TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

על-בד תקים מפעל חדש בדימונה בהשקעה של כ-150 מיליון שקלים


קיבוץ משואות יצחק מקדם את התעשייה בנגב
צביקה אורן, נשיא התאחדות התעשיינים: "אני מברך על הקמת המפעל החדש של על-בד בדימונה, אשר יתרום לתעשייה ולמשק הישראלי וייצור עשרות מקומות עבודה חדשים. משמחת במיוחד העובדה כי המפעל הוקם בפריפריה. יש לעודד הקמה של מפעלים נוספים במקום, אשר יתרמו לפיתוח האזור ותושביו".

30 במרץ 2014 – על-בד משואות יצחק (ת"א: על בד), הנחשבת לחברה הבינלאומית השלישית בגודלה בעולם ביצור מגבונים לחים שאינם ממותגים, והספקית הגדולה בארה"ב ליצור טמפונים לא ממותגים, הודיעה הבוקר על הקמת מפעל חדש לייצור בד לא ארוג, שיוקם בעיר דימונה בהשקעה של כ-150 מיליון שקלים.
המפעל החדש יוקם בשלב הראשון על פני שטח של כ-7,000 מ"ר מתוך כ-32 דונם שהקצתה דימונה לפרויקט וצפוי להעסיק כ-40 עובדים תושבי העיר, ביניהם מפעילים, אנשי החזקה, בקרת איכות ועוד אשר יעברו הכשרה במרכז החברה במשואות יצחק. הקמת המפעל צפויה להמשך כ-18 חודשים ועתידה להסתיים במחצית השנייה של 2015, בכפוף לקבלת האישורים הנדרשים וחתימה על הסכמים מול ספקי קו הייצור
קו הייצור החדש יוקם על ידי על-בד ישראל המספקת חומרי גלם לייצור מגבונים עבור כל מפעלי התאגיד בישראל, גרמניה, פולין וארה"ב. מדובר בקו חדש וייחודי מבחינת מרכיביו הטכנולוגיים שיאפשר יצור בדים מגוונים, בהרכבי חומרים שונים שיקנו לבד תכונות יחודיות. מדובר בתחום פעילות סינרגטי לפעילות הקיימת בעל-בד בתחום המגבונים הלחים, מוצרי ההיגיינה הנשית ומוצרי ספיגה. הקו החדש ייצר חומר גלם שעל פיתוחו הטכנולוגי שקדה על-בד בשלוש השנים האחרונות וחלקים ממנו מוגני פטנט. השקעה זו עולה בקנה אחד עם הקו האסטרטגי של החברה לפיו היא מייצרת לעצמה את מרבית הבדים ליצור המוצרים המוגמרים (VERTICAL INTEGRATION).
להערכת החברה היקף מכירות הקו צפוי להיות כ- 25 מיליון אירו לשנה.
עלות קו היצור מוערכת בכ- 120 מיליון ₪ ועלות המבנה כ 30 מיליון ₪ . החברה בוחנת גיוס ההון הנדרש לצורך מימון ההשקעה בדרך של הקצאה פרטית, ולמועד דוח זה נמצאת במגעים עם משקיעים לעניין השקעה במניות החברה.
לחברת על-בד פעילות יצורית בשבעה מפעלים בעולם. שלושה בישראל ליצור בדים, מגבונים וטמפונים, שניים בארה"ב ליצור מגבונים ומוצרי ספיגה ושניים בגרמניה ופולין ליצור מגבונים.
אמנון ברודי, יו"ר על-בד: "אנו גאים להמשיך ולפתח את התעשייה במדינת ישראל בכלל ובנגב בפרט. למרות שהייתה לנו אפשרות להקים את המפעל בגרמניה, בסמיכות לשווקי היעד שלנו, העדפנו להקים את המפעל בישראל משיקולים אידיאולוגיים. אחרי שבחנו מספר אזורי תעשיה בדרום, קיבלנו את המלצת משרד הכלכלה להקים את המפעל החדש בעיר דימונה בה רמת האבטלה גבוהה ואנו שמחים לספק מקור תעסוקה חדש בעיר לעשרות מתושבי האזור.
"המפעל החדש יתווסף לשני מפעלינו הקיימים בקיסריה ובמשואות יצחק, כשהמפעל החדש שיוקם יאפשר לנו להגדיל את סל המוצרים המוגמרים לקטגוריות צומחות ורווחיות יותר"
"הקו החדש מגלם בתוכו שיעורי רווח גולמי גבוהים מאלו שאנו מכירים, ויאפשר לנו פיתוח מנועי צמיחה חדשים לצד שמירת נתח השוק של החברה בתחום מגבונים לחים ומיצוב החברה כמובילה טכנולוגית בתחום זה".
נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות הארגונים העסקיים, צביקה אורן, מסר כי "אני מברך על הקמת המפעל החדש של על-בד בדימונה, אשר יתרום לתעשייה ולמשק הישראלי וייצור עשרות מקומות עבודה חדשים. משמחת במיוחד העובדה כי המפעל הוקם בפריפריה. יש לעודד הקמה של מפעלים נוספים במקום, אשר יתרמו לפיתוח האזור ותושביו".
ראש עיריית דימונה, בני ביטון, אשר עמל ופעל רבות להבאת מפעל על-בד לעירו, אומר:
"אני מקדם בברכה את חברת "על-בד" על החלטתה להקים את המפעל החדש שלה דווקא בעיר דימונה. עיריית דימונה בראשותי תסייע ככל יכולתה להקמתו של המפעל, וכמובן להצלחתו העסקית והשיווקית, מתוך תקווה ואמונה שיעסיק עשרות עובדים מדימונה מבני דימונה.
"כחלק משינוי תפיסה, החלטתי כי מעתה ואילך נפעל להבאת מפעלים קטנים ובינוניים לעיר, לא עוד התמקדות במפעלי ענק, וזאת מתוך תובנה לפיה מפעלים קטנים ובינוניים המעסיקים כמה עשרות עובדים, הם השדרה העסקית התורמת והמפרה יותר מכל את המשק הכלכלי.
אני סמוך ובטוח, כי הגעתו והקמתו של מפעל על-בד בדימונה יהיו את הסנונית הראשונה המגיעה לעירנו הנפלאה, ולאחריה יגיעו עוד ועוד מפעלים שיוכלו ליהנות מסל הטבות, סיוע עירוני ומשאב אנושי מן המעלה הראשונה״.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il