו כלכליים.

· החברה נהנית מפיזור גיאוגרפי של מקורות הכנסה ומפריסה של מתקני הייצור, אשר לרוב ממוקמים בקרבת מתקני הייצור של הלקוחות

· תנאי השוק בענף ההיגיינה בכלל ובתחום החיתולים הם חיוביים עם צפי לצמיחה גבוהה בטווח הארוך, לנוכח העלייה ברמת החיים והגידול ברמת הצריכה הפרטית במדינות המתפתחות.

· תחום הבדים הלא ארוגים לתעשיית ההיגיינה הוא תחום דפנסיבי, לנוכח היציבות בביקוש למוצרי תעשיית החיתולים גם בתקוה של האטה כלכלית, וזאת בהשוואה למגזרים אחרים בתעשיית הבדים הלא ארוגים, בהם אבגול כמעט ולא פעילה.

· היכולות הטכנולוגיות של אבגול ושיתוף הפעולה במחקר ופיתוח עם לקוחותיה מהווים נקודת חוזק בחברה.

· המדיניות הפיננסית של אבגול, הכוללת בין היתר את מדיניות הדיבידנד, מימון ההשקעות ההוניות וגידור החשיפה המטבעית, אינה אגרסיבית מדי; רמת הנזילות של החברה הינה 'הולמת'.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il