TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

קומפיוג'ן מודיעה על תוצאות הרבעון הראשון של 2022


החברה מתקדמת כמתוכנן לדווח על נתונים קליניים מניסוי הרחבת קבוצות הטיפול ב-COM701 עם nivolumab בסרטן המעי הגס מסוג MSS ברבעון הרביעי 2022


קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה לאימונותרפיה של סרטן בשלבי פיתוח קליניים וחלוצה בגילוי חישובי של מטרות תרופתיות, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון הראשון לשנת 2022 שהסתיים ב 31 במרץ 2022, וסיפקה עדכון על אירועים מרכזיים מתחילת 2022.


דר' ענת כהן-דייג, נשיאת ומנכ"לית קומפיוג'ן, אמרה, "אני נרגשת מהצפי של מעכבי חלבוני בקרת מערכת החיסון של קומפיוג'ן, שמבוסס על המאפיינים הייחודיים של חלבונים אלו, הנתונים הקליניים הראשוניים המעודדים ועל אסטרטגיית הפיתוח הקליני הייחודית שלנו.

אנו הראשונים לבחון בקליניקה חסימה של שלושת מרכיבי ציר ה DNAM-1 במקביל – PVRIG, TIGIT ו-PD-1. על סמך סך הנתונים שהתקבלו עד כה על מסלול PVRIG, אנו סבורים שחסימה משולשת של PVRIG/TIGIT/PD-1 עשויה להיות נדרשת כדי לקבל תגובות קליניות מיטביות בגידולים מודלקים ושאינם מודלקים, שלא הגיבו עד כה למעכבים של חלבוני בקרת מערכת החיסון. הנתונים הקליניים שלנו בשלב 1 מראים שיעורי בקרת מחלה יציבים, הפעלה עקבית של מערכת החיסון וסבילות טובה.


עם COM902, אנחנו החברה הראשונה שהציגה נתונים קליניים עם נוגדן אנטי-TIGIT מסוג IgG4, שיש לו פעילות Fc אפקטורית נמוכה. לאחר שצברנו ניסיון של למעלה מעשור בתחום זה, אנו סבורים שזהו התכנון המיטבי של נוגדן אנטי-TIGIT. COM902 הצליח להשיג שיעור בקרת מחלה של 50%.


בניגוד לכמה נוגדני אנטי-TIGIT אחרים, הניסויים של COM902 עד היום מעידים כי COM902 אינו גורם לדלדול אוכלוסיית תאי T מסוג CD8+, החיוניות כדי שהנוגדן יעבוד בצורה יעילה, ואנו סבורים שהשלד החלבוני של IgG4 יכול לספק יתרונות בטיחותיים נוספים. אנו מצפים להוכיח את השערת ציר DNAM-1 שלנו בעזרת האסטרטגיה הקלינית הייחודית שלנו, שכוללת ניסויים שתוכננו כדי למצות את הפוטנציאל הרפואי של COM701".

דר' כהן-דייג ציינה גם, "אנו ממשיכים להוציא לפועל את התוכניות שלנו כמתוכנן. הרבעון הראשון של 2022 התמקד במימוש האסטרטגיה הקלינית הייחודית שלנו שמטרתה להמשיך ולקדם את המעמד המוביל שלנו בהערכה הקלינית של ציר DNAM-1. נמשך גיוס המטופלים לניסויים הקליניים שלב 1 המקיפים שלנו, שתוכננו בקפידה כדי לבחון את מעכבי חלבוני בקרת מערכת החיסון החלוציים שלנו, COM701 כנגד PVRIG ו-COM902 כנגד TIGIT.


בנוסף, אנחנו ממשיכים להיות מונעים מנתונים, להשקיע במחקרים מהשורה הראשונה ולחדש, כפי שמעידות המצגות שלנו בכנסים מדעיים מובילים בעולם, ה- AACR וה- Keystone Symposium, ולהרחיב את הקניין הרוחני של COM701 עם פטנט אמריקני חדש שמכסה שימוש משולש עם נוגדני אנטי-PD-1 ואנטי-TIGIT. מאזן המזומנים שלנו של 107 מיליון דולר תומך בהתנהלות הפיננסית שלנו, עם קידום החלטי של השערת ציר DNAM-1".

