TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

התייבשות הבורסה עוד תחמיר בעקבות מהלכים של גורמים פופוליסטים


אילן פלטו, מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות
אילן פלטו, מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות, אמר היום (ה') בכנס המיסים "שנת 2013 תיזכר בשוק ההון כשנת התייבשות הבורסה. המבחן האמיתי למושג התייבשות הבורסה אינו מדד הבורסה או כמה היא עלתה/ירדה אלא כמה חברות פרטיות החליטו לגייס הון ראשוני בבורסה הישראלית (IPO) וכמה חברות ציבוריות נמחקו. רק חמש חברות חדשות נרשמו השנה לעומת 31 חברות שנמחקו מהמסחר. במקום לפרוח, הבורסה מתכווצת ומתייבשת לנו לנגד העיניים. הסיבה העיקרית לכך היא עומס הרגולציה בכלל והפגיעה בתחרותיות בפרט. חובת הגילוי מאלצת את החברות לחשוף כמעט את כל הסודות המסחריים שלהן כך שאפילו לא צריך להשקיע במודיעין עיסקי".

פלטו הוסיף כי "חלק מהרגולטורים כבר הפנימו את המסר, אנחנו רואים סימנים ראשונים של האטה בתזוזת המטוטלת, אבל הסימנים איטיים וייקח עוד הרבה זמן עד שהיא תיעצר ותתחיל לזוז בכיוון הנכון. גם ראש הממשלה כבר מבין את חומרת המצב ואף התבטא בנושא במסגרת ההחלטה על יצוא הגז. אבל עדין ישנם גורמים גם במשרד המשפטים וגם בכנסת שנדחפים מרוח הפופוליזם וחושבים שצריך להחמיר עוד. במקביל להאטה של המטוטלת בתחום הרגולציה של הממשל התאגידי אנו עדים בתקופה האחרונה למטוטלת חדשה בתחום המיסוי. גם פה, כמו ברגולציית החברות הציבוריות, הדלק המניע היה בין השאר המחאה החברתית והלחץ התקשורתי".

מדברי פלטו עולה שבפגישה שיזם איגוד החברות הציבוריות עם משה אשר, הממונה על רשות המיסים, סוכם על הקמת צוותים משותפים גם בתחום הקלות בחוק הריכוזיות, גם בתחום הפעילות היומיומית של המחלקה המקצועית וגם בתחום חקיקת המיסוי. "המטרה היא לבלום תהליכים שהשפעתם שלילית ולסייע בקידומם תהליכים תומכי צמיחה ומעודדי עשייה" אמר פלטו.

פלטו נשאל שוב על הקמפיין נגד שמואל האוזר, יו"ר הרשות לניירות ערך, אמר כי "מדובר בסוג של פיגוע, אבל בפיגועים מישהו לפחות לוקח את האחריות וברור מי עומד מאחוריהם. פה זה לא קרה. אני מגנה את הקמפיין בכל תוקף".

אודות איגוד החברות הציבוריות
מהווה את הגוף היציג של החברות הציבוריות בישראל. האיגוד פועל מול הרשות לני"ע, משרד המשפטים ועדות הכנסת, משרד הממשלה והבורסה בת"א על מנת לקדם את האינטרסים של כלל החברות הציבוריות הנסחרות בבורסת ת"א, כולל חברות אג"ח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il