TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

וול סטריט ננעלה בעליות שערים; נאסד"ק הוסיף 0.5%


וול סטריט
אלביט הדמיה ירדה ב-5.1%. החברה המשיכה לרכז עניין לאחר שהודיעה על הסכם למכירת 47 מרכזי קניות בארה"ב תמורת 1.428 מיליארד דולר באמצעות החברה הבת EPN
בורסות וול סטריט ננעלו היום (ה') בעליות שערים בתום יום מסחר תנודתי. נאסד"ק עלה ב-0.5%, דאו ג'ונס ו-S&P 500 הוסיפו 0.2% כ"א.

נתון התביעות הראשוניות לדמי אבטלה התפרסם בשעה 15:30 שעון ישראל. התביעות הראשוניות לדמי אבטלה עלו ב-24 אלף בשבוע שעבר ל-399 אלף, גבוה משמעותי מהתחזיות. המכירות הקמעונאיות עלו ב-0.1% בלבד, לעומת צפי הכלכלנים לעלייה של 0.3%. המלאים העסקיים עלו ב-0.5% בחודש נובמבר, כך עולה מקונסנזוס תחזיות הכלכלנים של בארונ'ס. בחודש אוקטובר נרשמה עלייה של 0.8% במלאים העסקיים.

ענקית הקמעונאות טארגט הודיעה על תוכנית לרכישה חוזרת של מניות בהיקף של 5 מיליארד דולר. מדובר בהרחבה של תוכנית הרכישות המקורית של החברה שדיברה על רכישת מניות בהיקף של 10 מיליארד דולר.

מניית טבע הוסיפה 0.7%. החברה הודיעה כע היא מחפשת אחר רכישות באסיה במטרה להגדיל את מכירות החברה ביבשת ולהרחיב את קו המוצרים של החברה.

פריגו עלתה ב-0.1%. בית משפט בארה"ב פסק שהחברה אינה מפירה פטנט בגרסה הגנרית של תרופת ה-Mucinex. פריגו נתבעה על ידי חברת בת של רקיט בנקיסר, בעלת הפטנט ובקשת אישור פטנט חדשה. בית המשפט קבע כי התרופה של פריגו לא הפרה את הפטנט של החברה. בדצמבר 2011 קיבלה פריגו אישור של מנהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA) לגירסה הגנרית והיא צפויה לשווק את המוצר בתוך 90 יום, כך לפי הודעת החברה.

אלביט הדמיה ירדה ב-5.1%. החברה המשיכה לרכז עניין לאחר שהודיעה על הסכם למכירת 47 מרכזי קניות בארה"ב תמורת 1.428 מיליארד דולר באמצעות החברה הבת EPN.
מניית ענקית הקמעונאות הום דיפו איבדה 0.2%. החברה הודיעה כי תגייס כ-70 אלף עובדים זמניים לקראת עונת האביב עמוסת הפעילות בחנויות שלה.

חברת נובהעלתה ב-0.4%. החברה המשיכה לרכז עניין לאחר שמוקדם יותר השבוע היא הודיעה כי יצרן מעבדים מוביל בחר לאחרונה במערכת המדידה האופטית העצמאית שלה, בשילוב עם פלטפורמת מידול האפליקציה NovaMARS.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il