TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אורמד: סגן נשיא בכיר בפייזר, מצטרף לדירקטוריון החברה


ד"ר מייקל ברלוביץ, סגן נשיא בפייזר, מצטרף לאורמד
בין תפקידיו הציבוריים, היה ד"ר מייקל ברלוביץ חלק מדירקטוריון אגודת הסכרת האמריקאית, הועדה ליזמות קלינית של האגודה האנדוקרינולית ופיקח על יחידת המחקר של המועצה של מדינת ניו יורק לסוכרת
חברת אורמד (OTCBB: ORMP.OB)מדווחת כי ד"ר מייקל ברלוביץ, יצטרף לדירקטוריון החברה. ד"ר ברלוביץ משמש כיום כסגן נשיא בכיר וראש מחלקת פיתוח קליני ואירועים רפואיים ביחידת הטיפול המומחה של חברת פייזר, החברה הגדולה בעולם לפיתוח תרופות.

ד"ר ברלוביץ הצטרף לפייזר בשנת 1996, לאחר מספר שנים באקדמיה שם שימש כמנהל רפואי של צוות המחקר בנושא סוכרת. מאז, התקדם ושימש בתפקידים שונים עד לקבלת תפקידו הנוכחי בשנת 2009.

בין תפקידיו הציבוריים, היה ד"ר ברלוביץ חלק מדירקטוריון אגודת הסכרת האמריקאית, הועדה ליזמות קלינית של האגודה האנדוקרינולית ופיקח על יחידת המחקר של המועצה של מדינת ניו יורק לסוכרת. כמו כן, שימש ד"ר ברלוביץ כיועץ בכמה מערכות כתבי עת מדעיים כמו: Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism and Endocrinology, Endocrine and Metabolic Disorders and Clinical Diabetes.
ד"ר ברלוביץ כתב וערך יותר מ-100 מאמרים בכתבי עת מובילים וספרים בנושאי סוכרת, הפרעות בחילוף חומרים ותקנות של הורמוני גדילה.

"ד"ר ברלוביץ מצטרף לדירקטוריון החברה ואורמד מרוויחה מוביל דעה מכובד בתחום הסוכרת. נסיונו העשיר, יעזור לנו להוביל את קפסולת האינסולין ORMD-0801 מהניסויים הקליניים ועד לשוק. אנו שמחים שד"ר ברלוביץ הופך לחלק מצוות החברה" ציין נדב קדרון, מנכ"ל אורמד.

"זה זמן מה אני עוקב מקרוב אחרי ההתפתחות של חברת אורמד ומתרשם לטובה מההתקדמות המשמעותית שעשתה החברה בפיתוח קפסולת האינסולין האוראלית ORMD-0801" ציין ד"ר ברלוביץ. "אני שמח מאוד להצטרף לדירקטוריון חברת אורמד ומצפה לעבוד עם הנהלת החברה על הגברת הפיתוח של פלטפורמת החברה- טכנולוגיה להעברת תרופות בצורה אוראלית כמו גם, קידום של ה- ORMD-0801".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il