TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

בלאט לפידות מסכמת את רבעון 3 של 2012


גידול של 125% במכירות פתרונות Salesforce.com ושמירה על המקום הראשון במכירות
חברת בלאט לפידות, השותפה הגדולה ביותר בישראל ובאיזור של חברת Salesforce.com, מסכמת את הרבעון השלישי של שנת 2012. ברבעון השלישי השיגה בלאט לפידות יישומים ארגוניים גידול של 125% במכירות בהשוואה לרבעון השלישי של 2011. בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2012 השיגה בלאט לפידות גידול של 70% במכירות בהשוואה לשלושת הרבעונים הראשונים של 2011.

בלאט לפידות היא הנציגה הישראלית המובילה את מכירות Salesforce.com בישראל עם למעלה מ- 500 לקוחות. בין הלקוחות הבולטים בהם ביצעה בלאט לפידות פרוייקטים במהלך 2012 נכללים: נטויז'ן, יישום CRM בחברת עמיעד, יישום CRM בבית ההשקעות מנורה, הקרן לידידות.

לדברי מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים, "חברת 'בלאט לפידות יישומים ארגוניים' שוקדת כל העת להביא לישראל את מגוון הבשורות והחידושים של חברת Salesforce.com העולמית, החברה שנבחרה זו השנה השניה ברציפות לחברה החדשנית בעולם. בלאט לפידות מספקת ללקוחותיה את סל הפתרונות הרחב של Salesforce.com בסביבת הענן, החל מפתרון ענן למכירות, ענן לשירות, ענן השיווק ועד פתרונות רשתות חברתיות ארגוניות - Business is Social. כמו כן, מבצעת בלאט לפידות פרוייקטי פיתוח בענן באמצעות פלטפורמת הפיתוח Force.com.

"הסיבה שאנו צומחים שנה אחר שנה ושומרים על מעמדנו בשוק הישראלי נעוצה בניסיון הרב שלנו לאחר שביצענו מאות פרוייקטים בישראל. במקביל להיצע הפתרונות של Salesforce.com אנו שוקדים כל העת להביא פתרונות משלימים לקהל הלקוחות הישראלי. לאחרונה חתמנו על מספר שיתופי פעולה לקידום פתרונות משלימים. חתמנו על הסכם שיתוף פעולה עםBMC ומטריקס לקידום כלי ההלפ-דסק בענן Remedyforce, אשר פותח באמצעות פלטפורמת הפיתוח Force.com; חתמנו על שיתוף פעולה עם חברת WalkMe, אשר מציעה פתרונות הדרכה ותמיכה למשתמשי Salesforce.com, המפחיתים משמעותית את עלויות הדרכה והתמיכה ומשפרים את יעילות הלימוד; כן נסגר שיתוף פעולה עם CloudAlly, אשר פיתחה פתרון גיבוי יומי אוטומטי בענן בהשקעה מינימלית".

קומרוב הוסיפה: "עסקים הופכים היום חברתיים והמוצרים של Salesforce.com מעצימים כל חברה באופן שבו היא יכולה לתקשר עם הלקוחות, השותפים והעובדים בדרכים חדשות ואפקטיביות. המהפכה החברתית אינה רק מהפכת צרכנים, אלא מהפכה המשרתת ארגונים. לנו יש את הידע והניסיון להביא את התפיסה החדשה הזו לישראל. עם מוצרים של Salesforce.com כמו ה- Sales Cloud, ה- Marketing Cloud והרשת החברתית הארגונית צ'אטר, ארגונים יכולים להשתמש במידע רב מתוך הרשתות החברתיות המוכרות כמו פייסבוק, לינקדאין וטוויטר וכן ברשתות חברתיות בתוך הארגון על מנת להשיג יותר לידים ויותר מכירות, ולהתאים את מערך השירות לעידן החברתי."



אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים
'בלאט לפידות יישומים ארגוניים' מקבוצת בלאט לפידות היא נציגתה הבכירה ושותפת הזהב של Salesforce.com בישראל. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ, ישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com. בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 500 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ- 50 עובדים. בין לקוחותיה: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, לומניס, סרגון ועוד.
קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר הוקמה לפני כ- 20 שנה ופועלת בתחום הייעוץ הארגוני.

Salesforce.com, חברה ציבורית הקיימת כ- 13 שנה, היא אחת מחלוצות מחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות. לsalesforce.com- מעל ל 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם 700 בישראל. החברה מדווחת על הכנסות של 2.8 מיליארד דולר בשנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il