TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

קולפלנט השלימה גיוס של 2.5 מיליון דולר


החברה מצאה משקיע אסטרטגי שבתמורה לכסף שהוזרם לחברה קיבל 10% מהון מניות החברה, לפי מחיר מניה של 53 אגורות.
ההשקעה הינה לפי מחיר המשקף פרמיה של 60% לעומת מחיר המניה ערב חתימת ההסכם ו - 39% לעומת מחיר המניה בסיום המסחר אתמול

יחיאל טל: "בכוונתנו לפעול ולקדם עסקאות נוספות, בין עם משקיעים ובין עם חברות בינלאומיות גדולות"



רחובות, 11 נובמבר 2013, חברת קולפלנט (ת"א: קלפט), העוסקת בפיתוח ויצור מיכשור רפואי על בסיס קולגן אנושי, הודיעה כי השלימה את הסכם ההשקעה עם Trauwin. על פי תנאי ההסכם שנחתם בחודש שעבר, הושקעו בקולפלנט 2.5 מליון דולר ע"י משקיע אסטרטגי בתמורה ל – 10% אחוזים מהון מניות החברה, לפי מחיר מניה של 53 אגורות.

חברת Trauwin Pty הינה חברה פרטית הנשלטת על ידי מר Qian Fuqing, יזם סידרתי עתיר ידע וניסיון בתחום המכשור הרפואי, בעל נגישות לערוצי מכירה מוכחים בסין ועם יכולות מוכחות בתחום פיתוח מוצרים, מכירתם וקידומם בסין בפרט ובאסיה בכלל. שותפות זו מצביעה על פוטנציאל השוק למוצרים מבוססי קולגן שאינו מופק מבעלי חיים או מגוויות אנושיות.

כספי ההשקעה ישמשו את החברה בכדי לקדם את פיתוח קווי המוצרים בתחומי האורטופדיה וריפוי הפצעים, וכן לצרכי הפיתוח העיסקי הכללי, לרבות יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים.

יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט, מסר בנושא: "השלמת הסכם ההשקעה עולה בקנה אחד עם תכניותינו למציאת שותפים מנוסים למסחור מהיר של מוצרי החברה. סין מהווה פוטנציאל אדיר למוצרי קולפלנט, והשותף האסטרטגי שאיתרנו יסייע בהשגת האישורים הרגולטוריים למוצרי החברה, וכן יפעל להחדרתם לשוק הסיני באמצעות קשריו עם מאות בתי חולים ברחבי הרפובליקה. אנו גאים בשותף החדש ובאמון שהוא נתן בנו, וסבורים כי השותפות עימו תקדם את קולפלנט ותהפוך אותה מחברה בשלב הפיתוח, לחברה בשלב המסחור. המוצר הראשון שצפוי להימכר בסין הינו Vergenix™FG, מזרק לטיפול בפצעים בחולי סכרת. בכוונתנו לפעול ולקדם עסקאות נוספות, בין עם משקיעים ובין עם חברות בינלאומיות גדולות".

הצדדים ימשיכו לנהל מו"מ בדבר ההסכמים לאספקת קולגן ולמתן רישיון לייצור מוצרי החברה בסין (למעט מוצרי החברה בתחום האורתופדי), וזאת במטרה להשלימם במהלך השבועות הקרובים. בהתאם לתנאי הסכם ההשקעה, מונה מר Fuqing Xiaojin , בנו של המשקיע, לתפקיד דירקטור בחברה מטעם Trauwin.

אודות מוצר ה - Vergenix FG (Flowable wound gel):

ג'ל להזרקה מבוסס קולגן המיועד לטיפול בפצעים כרוניים קשיי ריפוי כמו פצעי לחץ, כיבים מחלחלים בקרב חולי סכרת וחתכים ניתוחיים עמוקים. זמן הטיפול באמצעות המוצר הינו כשבועיים. הג'ל מוזרק ישירות אל תוך הכיב/פצע וממלא אותו, תוך ניצול העובדה כי הוא "מוכר" לרקמות גוף האדם משום הגנים האנושיים הקיימים בו, מה שמאפשר השתלבות מיטבית והליך ריפוי עד לכדי סגירה מלאה של הפצע ללא תופעות לוואי כמו דלקות ואלרגיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il