TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

נקסטפרם טכנולוגיות מודיעה על הזמנה מסחרית ל- ™ProteVin, תחליף החלבון הטבעוני שלה


ProteVinlogo
מ- ®CleanMachine, מהמותגים המובילים בארה"ב בתחום פתרונות תזונה טבעוניים לספורטאים
מדובר בהזמנה מסחרית בהיקף של מספר טונות מהמותג הותיק, הצפוי להשיק בארה"ב קו חדש של אבקות חלבון טבעוניות לספורטאים המבוסס על ™ProteVin במחצית הראשונה של 2022

ביולי הודיעה נקסטפרם על הזמנה מסחרית ראשונה ל- ™ProteVin בארה"ב מחברת PrimaLife, שישולב במוצרים שהשקתם צפויה גם היא במחצית הראשונה של 2022

בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם, מסר: "אנו נרגשים להודיע על הזמנה מסחרית נוספת לחלבון הטבעוני שלנו, המהווה גושפנקא חזקה מצד שחקן מוביל ומוערך בשוק האמריקאי ליתרונות פורצי הדרך של ™ProteVin ביחס לחלבונים צמחיים בשוק, בזכות טעמו וערכו התזונתי הדומה לחלבון מהחי. אנו נערכים לאספקות של החלבון ללקוחות כבר במחצית הראשונה של 2022 ומתקדמים על פי לוחות הזמנים לקראת השלמת אבן הדרך השלישית, התקשרות עם יצרן משנה עד סוף 2021. בנוסף לביקושים ולעניין מצד שחקנים בשוק פתרונות התזונה לספורטאים, ™ProteVin זוכה לפידבקים חיוביים מצד חברות בתעשיית המזון העולמית, שוק המוערך בעשרות מיליארדי דולרים וגדול בהרבה משוק פתרונות התזונה לספורטאים. זאת, בזכות התאמת החלבון שלנו שהודגמה בפיילוטים ויכולתו לספק פתרונות תזונתיים לצרכים נטולי מענה במגוון אפליקציות. אנו מצפים לקבלת הזמנות נוספות עד סוף 2021."
ג'ופרי פלמר, מייסד ומנכ"ל ®Clean Machine, מסר: "אני גאה לשתף פעולה עם נקסטפרם במשימה לספק תזונה טבעונית, פורצת דרך, האיכותית ביותר לטעמי, לשוק תזונת הספורטאים. כחברה שמוצריה זכו עד היום בפרסים רבים בתחרויות מזון בארה"ב ובעולם, אני רואה ב- Protevin™וקו המוצרים החדש שלנו שיתבסס עליו, כהצלחה הבאה של ®Clean Machine, בזכות נעכלותו המושלמת ברמת PDCAAS1, מבנה חומצות אמינו כמו של מי גבינה וטעם ניטראלי שמשתלב בקלות במוצרים."

(יוקנעם עילית, 14 באוקטובר 2021) – חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ (נקפר(TASE:NXFR/, המפתחת את ProteVin™, תחליף חלבון טבעוני, מבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית (Non-GMO), ורכיבי תזונה חדשניים נוספים מבוססי שמרים הודיעה היום על קבלת הזמנה מסחרית בהיקף של מספר טונות ל- ProteVin™ מ- ®Clean Machine, מותג מוביל ומבוסס בארה"ב בתחום פתרונות תזונה טבעוניים לספורטאים.

®Clean Machine הינה חברה ותיקה אשר מאז הקמתה לפני כ- 25 שנה שומרת על מיצוב חזק ומובילות בקטגורית הזנת ספורטאים במזון טבעוני בשוק האמריקאי. מייסד ומנכ"ל החברה, מר ג'ופרי פלמר, הינו אחת הדמויות המקצועיות והמוערכות בתעשייה כמוביל דעה בתחום שיפור הבריאות ותזונת ספורטאים. מוצרי החברה, ביניהם אבקות חלבון טבעוניות, זכו ב- 8 השנים האחרונות ב- 13 פרסים ותארים שונים בהיותם מוצרים טבעוניים פורצי דרך, מבוססים מדעית, ללא הנדסה גנטית.
הזמנה זו מתווספת להזמנה מסחרית ראשונה של ProteVin™ שקיבלה החברה ביולי 2021 מחברת PrimaLife האמריקאית, אשר ישולב במוצרים שהשקתם בארה"ב צפויה גם היא במחצית הראשונה של 2022.

במקביל, בצד הייצור, החברה מצויה בתהליך מתקדם לבחירת יצרן משנה, ונערכת לתחילת אספקות של ההזמנות ללקוחות במחצית הראשונה של 2022, בהתאם לאבני הדרך שהציבה לעצמה.


אודות נקסטפרם טכנולוגיות
נקסטפרם טכנולוגיות, הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א (נקפר(TASE:NXFR/ היא חברת פוד-טק העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של תחליפי חלבון ורכיבי תזונה חדשניים, פונקציונאליים וטבעוניים מבוססי שמרים, ללא הנדסה גנטית (Non-GMO) למגוון שימושים לשוק המזון, תוספי התזונה ולשוק הצומח של תחליפי חלבון מן החי.
מוצר הדגל שמפתחת נקסטפרם הואProteVin™ , תחליף חלבון טבעוני, מבוסס שמרים, שהינו בעל ערך תזונתי הדומה לחלבון מהחי וטעם ניטרלי ללא טעמי לוואי המאפיינים חלבון צמחי. ProteVin™ מיועד למגוון הקטגוריות בשוק תחליפי החלבון הנאמד בכ- 13 מיליארד דולר עם קצב צמיחה שנתי של כ- 10%, כולל שוק תחליפי בשר, תחליפי חלב ופורמולות אבקתיות לשוק התינוקות, לשוק ה- Well Being ולשוק הספורטאים. החברה נערכת למסחורו בארה"ב בשנת 2022.
מוצר נוסף בשלבי מכירות הינו ®Astaferm, נוגד חמצון חדשני מבוסס אסטקסנטין משמרים שנמכר בארה"ב מסוף 2020, בשיתוף פעולה עם מותגים ותיקים ומובילים בשוק תוספי המזון בארה"ב וקיבל ביולי 2021 היתר שיווק בקנדה.
לחברה מוצרים נוספים אשר מוסחרו ל- Lallemand תאגיד הענק הבינלאומי בתחום השמרים.
לפרטים נוספים באתר החברה: www.nextferm.com

מידע צופה פני עתיד
הערכות החברה בדבר קבלת הזמנות נוספות ל- ProteVinTM הינן צופות פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968, המבוססות על הערכות החברה, המבוססות על אינדיקציות ומגעים מול לקוחות פוטנציאליים להם סיפקה החברה דוגמאות של המוצר. הערכות אלו עשויות שלא להתממש, כולן או חלקן, או להתממש באופן שונה מכפי שהעריכה החברה, וזאת בין היתר בשל גורמים שאינם בשליטת החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il