TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חברת Infinidat מסכמת את שנת 2021 עם צמיחה משמעותית


פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat. צילום: יח"צ
מציגה גידול של 40% בהזמנות משנה לשנה, כולל עלייה של 68% משנה לשנה בהזמנות ברבעון הרביעי של 2021
חברת Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, מציגה בשנת 2021 גידול של 40% בהזמנות משנה לשנה, כולל עלייה של 68% משנה לשנה בהזמנות ברבעון הרביעי של 2021. החברה האיצה את הגידול הדו-ספרתי שלה על בסיס שלושה פתרונות טכנולוגיים שזכו לשבחים בתעשייה – InfiniBox®, InfiniBox™ SSA לאחסון נתונים ראשי ו- InfiniGuard®לגיבוי, אבטחת מידע מודרנית, התאוששות מאסון ושרידות.

"Infinidat עלתה על מסלול חזק של צמיחה בשנת 2021, תוך שהיא מספקת פתרונות אחסון ארגוניים בעלי ערך עסקי וטכני עצום, המבוססים על חדשנות מתקדמת וחווית לקוח הטובה מסוגה", אמר פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat. "זו הייתה שנה של שינוי עבור החברה. ההתרחבות שלנו היא תוצאה של אסטרטגיית הצמיחה המוכחת שלנו והיא משקפת את הביקוש הגובר לטכנולוגיית האחסון מבוססת התוכנה של Infinidat. המומנטום שהשגנו ב-2021, שבא לידי ביטוי בלקוחות, שותפים ומוצרים, ממצב את Infinidat במיקום טוב להמשך הצלחה וצמיחה".

יותר מ-25% מחברות ה-Fortune 50 הם כעת לקוחות Infinidat, הממנפים את הצעת הערך הייחודית שלה עבור ארגוני אנטרפרייז, הכוללת את InfiniBox ו-InfiniGuard לאחסון ראשי, גיבוי, אבטחת מידע מודרנית, התאוששות מאסון, המשכיות עסקית ושרידות. החברה השיגה גידול של יותר מ-130% בהכנסות משנה לשנה בבסיס הלקוחות שלה מרשימת ה- Fortune 100. צמיחה משמעותית הושגה בהתבסס על מודל השותפים של החברה, כאשר קרוב ל-90% מהכנסות הושגו דרך שותפים. Infinidat הגדילה השנה את בסיס השותפים שלה מפחות מ-400 ליותר מ-500 שותפים – עלייה של יותר מ-25%.

השנה Infinidat השיקה את InfiniBox SSA, פלטפורמת אחסון פורצת דרך ומבוססת All-Flash, המספקת ביצועים ואחזור נתונים ברמה העולה על מערכי All-Flash המסורתיים (AFAs) בפער. יתרה מכך, באפריל הוספו יכולות שרידות בפתרון InfiniGuard, המספק הגנה שקופה הטובה מסוגה לכל סביבת הגיבוי ויכולת ליישם אסטרטגיה להגנה והתאוששות מהתקפות סייבר.

Infinidat סיפקה את אסטרטגיית האחסון כשירות (STaaS) שלה באמצעות טכנולוגיית AIOps ומודלים גמישים של צריכה. טכנולוגיית הלמידה העמוקה של Neural Cache, הצעות AIOps, שותפויות אסטרטגיות ומודלים מבוססי צריכה הביאו למומנטום משמעותי בשנת 2021, ועזרו ללקוחות ארגוניים לפשט את תפעול מערכות המידע. החברה הרחיבה את האקוסיסטם שלה לאינטגרציה עם ספקי ענן וענן היברידי של צד שלישי כגון VMware, ServiceNow® ו-Virtana, דבר שמאפשר ללקוחות למנף אוטומציה בענן, תזמור ואת פלטפורמת AIOps שלה.

הישגים נוספים של Infinidat בשנת 2021 כוללים את זכייתה בפרסים רבים ונחשבים בתעשייה, בהם בחירתה ל"מובילה" (Leader) ברבוע הקסם של גרטנר לאחסון ראשי. זו הייתה השנה הרביעית ברציפות ש-Infinidat מוצבת ברביע המובילים. יתרה מכך, Infinidat זכתה בתואר בחירת הלקוחות של Gartner Peer Insights לשנת 2021 ב-Gartner Peer Insights "קול הלקוח": אחסון ראשי (Gartner Peer Insights “Voice of the Customer”: Primary Storage ) - זו השנה השלישית ברציפות.


אודות Infinidat
Infinidat חברת אחסון וגיבוי המסייעת לארגונים וספקי שירותים להעצים את יתרונם התחרותי המונע על ידי נתונים. הארכיטקטורה המבוססת תוכנה של Infinidat מספקת זמן אחזור של למטה מאלפית השנייה, זמינות של 100% ויכולת גידול עם עלות בעלות כוללת נמוכה משמעותית לעומת טכנולוגיות אחסון מתחרות. החברה הוקמה על ידי חלוץ תעשיית האחסון, משה ינאי, בשנת 2011 והיא סיפקה עד היום נפח אחסון של למעלה מ- 7.1 אקסה-בייט ברחבי העולם. המטה הישראלי ממוקם בהרצליה, והמטה האמריקני בוולתהם, מסצ'וסטס. למידע נוסף בקר באתר www.infinidat.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il