TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

באטמ קיבלה הזמנה מלקוח ארגוני ראשון בתחום הרשתות הווירטואליות (NFV) בהיקף של 2 מיליון דולר


דר צבי מרום, מנכל באטמ
CEMEX, ענקית בינלאומית בתחום חומרי הבניה, בחרה ב-Edgility OS שפיתחה באטמ כמערכת ההפעלה הווירטואלית לכל מתקני החברה
באטמ, חברה טכנולוגית המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מתכבדת להודיע כי חתמה על חוזה עם CEMEX S.A.B. de C.V. (NYSE:CX) ענקית גלובלית מובילה בתחומי חומרי הבניה, עם מכירות שנתיות של 13 מיליארד דולר, לאספקת Edgility OS, מערכת ההפעלה הווירטואלית (NFV) של הקבוצה. CEMEX היא הלקוח הארגוני הראשון של הקבוצה לפתרון ה-NFV. החוזה צפוי לעמוד על כ-2 מיליון דולר, והכנסותיו יוכרו החל מסוף שנה זו. פלטפורמת Edgility תאפשר תקשורת יעילה בין מתקני CEMEX ברחבי העולם ותחבר אלפי אתרים של החברה.

CEMEX בחרה ב-Edgility OS כמערכת ההפעלה הווירטואלית לרשת התקשורת החדשה שלה המחברת בין כלל אתריה באמריקה, הקריביים, אירופה, אפריקה, המזרח התיכון ואסיה. לצד שימוש בפתרונות של ספקי תקשורת אחרים, CEMEX משדרגת את התשתית שלה מרשת WAN לרשת SD-WAN המבוססת על Edgility OS. באמצעות Edgility OS תאמץ CEMEX רשת SD-WAN, העושה שימוש בטכנולוגית ווירטואליזציה ומפחיתה שימוש בחומרה ברשת התקשורת. כמו כן,CEMEX תהנה מיתרונות כגון צמצום עלויות הפעלה, הפחתת צריכת אנרגיה ופליטות פחמן, וכן ניהול פשוט ויעיל יותר של הרשת, אופטימיזציית ביצועים וסקלביליות הנדרשת לצמיחה.

מערכת ההפעלה Edgility OS, שמציעה חברת הבת של הקבוצה, טלקו סיסטמס, מסופקת לפי מודל רישיונות (בו כל נקודת קצה מחייבת רישיון). הקבוצה מצפה להכנסות של כ-2 מיליון דולר, במשך 5 שנים, כש-CEMEX צפויה לעשות שימוש במעל 100,000 רישיונות חודשיים לאורך התקופה.

הבחירה של CEMEX ב-Edgility OS היא לאחר ניסוי היתכנות מקיף במהלכו צוות המו"פ של הקבוצה פיתח והטמיע מספר יכולות טכנולוגיות, מותאמות באופן אישי ללקוח, לעמידה בדרישותיו. Edgility OS נבחרה גם לאור היותה פשוטה לשימוש ולהטמעה, ומאפשרת קישור ואינטגרציה עם פתרונות של ספקים אחרים ברשת הלקוח.

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ ציין כי, "אנו שמחים על הזכייה בחוזה מ-CEMEX עבור Edgility OS, המהווה הבעת אמון מתאגיד גלובלי גדול. ל-CEMEX מכירות של 13 מיליארד דולר בשנה עם פריסה גלובלית נרחבת ואנו גאים שבחרו בנו לאספקת מערכת ההפעלה של החברה כחלק משדרוג הרשת. הבחירה ב-Edgility OS היא

לאחר ניסוי היתכנות ממושך בו הצגנו עמידות לפתרון שלנו לצד יכולתנו לפיתוח מהיר של כל פתרון טכנולוגי הנותן מענה לדרישות הלקוח. החוזה גם מהווה אבן דרך חשובה כיוון שזהו הלקוח הארגוני הראשון שלנו, שאינו מפעיל או ספק תקשורת, עבור פתרון ה- NFV של הקבוצה בעת שאימוץ רשתות מבוססות SD-WAN גדל, כי ארגונים משדרגים את הארכיטקטורות שלהם על מנת להשיג יתרון והשבחה בהשוואה לטכנולוגיות המקובלות היום, אנו מצפים לקבל הזמנות נוספות עבור Edgility OS מארגונים וכן ממפעילי וספקי התקשורת שלהם. אנו מאמינים כי המעבר הטכנולוגי שצויין מהווה שוק צומח משמעותי עבור באטמ, שמטבעו הינו בעל שיעורי רווחיות משמעותיים ואנו מצפים לעדכן את השוק בבוא העת."

הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית באתר בורסת לונדון: www.londonstockexchange.com . נוסח זה הינו תרגום נוחות של המודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין המודעה בשפה האנגלית לתרגום המודעה בעברית, גובר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il