TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

סייברארק פותחת את הדלת למפתחים חסרי ניסיון


קרדיט: יח"צ
מציעה לסטודנטים בוגרי מדעי המחשב קורס יוקרתי שיכניס אותם לעולם הסייבר כעובדי סייברארק מהיום הראשון

הדרך למשרה הראשונה בהייטק אינה פשוטה לג'וניורים בשל מיעוט המשרות המוצעות לחסרי ניסיון. במסגרת יוזמה חדשה של סייברארק (נאסדק: CYBR) החברה תפתח בקיץ הקרוב הכשרה מיוחדת לג'וניורים, בוגרי מדעי המחשב מרחבי הארץ ללא ניסיון תעסוקתי. הקורס יהווה עבורם הזדמנות להשתלב בתעשיית הסייבר הישראלית, כעובדי סייברארק מן המניין מהיום הראשון.

הקורס ייערך בשיתוף חברת Elevation, הבונה ומתפעלת אקדמיות פנים ארגוניות במטרה לגשר על המחסור בכוח אדם מיומן.

לקורס ייבחרו בקפידה 20 סטודנטים שמסיימים בקרוב את לימודיהם האקדמיים, והוא יתקיים במשך ארבעה חודשים בשכר מלא, ובאופן היברידי, במשרדי החברה בפתח תקוה ומרחוק. במסגרת ההכשרה המקצועית, הם יקבלו כלים פרקטיים ותכנים בנושאי סייבר באופן כללי, בדגש על עולם התוכן והטכנולוגיות של סייברארק בפרט. בסיום ארבעת חודשי ההכשרה, ישתלבו בוגרי הקורס במחלקות ובצוותים השונים בחברה.

"בוגרים במקצועות הטכנולוגיים שמסיימים את לימודיהם במוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל מתקשים למצוא עבודה ראשונה, כיוון שמעסיקים נוטים לחפש את העובדים המנוסים יותר ונמנעים מהשקעת משאבים בהכשרת עובדים חסרי נסיון", אומר חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל וסמנכ"ל מוצרים גלובלי בחברה.

"כחלק מהיוזמות של סייברארק באקוסיסטם הישראלי, אנחנו יוצאים לדרך עם מחזור ראשון של ג'וניורים, עם מסלול שהשקענו בו מחשבה ומשאבים כדי לסייע להם להצליח ולהשתלב. אנחנו מחפשים בוגרים מצטיינים, עם תשוקה להיכנס לעולם הסייבר, שמעוניינים בקריירה בחברה ישראלית מובילה עולמית המפתחת פתרונות חדשניים בעולם התוכנה, אשר גם תעניק להם יסודות טובים לעתיד מקצועי".

סייברארק הישראלית היא מובילה גלובלית בתחום אבטחת זהויות. זאת, על בסיס התמקדות בניהול גישה פריבילגית, שכבת הגנה קריטית, ושוק בו סייברארק נחשבת לפורצת דרך וחלוצה עולמית. בין לקוחותיה מעל 7,000 ארגונים מובילים ברחבי העולם, בהם מעל 50% מחברות ה- Fortune 500, שבוטחים בהגנה של סייברארק על נכסי המידע הרגישים ביותר שלהם, מפני תוקפים חיצוניים וגורמי פנים זדוניים.

בימים אלה נבחרה סייברארק למקום ה-4 בדירוג מקומות העבודה הטובים בישראל של Bdi Coface, הן ברשימת חברות ההייטק והן בדירוג של כלל החברות במשק. זוהי השנה השלישית ברציפות בה היא מדורגת בעשירייה המובילה. לחברה כ-2400 עובדים, כ-750 מהם בישראל, במרכז הפיתוח והמטה בפתח תקוה ובמרכז הפיתוח בבאר שבע, שעל הרחבתו הוכרז לאחרונה.

גל קול, מנהל פעילות אלביישן בישראל - "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם CyberArk, חברה מובילה עולמית בתחומה, בהבאת תהליכי גיוס חדשניים במודל Train to Hire בו אנו מתמחים. במצב השוק הנוכחי חברות רבות נאלצות להשקיע מאמצים ומשאבים רבים בגיוס עובדים, ואנו מאמינים שבעזרת מודל ייחודי זה ניתן לאתר, לגייס ולהכשיר עובדים באופן היעיל והמשתלם ביותר".
לפרטים ורישום לקורס: כאן

אודות סייברארק

סייברארק(NASDAQ: CYBR) היא המובילה העולמית באבטחת זהויות. החברה, המתמקדת בניהול גישה פריבילגית, מספקת את הפתרון המקיף ביותר לכל זהות – אנושית או מכונה – עבור יישומים עסקיים, כוח עבודה מבוזר, עומסי עבודה בענן היברידי ובתהליכי DevOps. הארגונים המובילים בעולם בוטחים בסייברארק כדי להגן על הנכסים הקריטיים ביותר שלהם. www.cyberark.com




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il