TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

וול סטריט ננעלה בעליות שערים; נאסד"ק הוסיף 1.9%


וול סטריט
מניית בנק אוף אמריקה עלתה ב-8.8%. הבנק ריכז עניין במסחר עם מחזור מסחר גבוה מהממוצע בעקבות החלטתו מלפני מספר ימים לקבוע דמי כרטיס אשראי של 5 דולר בחודש ולאור הקריאות לחרם צרכנים נגדה
בורסות וול סטריט ננעלו בעליות שערים אחרי פרסום נתוני התביעות הראשוניות לדמי אבטלה והודעת הבנק המרכזי של אירופה. נאסד"ק הוסיף 1.9%, דאו ג'ונס עלה ב-1.7% ו-S&P 500 האמיר ב-1.8%.

האסטרטגים בוול סטריט מאמינים שהשוק לא יהפוך לדובי למרות הצניחה החדה במדד S&P 500. הם מעריכים כי המדד יציג את העלייה הרבעונית החדה ביותר מזה 13 שנים, וזאת חרף הורדת התחזיות שביצעו לרווחי החברות. התחזית הממוצעת של האסטרטגים בוול סטריט מדברת על זינוק של 14% במדד S&P 500 לרמה של 1,300 נקודות, כך עולה מהנתונים שנאספו על ידי בלומברג.

נתוני התביעות הראשוניות לדמי אבטלה הצביעו על עלייה של 6,000 בקשות חדשות ואלה הסתכמו ב-401 אלף, פחות מתחזיות האנליסטים.

מניית אפל השילה 0.2%. מייסד החברה סטיב ג'ובס נפטר ביום ה' לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, וכחודשיים לאחר שהודיע על פרישה סופית מתפקיד המנכ"ל של החברה.

מניית חברת סודהסטרים עלתה ב-9%. החברה הודיעה כי חברה בת בבעלותה המלאה רכשה 100% מהון המניות של החברה האיטלקית CEM. סודהסטרים לא מסרה את סכום הרכישה או פרטים נוספים על העסקה.

מניית טבע עלתה ב-4.9%. יצרנית התרופות הגנריות הגדולה בעולם, הואשמה על ידי עורכי דין בנאוודה כי היא שמה את אינטרס הרווח על חשבון הבטיחות של הצרכנים כשמכרה את תרופת הפרופופול. טבע עומדת במשפט יחד עם מפיצת התרופה, באקסטר ומקסון, השלושה הואשמו במסגרת כתב התביעה כי מכרו את התרופה באריזות ג'מבו, בידיעה שבדרך זו הרופאים בידיעה שבדרך זו הדבר יפתה את הרופאים לעשות שימוש נוסף באותה אריזת התרופה. את הטענה הזו סיפק רוברט אגלט, המייצג חולים במחלת המעי הגס שפיתחו מחלת צהבת אחרי שקיבלו את התרופה.

מניית בנק אוף אמריקה עלתה ב-8.8%. הבנק ריכז עניין במסחר עם מחזור מסחר גבוה מהממוצע בעקבות החלטתו מלפני מספר ימים לקבוע דמי כרטיס אשראי של 5 דולר בחודש ולאור הקריאות לחרם צרכנים נגדה.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il