TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

וול סטריט ננעלה בירידות; דאו ג'ונס איבד 1.5%, פריגו ירדה ב-1%


וול סטריט
הנמלים, בתי החולים, הבנקים והחברות הממשלתיות ביוון הפסיקו את עבודתם כחלק מהשביתה עליה הכריזו שני איגודי העובדים הגדולים במדינה
בורסות וול סטריט נסגרו היום (ד') בירידות שערים על רקע נתוני מאקרו חלשים. מדד דאו ג'ונס ירד ב-1.5%, נאסד"ק השיל 1.8% ו-S&P 500 איבד 1.7%.

הנמלים, בתי החולים, הבנקים והחברות הממשלתיות ביוון הפסיקו את עבודתם כחלק מהשביתה עליה הכריזו שני איגודי העובדים הגדולים במדינה, במחאה על הקיצוצים הנוספים בתקציב ומכירת נכסים, שמטיל ראש הממשלה. בעקבות זאת, הודיע ראש הממשלה פפנדריאו על נכונותו להתפטר מראשות הממשלה אם ממשלות האופוזיציה יתחייבו להמשיך ברפורמות המתוכננות - אך אלה לא הסכימו להצעה.

האופטימיות בקרב מנכ"לים בארה"ב נפלה ברבעון השני משיא מכיוון שפחות מנהלים חזו כי המכירות יצמחו. מדד התחזית הכלכלית של "השולחן העגול של העסקים" ירד ל-109.9 בתקופה שבין אפריל ליוני מקריאה של 113 ברבעון הקודם שהייתה הקריאה הגבוהה ביותר מאז 2002. קריאה של מעל 50 תואמת צמיחה כלכלית.

מדד המחירים ליצרן ליבה עלה ב-0.3% וזאת לעומת ציפיות האנליסטים שעמדו על עלייה של 0.2%. מדד זה מודד את השינוי בסחורות ושירותים הנרכשים על ידי צרכנים, ללא אוכל, אנרגיה, אלכוהול וטבק.

אתר הזרמת המוזיקה הפופולרי פנדורה הונפק אמש לפי של 16 דולר למניה, מה שמעניק לאתר שווי שוק של 2.56 מיליארד דולר. הצעד של פנדורה הוא האחרון בסדרת הנפקות של חברות הייטק פופולריות, לפי שווי שוק של מיליארדי דולרים.

מניית קליקסופטוור ירדה ב-2.6%. החברה המפתחת פתרונות אוטומטיים לניהול ואופטימיזציה של כוח העבודה, הודיעה השבוע כי השיקה את גרסה 8.1.4 של חבילת ServiceOptimization.

מניית חברת התרופות פריגו ירדה ב-1% ומניית טבע השילה 0.8%. שתי החברות החלו לשווק גרסה גנרית לתרסיס האף נזקורט של ענקית התרופות סאנופי אבנטיס, כך עולה מהודעה שפרסמה אתמול פריגו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il