TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אלעד קנדה תחלק דיווידנד של כ-203 מיליון שקל לבעלי מניותיה


זאת, בנוסף לדיווידנד בסך של כ-75 מיליון שקל שחילקה החברה בפברואר האחרון הדיווידנד משקף תשואת דיווידנד בסך של כ-13.5% ביחס למחיר המניה הנוכחי
החברה הודיעה בחודשים האחרונים על מספר עיסקאות למכירת נכסים בהיקף כולל של כ-2 מיליארד שקל, שעם השלמתן יותירו בידי החברה עודף תזרימי בסך של כ-1 מיליארד שקל

חלוקת הדיווידנד תתבצע במתווה של החזר הון, על מנת לאפשר לגופים המוסדיים הטבת מס

אודי ארז, יו"ר דירקטוריון אלעד קנדה: "החברה הצליחה לנצל את תנאי השוק בקנדה ולממש חלק מנכסיה באופן שמניב לחברה תזרימי מזומנים גבוהים אשר ישמשו את החברה להרחבת פעילותה ולביצוע השקעות מוצלחות נוספות דוגמת העסקה האחרונה בשיקגו. אנו רואים בחלוקת הדיבידנד חלק מתהליך שיתוף בעלי המניות בהצלחת החברה והגברת הקשר עם שוק ההון."

שי ברוורמן, מנכ"ל אלעד קנדה: "בחודשים האחרונים ניצלנו הזדמנויות יוצאות דופן לממש נכסים משמעותיים של החברה בתמורה כוללת שתניב לנו עודפי תזרים מזומנים בהיקף של למעלה ממיליארד שקל, ולאור העובדה, שלאחר השלמת העיסקאות החברה תהנה מנזילות גבוהה מאד, הוחלט לבחון אפשרות של חלוקת דיווידנד משמעותית ולשתף את בעלי המניות בעודפים שנוצרו בגין עיסקאות אלה. ".

חברת אלעד קנדה הודיעה, כי בכוונתה לחלק דיווידנד בסך של כ-203 מיליון שקל (כ-50 מיליון דולר קנדי) לבעלי מניותיה. זאת, בהמשך לדיווח החברה מהחודש שעבר בדבר מדיניות חלוקת הדיבידנד שלה לשנת 2012.

חלוקת הדיווידנד, שאושרה על ידי דירקטוריון החברה, כפופה לאישור האסיפה הכללית של החברה, שתתקיים ביום 27.9.12, ושנדרשת לאשר את החלוקה ברוב של שני שלישים מבעלי המניות, לרבות בעלת השליטה בחברה.
יצויין, כי תשואת הדיווידנד הנוכחי, על בסיס מחירה הנוכחי של מניית אלעד, המשקף לחברה שווי של כ-1.49 מיליארד שקל, נאמדת בכ-13.5%. הונה העצמי המאוחד של אלעד קנדה, נכון ליום 30.6.12, עומד על כ-2.06 מיליארד שקל והוא מהווה כ-45% מסך מאזנה של החברה.

הדיווידנד הנוכחי מתווסף לדיווידנד בסך של כ-75 מיליון שקל (כ-20 מיליון דולר קנדי), שחילקה אלעד קנדה בחודש פברואר השנה.
בדומה לחלוקה הקודמת, גם החלוקה המתוכננת אמורה להתבצע במתווה של החזר הון לבעלי המניות החברה, כפי שמאפשר הדין הקנדי, ובאופן שאמור להעניק הטבות מס למשקיעים המוסדיים המחזיקים במניות אלעד קנדה.


חלוקת הדיווידנד תידון באסיפה הכללית בתנאי שעד למועד קיום האסיפה, תושלם העיסקה, עליה דיווחה אלעד קנדה בחודש יוני האחרון, למכירת זכויותיה בבנייני מגורים שבבעלותה במתחם Parkway Forest"" שבטורונטו, הכולל כ- 1,670 יחידות דיור. העיסקה האמורה הינה בהיקף כספי של של כ-1.15 מיליארד שקל (כ-282 מיליון דולר קנדי), והיא צפויה לייצר לחברה עודף תזרימי של כ-610 מיליון שקל (כ- 150 מיליון דולר קנדי).

בנוסף לעיסקת Parkway Forest, דיווחה אלעד קנדה בחודשים האחרונים על מספר עסקאות נוספות למימוש נכסים אשר הבולטת שבהן הינה חתימת הסכם למכירת זכויותיה בבנייני מגורים במתחם Olympic Village"" שמונטריאול הכולל כ- 980 יחידות דיור, וזאת בתמורה לסכום כולל של כ-722 מיליון שקל (כ-177.5 מיליון דולר קנדי), תמורה שתייצר לחברה עודף תזרימי של כ- 366 מיליון ש"ח (כ- 90 מיליון דולר קנדי).

יש לציין, כי כל העיסקאות האמורות משקפות לנכסים שוויים הדומים לשווי בספרים או גבוהים מהם. עם השלמתן של העסקאות בהיקף כולל של כ-2 מיליארד שקל (כ-488 מיליון דולר קנדי), יוותר בידי החברה עודף תזרימי בסך של כ-1 מיליארד שקל (כ-246 מיליון דולר קנדי).

לאחר עיסקאות אלה, ממשיכה אלעד קנדה להחזיק בפרויקטיי הייזום הסמוכים לנכסים הממומשים, אשר אחד הבולטים שבהם הוא פרויקט הייזום למגורים "Emerald City" (אמרלד סיטי) הממוקם בסמוך למתחם Parkway Forest , והמתוכנן לכלול כ- 2,500 יחידות דיור.

אלעד קנדה פועלת בקנדה ובארה"ב בתחום של רכישה ופיתוח של נכסים מניבים בתחומי המשרדים, המסחר, התעשייה, המגורים והדיור המוגן. כמו כן, החברה עוסקת בייזום פרויקטים למגורים באזורי פעילותה. החברה מחזיקה 11 בניינים בהיקף של כ-2,800 יחידות דיור להשכרה למגורים, 10 בניינים בהיקף של כ-1,900 יחידות דיור המושכרות לדיור מוגן, 4 נכסים מסחריים בהיקף של כ-225 אלף מ"ר ובשלושה מתחמי מקרקעין, הנמצאים בשלבים שונים של פיתוח יזמי. יו"ר החברה הוא אודי ארז, ומנכ"ל החברה הוא שי ברוורמן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il