דר' כהן-דייג המשיכה, "התוכנית הקלינית שלנו מורכבת משלושה ניסויי טיפול משולב שנמצאים בשלב הרחבת קבוצות הטיפול. הניסויים מטפלים בהתוויות חופפות, ובמטופלים שמחלתם חזרה ועם התוויות שעד כה לא הגיבו לאימונותרפיה. התוכנית מתמקדת במטופלים עם אפשרויות טיפול מוגבלות ועם התוויות שיש להן צורך רפואי גדול שאין לו מענה, כדי להוכיח בצורה יעילה את ההיתכנות של האימונותרפיות החדשות שלנו.


כוונתנו לדווח על נתונים לאחר גיוס מלא של משתתפים בכל אחד מהניסויים, ויש לקחת בחשבון שחלק מקבוצות הטיפול או ההתוויות יגייסו מטופלים מהר יותר מאחרות. אנו מתקדמים כמתוכנן לספק תוצאות מניסויים אלו, תחילה לטיפול בסרטן המעי הגס מסוג MSS עם שילוב של COM701 וnivolumab , ברבעון הרביעי של 2022. אנו מתכננים לדווח על תוצאות מקבוצות טיפול אחרות במהלך 2023. הנתונים מכל קבוצת טיפול לכשיתקבלו יכוונו את האסטרטגיה הרגולטורית שלנו".

דר' כהן-דייג סיכמה, "אנו מחויבים ומצפים לעדכן את הקהילה המדעית והפיננסית על ההתקדמות שלנו".


תוצאות כספיות לרבעון הראשון של שנת 2022:

יתרות המזומנים, יתרות הקשורות למזומנים ופיקדונות לטווח קצר וארוך נכון ליום ה-31 במרץ 2022, הסתכמו לסך של כ-107 מיליון דולר בהשוואה לסך של כ-118 מיליון דולר ביום ה-31 בדצמבר 2021. ברמת ההוצאות הנוכחית, החברה צופה שיתרות המזומנים, שווי המזומנים ופיקדונות לזמן קצר יספיקו למימון רמת הפעילות הנוכחית של החברה לתוך שנת 2024. לחברה אין חוב.

הוצאות המחקר והפיתוח ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2022, הסתכמו בסך של כ-7.2 מיליון דולר, בהשוואה להוצאות בסך של כ-7.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הוצאות הנהלה וכלליות ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2022 הסתכמו בכ-2.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-2.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

ההפסד הנקי ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2022 הסתכם בכ-9.7 מיליון דולר, או 0.11 דולר למניה (בסיסי ובדילול מלא), בהשוואה להפסד נקי של כ-9.9 מיליון דולר, או 0.12 דולר למניה (בסיסי ובדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.


אודות קומפיוג'ן

קומפיוג'ן היא חברה לגילוי ולפיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן. החברה משתמשת בפלטפורמות החישוביות שלה, בעלות אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות. המוצר המוביל של החברה הוא COM701, נוגדן בעל פוטנציאל להיות ראשון מסוגו כנגד PVRIG, לטיפול בגידולים מוצקים שנמצא בניסוי קליני שלב 1, כמונותרפיה, ובטיפול משולב (כפול ומשולש). בנוסף, COM902, הנוגדן השני בבעלות מלאה של קומפיוג'ן כנגד TIGIT, לטיפול בגידולים מוצקים וסרטני דם, נמצא בניסוי קליני שלב 1 כמונותרפיה ובשילוב כפול.


תוכניות של החברה שמפותחות במסגרת שיתופי פעולה כוללות את bapotulimab, נוגדן תרפויטי בעל פוטנציאל להיות ראשון מסוגו כנגדILDR2 בשלב 1 של ניסוי קליני שמפותח במסגרת הסכם רישוי למחקר ופיתוח עם חברת באייר, ו - AZD2936, נוגדן בי-ספציפי כנגד TIGIT ו-PD-1, בשלב ראשון של ניסוי קליני שמבוסס על COM902 ומפותח במסגרת הסכם רישוי עם חברת אסטרזנקה לפיתוח נוגדנים בי-ספציפיים ומולטי-ספציפיים.


כמו כן, תוכניות אימונו-אונקולוגיות מוקדמות יותר של החברה כוללת תוכניות כנגד מטרות מילואידיות. מטה החברה ממוקם בחולון ולה משרדים בקליפורניה, ארה"ב. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: .www.cgen.com






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il