TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

ווייטסמוק תחל מחר להיסחר בבורסה בת"א לאחר השלמת המיזוג לשלד של אלדן טק


ווייטסמוק, מפתחת התוכנה המובילה בעולם לדקדוק ואיות באנגלית לכתיבה מושלמת, מדווחת על אישור מיזוג פעילות החברה לחברה הציבורית אלדן טק

לפי עסקת המיזוג ווייטסמוק תהפוך לחברת בת של אלדן-טק בבעלותה המלאה (100%) ותחל להיסחר מחר 17.1.13 בבורסה בת"א.בעלי המניות של ווייטסמוק יחזיקו ב-85% מהחברה הציבורית, שלאחר שינוי השם תקרא ווייטסמוק בע"מ. שווייה של ווייטסמוק הוערך על ידי BDO ב-21 מיליוני דולר, לצורך העסקה.


ווייטסמוק מציעה לקהל לקוחותיה מספר תוכנות לשיפור ושדרוג הכתיבה בשפה האנגלית, ביניהן תכנת הכתיבה ה- WhiteSmoke Writer"". הכנסות החברה נובעות משני תחומי פעילות – תחום מכירת תוכנות תיקון ושדרוג הכתיבה בשפה האנגלית ותחום השיווק והפרסום באינטרנט. להערכת ווייטסמוק, שיתופי הפעולה השונים בינה לבין ענקיות סרגלי הכלים כגון קונדואיט הישראלית, אתרי תוכן כגון דיקשינרי.קום, והרשתות החברתיות כגון Facebook, Twitter ו- LinKedin – יאפשרו לה צמיחה במספר המשתמשים ובמספר רוכשי התוכנות באנגלית בשנים הבאות.


ההכנסות ברבעון השלישי של 2012 הסתכמו בכ-12.6 מיליון ש"ח, בהשוואה להכנסות של כ-7.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נבע משיתוף הפעולה האסטרטגי של החברה בתחום השיווק והפרסום באינטרנט עם חברת Conduit, אשר היקפו צמח במהלך הרבעון השלישי של 2012, בעוד שברבעון המקביל אשתקד, שיתוף הפעולה הנ"ל היה בחיתוליו. הרווח התפעולי ברבעון השלישי של שנת 2012 הסתכם בכ-1.9 מיליון ש"ח, לעומת הפסד של כ-1.5 ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה רשמה החברה ברבעון השלישי השנה רווח נקי של כ-1.4 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד נקי של כ-1.7 מיליון ש"ח ברבעון השלישי של שנת 2011.


איתי מרוז, מנכ"ל ווייטסמוק, מסר: "ההצטרפות לבורסה לניירות ערך בתל אביב היא בבחינת דף חדש עבור בעלי המניות של החברה. ווייטסמוק פועלת בתחום שיש בו עניין רב ופוטנציאל צמיחה. ווייטסמוק משקיעה באופן עקבי בפיתוח פתרונות חדשים, ועתידה לשווק מוצר חדש בשנת 2013, שעשוי לתרום להגדלת הכנסות החברה מתחום התוכנה. בכוונת ווייטסמוק להרחיב את רשת המפיצים העולמית שלה ולהמשיך ולהרחיב את פעילותה הקיימת, בין היתר, על ידי שיתופי פעולה נוספים".


אודות ווייטסמוק
ווייטסמוק הינה חברת תוכנה אמריקאית, הפועלת בשני תחומי פעילות: (1) תחום מכירת תוכנות תיקון ושדרוג הכתיבה באנגלית, ו-(2) תחום השיווק והפרסום באינטרנט. בנוסף, בבעלות החברה מילונים רב-לשוניים ב-12 שפות נפוצות, וכן טכנולוגיית תרגום טקסט ב-9 שפות נפוצות.
תוכנת ה-WhiteSmoke Writer הינה מוצר הדגל של החברה, התוכנה פותחה ע"י ווייטסמוק, ככלי המסייע למשתמש בו לכתוב באנגלית, והכולל בתוכו רכיבים ומאפיינים רבים כמו בדיקות דקדוק, איות, ניקוד, תחביר, מבנה וסגנון של הטקסט גם יחד.

ווייטסמוק מעניקה למשתמשיה כלי המסייע להם ליצור תקשורת כתובה איכותית יותר בשפה האנגלית. התוכנה שפתחה החברה מסייעת למשתמשים לשפר את האנגלית שלהם בעזרת כלי עריכה אוטומטיים מתקדמים לתיקון שגיאות בשפה: דקדוק, טעויות כתיב, פיסוק, מבנה המשפט וסגנון. כמו כן, מציעה החברה תרגום טקסט מלא ומגוון של מילונים והכל בקליק אחד.
איתי מרוז - מנכל ווייטסמוק


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il