TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

ביוספ גייסה כ- 2 מיליון דולר מקרן ההשקעות הפרטית BRM


ביומד
הגיוס משלים סבב גיוס A של ביוספ שעומד על 5.33 מיליון דולר, במסגרתו השתתפו גם קרן הון הסיכון פונטיפקס ורוב בעלי המניות הקיימים בחברה
חברת ביוספ, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של טכנולוגיה להפרדה מגנטית של תאי דם נדירים, הודיעה היום (יום א') כי השלימה סבב גיוס בהיקף של כ- 2 מיליון דולר מקרן ההשקעות הפרטית BRM. הגיוס משלים סבב גיוס A של ביוספ שעומד על 5.33 מיליון דולר, במסגרתו השתתפו גם קרן הון הסיכון פונטיפקס ורוב בעלי המניות הקיימים בחברה. אלון מאור מ-BRM יצטרף לדירקטוריון החברה.

ביוספ פיתחה טכנולוגיה להפרדה אימיונו-מגנטית של תאי דם. הטכנולוגיה של החברה מראה תוצאות עדיפות משמעותית על הטכנולוגיות הקיימות כיום בעולם בכל הפרמטרים החשובים לרבות כמות התאים המופרדים, רמת הניקיון ושיעור החיוניות. יתרונות אלו מאפשרים מתן פתרונות למספר שווקים בעלי פוטנציאל שוק גבוה ביניהם: שוק הפרדת תאי דם למטרות מחקר, הפרדת תאי עובר למטרות דיאגנוזה גנטית, הפרדת תאי גזע למטרות תרפויטיות והפרדת תאים סרטניים למטרות ניהול מחלה וזיהוי חזרה של גרורות. הטכנולוגיה של ביוספ מוגנת בפטנט שאושר בכל המדינות המובילות בעולם.

הגיוס הנוכחי מיועד לתמוך בפיתוח טכנולוגיה, שתאפשר אבחון מומים מולדים בעובר, באופן לא פולשני על ידי ביצוע אנליזה גנטית של תאי עובר שלמים הנמצאים במחזור הדם האימהי. מדובר בתאים נדירים שעד כה לא ניתן היה להפרידם במסגרת הטכנולוגיות הקיימות. תאים אילו מכילים את הגנום השלם של העובר ונחשבים כחומר האופטימלי עבור דיאגנוזה לא פולשנית בתחילת ההיריון. מדובר בשוק אשר שגודלו מוערך ב- 2 מיליארד דולר בשנה. בנוסף, תמשיך החברה בתהליכי שיווק ומכירה של מכשיר ההפרדה "ספיר", מכשיר להפרדה אימיונו-מגנטית של תאים לצורכי מחקר.

לדברי חנוך מרקשייד, מנכ"ל ביוספ, " אנו גאים ושמחים על האמון שהביעה BRM בחברה. החזון של ביוספ הוא להוביל את הדור הבא של מכשירי הפרדת תאים ולאפשר אפליקציות דיאגנוסטיות ותרפויטיות חדשניות. הטכנולוגיה של ביוספ מאפשרת לחוקרים להפריד תא בודד מתוך מיליארד תאים באופן יעיל, ולכן מסוגלת לשרת אפליקציות מגוונות בעלות פוטנציאל ערך רב לחוקרים וחולים ברחבי העולם".

אלון מאור, שותף עצמאי ומנהל ההשקעות בתחום המכשור הרפואי ב- BRM, אמר " ביוספ פיתחה טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך בהפרדת תאים. לחברה יכולת להתפתח לכיוונים שונים שכל אחד מהם מהווה הזדמנות בשווי פוטנציאלי של מיליארדי דולרים. ההשקעה נועדה לתמוך בחברה ובצוות הניהולי במטרה להגשים את החזון של פיתוח אפליקציות פורצות דרך והבאתן לשוק".

ביוספ מוכרת כיום מכשיר למטרת מו"פ (ה"ספיר") למעבדות מו"פ ברחבי העולם והחלה בהקמת רשת מפיצים שתתמוך במכירת ציוד ההפרדה והמוצרים המתכלים הנלווים למערכת. ביוספ משתפת פעולה עם חברות רב-לאומיות מתוך מטרה להציע פתרונות חדשניים בתחומים שונים.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il