TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

וואן טכנולוגיות מתרחבת לתחום הייעוץ לדיגיטל עם רכישת חברת הייעוץ 'סבן דיגיטל מרקטינג'


עודד טהורי. צלמת: אפרת קופר
הרכישה, שבוצעה במסגרת חטיבת הדאטה של ONE, תרחיב את שירותיה לתחומי הייעוץ השיווקי-דיגיטלי, marketing analytics ו-marketing automation
ONE (ת"א: וואן טכנולוגיות), מודיעה היום על רכישת השליטה בחברת הייעוץ 'סבן דיגיטל מרקטינג'. במסגרת העסקה תרכוש ONE מידי המייסד והמנכ"ל יניב סבן, 65% מהחברה תמורת מיליוני שקלים. כל עובדי החברה ימשיכו בתפקידיהם, עם סבן כמנכ"ל החברה.

חטיבת ה DATA של (BI) ONE מעסיקה מאתיים מומחי דאטה ומשרתת מעל שלוש מאות לקוחות במטרה לספק להם ערך מוסף בעולמות הדאטה. הרכישה של סבן דיגיטל מרקטינג תאפשר לחטיבה להרחיב את שירותיה בתחומי האנליטיקה והייעוץ השיווקי-דיגיטלי ולהציע פתרונות טכנולוגים בעלי ערך מוסף עסקי בתחומים צומחים אלו.

סבן דיגיטל מרקטינג, שנוסדה על ידי יניב סבן ב-2011, הנה מחברות הייעוץ הראשונות והמובילות בישראל בתחומה. החברה מספקת שירותי ייעוץ בעולמות ה-marketing automation, חוויית לקוח, טרנספורמציה ובניית אסטרטגיה דיגיטלית, פרויקטים בעולמות השירות הדיגיטלי, ניהול נכסים דיגיטליים וחוויית משתמש, אי-קומרס ועוד. כיום החברה מלווה עשרות לקוחות ארגוניים מהגדולים במשק, ביניהם: קבוצת בזק, מכבי שירותי בריאות, כלל ביטוח, max, אלטשולר שחם, יוניון מוטורס, קניוני עופר, סמסונג ישראל, סיבוס סודקסו, תמי 4 ועוד.

עודד טהורי, מנכ"ל חטיבת הדאטה של ONE: "השיווק בדיגיטל מהווה כיום ציר מרכזי בארגונים והוא חייב להיות מבוסס על דאטה וטכנולוגיה. עם הידע והמומחיות של סבן דיגיטל, נעניק סל פתרונות מלא שנותן מענה אופטימלי ברמה הטכנולוגית, יחד עם ערך עסקי בעולמות ה-marketing analytics ו-"marketing automation.
יניב סבן, מנכ"ל Saban Digital Marketing: "אני שמח על ההזדמנות להצטרף לגוף טכנולוגי מוביל בישראל. תחום השיווק הופך ליותר טכנולוגי ויחד עם ONE נוכל להגדיל את סל השירותים הטכנולוגיים המשמשים את מערכי השיווק בארגונים. אני רוצה להודות ללקוחותינו שנותנים בנו אמון לאורך שנים רבות, ולצוות הייעוץ המקצועי שלנו על מחויבות ללא פשרות".


אודות ONE
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ), חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל, הינה ספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שירותי תוכנה ואינטגרציה, תשתיות מחשוב, שירותי מומחים ושירותי תמיכה ואחזקה לשוק הארגוני הגלובלי. לחברה יותר מאלפיים לקוחות במגזרי ההיי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. בעקבות המיזוג עם חברת טלדור, ONE מעסיקה כיום כ-6,500 עובדים המלווים את הלקוחות באפיון, יעוץ, פיתוח והטמעת הטכנולוגיות הנדרשות לארגונים בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית.
ONE הינה מובילת שוק בתחום הענן עם מגוון רחב של פתרונות, חלקם בפיתוח עצמי (OnePoint, OneView) וחלקם פתרונות ענן של יצרניות מובילות כמו AWS, Oracle, Microsoft, SAP, Salesforce, ServiceNow ועוד. בתחום התוכנה, ONE מציעה פתרונות דיגיטל, אבטחת מידע וסייבר, ERP, CRM, BI ואנליטיקה, ומרכזי תמיכה טכנולוגיים. בתחום תשתיות המחשוב, מספקת ONE מחשוב נייד וציוד קצה של היצרניות המובילות בעולם כמו Lenovo, HP, Toshiba, IBM ועוד, וכן שירותי תפעול ותמיכה טכנית למערכי מחשוב במיקור חוץ. בנוסף, מתכננת ומטמיעה Data Centers ופתרונות ייעודיים למגזרי בנקאות וקמעונאות. על פי דירוג מגזין Forbes, קבוצת ONE הינה אחת ממאה החברות הישראליות המובילות בעולם.
ONE, בהובלת עדי אייל, מייסד החברה, נסחרת בבורסת ת"א ונכללת במדד ת"א 125. הכנסותיה השנתיות המצרפיות הסתכמו בשנת 2020 ב-2.5 מיליארד שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il