TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אלביט מערכות חושפת בסלון האווירי בפאריז:mini-MUSIC™


מערכת קומפקטית וקלת משקל להגנה על מסוקים ומטוסים קטנים מפני טילים מונחי חום

אלביט מערכות תחשוף בסלון האווירי בפאריס 2013 , את מערכת ה- mini-MUSIC™, מערכת חדשה ממשפחת מערכות ה-DIRCM , להגנה על מטוסים מפני האיום ההולך וגדל הולך של טילי כתף.

מערכת ה-mini-MUSIC™ מספקת הגנה מרבית לכל פלטפורמה אווירית, כולל מטוסים ומסוקים קטנים, המאוימת על ידי טילי כתף מונחי חום. המערכת, שעברה בהצלחה טיסות מבחן, היא קלת משקל וקומפקטית.

משפחת מערכות ה- DIRCM של אלביט כוללת עכשיו ארבע מערכות המספקות הגנה לכל סוגי כלי הטיס: מערכת ה- MUSIC® המיועדת להגנה על מטוסים ומסוקים מגודל בינוני עד גדול; מערכת ה-MUSIC™ C-, מערכת ה- DIRCM הראשונה בעולם שיוצרה עבור כלי טיס מסחריים; מערכת ה- MUSIC® J-, מערכת מבוזרת המאפשרת התקנה גמישה ומיועדת להגנה על מטוסי תובלה ותדלוק, מטוסי מנהלים וכו' ומערכת ה- mini-MUSIC™המתאימה במיוחד להגנה על כלי טיס קטנים ובינוניים.

כל המערכות במשפחת ה- MUSIC® מבוססות על טכנולוגיות מתקדמות הכוללות את טכנולוגיית ה-DIRCM מבוססת סיב לייזר אופטי וצריח אטום לאמינות מרבית של המערכת. איתור האיומים נעשה באמצעות מערכת התרעה מפני טילים. עם זיהוי האיום מועברת אזהרה ל- DIRCM המנחה את הנתב התרמי לאתר ולעקוב אחר האיום. בשלב זה, משוגרת על הטיל קרן לייזר רבת עוצמה ומדויקת ומסיטה את מסלולו הרחק מכלי הטיס.

לאלביט מערכות חוזים עם מספר לקוחות ברחבי העולם, בנוסף לעסקת "מגן רקיע" בישראל הכוללת הגנה על ציי מטוסים אזרחיים כגון ה- B747, B737, B757, B767, B777,A320 ועוד. לחברה חוזה עם חיל האוויר האיטלקי עבור מטוסי C130J, C27J ומסוק ה- CSAR AW101 (יחד עם שותפינו האיטלקים בחברת ELT), זאת בנוסף למטוס ה- KC-390 עבור חברת EMBRAER וחיל האוויר הברזילאי, מסוקי VIP, ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il