TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

בורסת ת"א: צפי ליציבות שערים; גבעות ואפריקה ישראל ירכזו עניין


לוגו הבורסה
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר השני של השבוע ביציבות שערים. השפעת העליות בבורסות אסיה מאוזנת על ידי החוזים העתידיים שיורדים בשיעור של עד 0.2%. מדד המעו"ף מרוחק כ-0.5% משיא כל הזמנים שנקבע לפני כחצי שנה
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר השני של השבוע ביציבות שערים. השפעת העליות בבורסות אסיה מאוזנת על ידי החוזים העתידיים שיורדים בשיעור של עד 0.2%.
מדד המעו"ף מרוחק כ-0.5% משיא כל הזמנים שנקבע לפני כחצי שנה.

שותפות גבעות יהש תמשיך לרכז עניין. אתמול צנחו יחידות ההשתתפות של גבעות בקרוב לתשעה אחוזים על רקע חוסר הסכמות בין הרשות לשותפות והודעת משרד התשתיות, כי החברה צריכה למצוא פיתרון לטיפול בגז הנפלט מהקידוח.

גם מניית אפריקה ישראל תעמוד במוקד העניינים. החברה ב-14% במחזור הגבוה בשוק. ראש מחלקת המחקר של כלל פיננסים יובל בן זאב חזר לסקר את החברה עם המלצת 'קנייה' ומחיר יעד של 28 שקל למניה.

שבוע המסחר במטבע חוץ נמשך עם המשך היחלשותו של הדולר המקומי מול השקל. הדולר נחלש ב-0.3% ונסחר סביב רמה של 3.63 שקלים. מנגד, היורו מתחזק בשיעור קל של 0.1% ונסחר סביב רמה של חמישה שקלים בדיוק. בשיא המשבר הגיע הדולר לרמה של 3.2 שקל לדולר, רמה אשר גרמה לגל של רכישות מאסיביות של דולרים מצד פישר,שסייע למשק לעבור את התקופה. כעת, כאשר המשק נמצא בפסים של צמיחה, הפגיעה היא בשיעור מתון יותר, אם כי היא עדיין קיימת.

המסחר בבורסת ת"א הסתיים אתמול בעליות. ת"א 25 עלה ב-0.42% ל-1231 נקודות, מדד ת"א 75 הוסיף 0.52% ל- 848 נקודות, מדד הנדל"ן עלה ב-1.67%, והמחזור הסתכם בכ-1.46 מיליארד שקל.

טלכור טלקום קיבלה הזמנה לאספקת ספקי כוח בסך 2.2 מיליון דולר מלקוח אמריקאי. טלכור תספק שלושה סוגים של ספקי כוח, המשמשים להזנת מערכת מוטסת להתראה מפני טילים, אשר מותקנת במגוון מטוסים בחיל האוויר האמריקאי.

אלביט מערכות עלתה ב-2.27%. החברה דיווחה כי זכתה בחוזה להשבחת טנקים עבור מדינה באסיה בהיקף כספי של כ- 56 מליון דולר. הפרויקט, שיימשך כשנתיים, יכלול התקנת מערכות מתקדמות לניהול לחימה ומערכות תצפית משוכללות.

מבטח שמיר אחזקות דיווחה לבורסה כי היא עומדת לבצע עיסקת קומבינציה בהודו בהיקף של 170 מיליון דולר. חברת ג'רבניה הולדינגס, ש-35% מהונה מוחזק על ידי מבטח שמיר, התקשרה באמצעות חברת בת הודית עם חברה בורסאית ממומבאי בשם וסקון אינג'יניר לימיטד, למטרת פיתוח פרויקט מגורים ומסחר במזרח הודו.

תביעות בגובה של כ־15 מיליון שקל הוגשו ביום שלישי האחרון לבתי המשפט המחוזי והשלום בתל אביב נגד חברת שרם פודים, חברות־בנות שלה ונושאי משרה בחברות בשל השקעות נדל"ן במזרח אירופה ובגרמניה. התביעות הוגשו כיומיים בטרם פגה פוליסת הביטוח של נושאי המשרה בחברת הביטוח AIG.

פרוטליקס עלתה ב-5.20%. בסוף השבוע הודיע שר הבריאות הברזילאי כי פרוטליקס ופייזר ייצרו בברזיל את התרופה לטיפול במחלת הגושה. לדברי שר הבריאות "היקף ההסכם עומד על 1.25 מיליארד ריאל שהם כ-730 מיליון דולר". ביוסל, שהיא בעלת עניין בפרוטליקס, עלתה ב-5.60%.

טבע ירדה ב-0.56%.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il