TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

הכשרת הישוב מציפה ערך משמעותי


עודד סתר קרדיט סיון פרג
בחברת הבת 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית', במקביל להמשך ביסוסה כשחקן מוביל בתחום המגורים
'הכשרת הישוב התחדשות עירונית' מעדכנת על הנפקת הון בהיקף כולל של 29 מיליון ש"ח ל'הפניקס' ולקרנות 'נוקד' ו'ספרה'
בהתאם למחיר למניה בו בוצעה ההנפקה, שווי ההחזקות של הכשרת הישוב בחברת 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית', לאחר המרת יתרת שטרי ההון, יעמוד על יותר מ-280 מיליון ש"ח לעומת פחות מ-40 מיליון ש"ח בלבד לפני כשנה
לאחר ההנפקה והמרת יתרת שטרי ההון, הכשרת הישוב תחזיק בכ-83% מ'הכשרת הישוב התחדשות עירונית'
עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "לפני כשנתיים הגדרנו אסטרטגיה להכשרת הישוב, ואנו ממשיכים ומיישמים אותה צעד אחר צעד. אחד הנדבכים החשובים באסטרטגיה הוא הפיכה לשחקן מוביל בתחום הייזום למגורים, בדגש על פעילות ההתחדשות העירונית בישראל. אנו מוציאים אסטרטגיה זו אל הפועל עם צבר של אלפי יחידות דיור לביצוע בשנים הקרובות. לצד זאת אנו ממשיכים לממש את התכנית לבניית ולפיתוח הנכסים המניבים של החברה בישראל, מרחיבים ומחזקים את פעילות הפארקים הלוגיסטיים באירופה, ופועלים באופן רציף להורדת עלויות המימון של הכשרת הישוב".
עודד סתר, סמנכ"ל מימון, השקעות ופיתוח עסקי בהכשרת הישוב: "אנו ממשיכים לפעול למימוש תכנית הפיתוח העסקי שלנו, לצד המשך חיזוק ההון, האיתנות הפיננסית והנזילות של קבוצת הכשרת הישוב. הנפקת ההון שאנו מבצעים כעת ב'הכשרת הישוב התחדשות עירונית' לגופים מהמובילים והאיכותיים בשוק ההון המקומי, מבטאת את הקשר המצוין של הכשרת הישוב עם שוק ההון, והיא תתמוך בהוצאה לפועל של צבר הפרויקטים המשמעותי של החברה בתחום ההתחדשות העירונית".
אלכס מריאש, מנכ"ל 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית': "הכשרת הישוב התחדשות עירונית אישרה תכניות במוסדות התכנון והחלה בבניה במספר מתחמים בפריסה ארצית. בחודשים הקרובים צפויה החברה להתחיל בבניה במספר מתחמים נוספים. אנחנו ממשיכים בעשיה עם מחויבות מלאה כלפי בעלי הדירות שבוחרים בנו בכל פעם מחדש להיות היזם אשר יוביל את תהליך ה"פינוי-בינוי" ומפקידים בידינו את ביתם. אני שמח לראות שהחברה זוכה להכרה והערכה גם מקרב ציבור המשקיעים".
הכשרת הישוב, בניהולו של עופר נמרודי, ממשיכה במימוש האסטרטגיה להפוך לשחקן מוביל בתחום ההתחדשות העירונית. החברה הבת, 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית', מעדכנת היום על הנפקת הון בהיקף כולל של 29 מיליון שקל לגופים מהמובילים בשוק ההון: קרן נוקד, קרן ספרה והפניקס.
הכשרת הישוב החליטה אסטרטגית לפני מספר שנים להיכנס לתחום ההתחדשות העירונית, תוך הבנת הפוטנציאל העסקי לאור מגמות המאקרו בשוק המגורים בישראל.
להכשרת הישוב שטרי הון להמרה למניות נוספות של 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית', ולאחר השלמת הגיוס הנוכחי תשקול החברה לבצע את המרתם. בהתאם למחיר למניה בו בוצעה ההנפקה (6 שקלים), שווי ההחזקות של הכשרת הישוב בחברת 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית' לאחר המרת יתרת שטרי ההון, יעמוד על יותר מ-280 מיליון ש"ח לעומת פחות מ-40 מיליון ש"ח בלבד לפני כשנה.
לאחר ההנפקה והמרת יתרת שטרי ההון, הכשרת הישוב תחזיק בכ-83% מ'הכשרת הישוב התחדשות עירונית', וההחזקה המצטברת של הפניקס, נוקד וספרה תסתכם בכ-8.6% מהחברה. יצוין, כי לאורך השנה האחרונה, טרם ההנפקה המבוצעת היום, המירה הכשרת הישוב את חלקה ב'הכשרת הישוב התחדשות עירונית' ועלתה מכ-77% לכ-87%, כחלק מהבעת האמון של החברה בפעילותה בתחום ההתחדשות העירונית.
לפני כעשרה ימים דיווחה 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית' על אישור תב"ע לפרויקט בקרית ים במסגרתו תפנה 224 דירות ותבנה 1,450 יחידות דיור חדשות ושטחי משרדים ומסחר בהיקף כולל של כ-13,000 מ"ר. על פי הערכות החברה, תמורת המכירות בפרויקט קרית ים צפויה להסתכם בכ-1.8 מיליארד שקל.
פרויקט קרית ים מצטרף לעוד מספר עשרות פרויקטים שהכשרת הישוב מבצעת ומקדמת, מרביתם באמצעות החברה הבת. החברה מקימה כיום 250 יחידות דיור בחולון ובתל-אביב ובשנת 2022 צפויה להתחיל בהקמה של עוד כ-450 יחידות דיור בירושלים, בחולון ובתל-אביב. נכון להיום, בפרויקט ברח' פיכמן בחולון נמכרו כ- 60% מהדירות המיועדות לשיווק על ידי היזם, ובפרויקט ברחוב לסין בתל-אביב, הסתיימה מכירת כל הדירות אשר היו מיועדות לשיווק.
בנוסף, החברה נמצאת בשלבי קידום משמעותי של למעלה מ-6,000 יחידות דיור ועם צבר פרויקטים עתידי של אלפי יחידות דיור נוספות בשלבי קידום שונים.
בין הפרויקטים שנמצאים בשלבי קידום משמעותי, פרויקט אסטרטגי של 2,100 יחידות דיור במיקום מרכזי ברמלה המתפתחת שמקודם בותמ"ל, ופרויקטים נוספים ברחובות, ראשון לציון, נס ציונה, יבנה, בת ים, חולון, ירושלים, תל-אביב וחיפה.
הכשרת הישוב פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל, בפולין ובגרמניה - שטחי מסחר, משרדים ופארקים לוגיסטיים; ייזום למגורים בפולין והתחדשות עירונית בישראל. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il