TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

ITGI מדיקל: סטנט ה- AneuGraft® הוכח כמציל חיים בסגירת מפרצת מוחית בניתוח בדנמרק


ישראל שרייבר, מנכל ITGI
הניתוח תואם את תוצאות השימוש בסטנט במסגרת הניסויים הקליניים עליהם דיווחה עד כה החברה ושהעידו על שיפור במצב המטופלים וסגירת המפרצות במוח באופן מיידי; מנכ"ל ITGI מדיקל: "אנו רואים בשוק הנוירולוגי יעד אסטרטגי חשוב"
הצלחה לחברת ITGI מדיקל בדרך לכניסה לתחום הנוירולוגי: לראשונה סטנט ה- AneuGraft® של החברה הציל חיים וסגר בהצלחה מפרצת מוח במהלך ניתוח של פגוע תאונת דרכים בבית חולים בדנמרק.

חברת ITGI מדיקל, העוסקת במחקר פיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים חדשניים המכוסים ברקמה מן החי, מדווחת לראשונה על הצלחה בשימוש בסטנט ה- AneuGraft® במהלך ניתוח, שלא במסגרת פרוטוקול הניסויים הקליניים אותם מבצעת החברה.

הניתוח בוצע בבית החולים Skejby Hospital בדנמרק, כשהוחלט להשתמש בסטנט של ITGI כמוצא אחרון במהלך ניתוח של נער בן 16 שנפצע קשה מאוד בתאונת דרכים וסבל ממפרצת גדולה במוח. הרופא המנתח, פרופ' גיולה גל (Gyula Gal), החליט לעשות שימוש בסטנט של ITGI לסגירת המפרצת, זאת על אף שהסטנט מצוי, כאמור, במסגרת ניסויים קליניים באינדיקציה של טיפול במפרצות מוח.

דיווח זה מצטרף להודעה של ITGI מדיקל לאחרונה ולפיה סטנט ה- AneuGraft® סגר לפני כחודשיים מפרצת בגודל חריג של 4 ס"מ בעורק הראשי תוך ניווט מפותל ביותר. תאור תהליך צנתור מורכב זה בבית חולים באיטליה אף התקבל לפרסום באחד הירחונים הרפואיים הנחשבים והמובילים בעולם, ה- JACC - The Journal of American College of Cardiology, הנחשב לירחון המוביל בעולם לתחום הקרדיולוגיה.

חברת ITGI מדיקל נמצאת במסגרת ניסויים קליניים בהתאם לאישור מיוחד שקיבלה עבור פרוצדורות וטיפולים פורצי דרך. החברה דיווחה בסוף 2009 על הצלחה בהשתלות הראשונות בצנתורי מוח שבוצעו במספר מרכזים רפואיים באמצעות הסטנטים שפיתחה.

ישראל שרייבר, מנכ"ל ITGI מדיקל, מציין כי "אנו רואים בשוק הנוירולוגי יעד אסטרטגי חשוב עבור ITGI מדיקל ושוק המתאפיין בצמיחה מואצת וברמת מחירים גבוהה. אנו גאים על הצלחת הניתוח בדנמרק ומעודדים במיוחד מהתוצאות הקליניות עד כה ומהצלחת ההשתלות הראשונות בצנתורי מוח. הצלחה דוגמת הניתוח בדנמרק תסייע לנו להאיץ את הפעילות לקבלת אישורים רגולטורים לשיווק הסטנט בעולם".

עוד אמר שרייבר, "הסטנטים המכוסים ברקמה מן החי זוכים לאמון ושביעות רצון גוברת מצד המרכזים הרפואיים והרופאים, ונתפסים יותר ויותר כמוצרי חובה מצילי חיים במצבי חירום בחדרי הניתוח. כיום ישנו קושי בניווט של סטנטים מכוסים לאזורים המפותלים עד המוח, לכן ישנו צורך אמיתי להיעזר בסטנט שיהיה מכוסה מצד אחד ומורכב על מערכת הובלה גמישה ועמידה מצד שני. ה-AneuGraft® עונה על שני צרכים אלו. כעת עם ההצלחה של ה- AneuGraft® אני מאמין שרופאים יוכלו למצוא חלופה טובה בעבודה עם סטנטים שלנו".

מפרצות מוחיות מהוות סיכון חמור לשטפי דם ואירועים מוחיים העלולים אף להביא למוות. תוצאות ההשתלות הראשונות שבוצעו באמצעות סטנט ה- AneuGraft® עד כה העידו על שיפור במצב המטופלים וסגירת המפרצות במוח באופן מיידי.

חברת ITGI מדיקל פועלת להמשך קבלת אישורים רגולטורים לשיווק הסטנט לאינדיקציות מוחיות בארץ ובעולם.

סטנט AneuGraft® של ITGI מדיקל הינו הסטנט השני מסדרת הסטנטים המכוסים ב 100% ברקמה מן החי, ומיועד לשימוש בכלי דם כליליים בהם ישנה בעיה של ניווט ועבירות. סטנט AneuGraft® מורכב על מערכת הולכה המעוצבת במיוחד להקל על העברת הסטנט בכלי דם אלו.

ITGI מדיקל הינה חברה ביוטכנולוגית העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים חדשניים וייחודיים מצילי חיים המכוסים ברקמה מן החי. מוצר הדגל הראשון של החברה, סטנט Over and Under®, המיועד לטיפול בעורקים של הלב, מאושר לשיווק באירופה (אישור CE Mark) ונמצא בשימוש מסחרי במספר מדינות ביבשת.

החברה עוסקת בפיתוח של סטנטים מכוסים נוספים לטיפולים באינדיקציות נוספות של הצרויות עורקים ומפרצות בתחום המוח. שוק הסטנטים העולמי מוערך בכ-6.4 מיליארד דולר מהם כ-37% בארה"ב והיתר בשאר העולם. שוק הסטנטים לטיפול במפרצות מוח, תחום פעילות נוסף בו מתעתדת ITGI מדיקל לפעול, נמצא בהתהוות ומוערך בכ-700 מיליון דולר בשנה וצפוי לגדול עד לכ-930 מיליון דולר עד 2012.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il