TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

פז מקימה חברה לאנרגיה סולארית; החלה בהתקנת מערכות להפקת חשמל בטכנולוגיה פוטו וולטאית על גגות תחנות התידלוק


סולארי
בשלב ראשון נמצאו כ-30 תחנות תדלוק מתאימות; לפז סולאר הסכמים לשיתוף פעולה טכנולוגי עם חברות מובילות בעולם
במעמד שר התשתיות הלאומיות, הד"ר עוזי לנדאו ויו"ר קבוצת פז, צדיק בינו, הושקה הבוקר (ג') פעילות הזרוע הסולארית של החברה בתחנת תדלוק של פז, שעל גגה הותקנה מערכת סולארית, בכניסה ליישוב קדימה שבשרון. פז היא חברת האנרגיה הראשונה שמקימה מערכות סולאריות על גגות תחנות התדלוק שלה. החשמל שמיוצר בטכנולוגיה פוטו וולטאית יימכר לרשת החשמל הארצית.

יונה פוגל מנכ"ל הקבוצה: "תחנות התדלוק של פז הפכו שם נרדף לחדשנות, לא בכדי הושקה היום פעילות הזרוע הסולארית בקבוצה בתחנת פז קדימה. פז היא החברה הראשונה שמשתמשת בנכסיה, בעיקר תחנות התדלוק שלה, על מנת לייצר אנרגיה חלופית. לצורך כך אותרו נכסים מתאימים להתקנת מערכת סולארית בכל יחידות הקבוצה".
בשלב ראשון נמצאו כ-30 תחנות תדלוק מתאימות, בשלוש מהם כבר הותקנה מערכת (קדימה, מבוא עתלית וטבעון) והשאר נמצאות בהליכי רישוי. גם על גגות נוספים בקבוצה, כדוגמת גג מכללת מקצועות הגז של חברת פז גז הותקנה מערכת וגג מפעל פזקר שבאזור התעשייה אלון תבור נמצא אף הוא בהליכי רישוי.

פז סולאר הוקמה בתחילת השנה, תחת חטיבת התעשיות והשירותים, כחברת בת בבעלות מלאה, החיבור הטבעי בין אנרגיה וסביבה הוביל להחלטה אסטרטגית להיכנס לתחום האנרגיות המתחדשות. במהלך החודשים האחרונים מאז הקמתה עוסקת החברה בשיווק והתקנת מערכות סולאריות לייצור חשמל בטכנולוגיה פוטו וולטאית (PV). מערכות אלה כוללות לוחות של תאים פוטו וולטאיים ומערכות המרה המאפשרים ייצור חשמל באמצעות אנרגיית השמש והעברתו למערכת הולכת החשמל הארצית. מערכות אלו ניתנות להתקנה על גגות של לקוחות מסחריים ופרטיים.

לצורך המכרז התקשרה החברה עם חברת Guascor הספרדית שהיא בעלת ניסיון וידע רב בהקמת תחנות כוח סולאריות ואף מייצרת חלק מהציוד המותקן בתחנות אלו. Guascor הקימה תחנות כוח דומות בספרד, איטליה וברזיל. יחס השותפות 80% לפז ו-20% ל-Guascor.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il