TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

זרוע החדשנות של קבוצת FOX מודיעה על השקעה חדשה:


מייקי בן ארי מנכל FOX LABS - קרדיט תומר יעקובסון
FOX LABS תשקיע 2 מיליון דולר בחברת המציאות המדומה ByondXR
Fox Labs, זרוע החדשנות של קבוצת FOX, הודיעה היום כי תשקיע שני מיליון דולר בחברת ByondXR, המפתחת סביבות וירטואליות תלת מימדיות למסחר מקוון. ההשקעה מגיעה לאחר שבמהלך 2020 הוביל Fox Labs פיילוט עם המערכת של ByondXR במותג שילב, שאיפשר להציג את מערכות חדרי הילדים של שילב ב 3Dולדמות את הריהוט בסביבה הביתית.

בעקבות הצלחת הפיילוט החליטה Fox Labs להרחיב את שיתוף הפעולה עם ByondXR למותגים נוספים בקבוצה וכן לבצע השקעה. זוהי ההשקעה השנייה של קבוצת FOX בסטארט אפים במסגרת פעילות זרוע החדשנות Fox Labs. בפברואר השנה השקיעה הקבוצה בחברת בייבי ארק, המפתחת כסאות בטיחות מתקדמים לרכב.

מייקי בן ארי, מנכ"ל Fox Labs: "ההשקעה ב-ByondXR תואמת את האסטרטגיה של Fox Labs ואת החזון ארוך הטווח שלנו לעבוד עם מיזמי סטארט אפים פורצי דרך בתחום הריטייל, ולבנות פורטפוליו השקעות של הטכנולוגיות הטובות ביותר. כחברת הריטייל המובילה בשוק, לקבוצת FOX ולמנהליה יש ערך מוסף משמעותי מאוד לסטארט אפים בתחילת דרכם. Fox Labs תמשיך להוביל ולפתח את תחום ה-retail tech בארץ ולהצעיד את הקבוצה קדימה בעולמות החדשנות.

ByondXR הוקמה בשנת 2017 על ידי נועם לבבי וערן גליל. החברה מפתחת פלטפורמות מסחר תלת מימדיות וכן במציאות מדומה ומורחבת (XR). באמצעות טכנולוגיה ייחודית, החברה מייצרת סביבות וירטואליות ברמה חזותית ראליסטית וחווייתית גבוהה ביותר הניתנות לצפייה בכל מכשיר נייד, טאבלט ובמחשב. כמו כן, הפלטפורמה של החברה מודדת ואוספת נתונים הניתנים לצפייה וניתוח במערכות הלקוח. החברה עובדת עם לקוחות גדולים בארץ ובעולם כגון Lancome,Armani Beauty, L'Oréal, P&G, Mitsubishi, אבן קיסר, דלתא גליל ועוד.

Fox Labs הינה זרוע החדשנות של קבוצת FOX שהוקמה ב-2020. Fox Labs מאתרת סטארט אפים בתחום הריטייל טק בארץ ובעולם, מטמיעה אותן במותגי וזרועות הקבוצה השונות ומבצעת השקעות אסטרטגיות בטכנולוגיות העשויות לשרת את החברה בעתיד ואשר בעלות פוטנציאל לצמיחה והתרחבות גלובלית. Fox Labs פועלת במודל ייחודי בתחום הריטייל טק בזירה הבינלאומית, ומתמקדת באיתור הזדמנויות ופתרון אתגרים לכל אורך שרשרת האספקה: אי קומרס, דאטה, פינטק, לוגיסטיקה ותפעול, חדשנות בחנויות פיזיות, ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il