TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

Merck מדווחת על תוצאות עסקיות חזקות לרבעון הראשון 2021


מכירות הקבוצה עלו ב- 6% ל- 4.6 מיליארד אירו והרווח למנייה זינק ב- 45.3% ל- 2.18 אירו, ביחס לרבעון המקביל אשתקד
חברת Merck, חברה מובילה במדע וטכנולוגיה, הנסחרת בגרמניה, מדווחת הבוקר (רביעי, 12 במאי 2021) על תוצאות עסקיות חזקות לרבעון הראשון 2021 בסביבת שוק מאתגרת. רשמה גידול של 6% במכירות הקבוצה ל- 4.6 מיליארד אירו, ביחס לרבעון המקביל אשתקד, גידול של 27.9% ל- 1.5 מיליארד אירו ברווח המתואם (EBITDA) והרווח למנייה זינק ב- 45.3% ל- 2.18 אירו.
מכירות החברה צמחו אורגנית ב- 12.2%, צמיחה המונעת על ידי שלושת המגזרים העסקיים של החברה בדגש על מדעי החיים. החוב הפיננסי נטו ירד ל- 10.1 מיליארד אירו.
החברה מעלה את תחזיותיה לשנת 2021:
צופה מכירות נטו של בין 18.5 מיליארד אירו ל -19.5 מיליארד אירו; התחזית ל- EBITDA עומדת על בין 5.4 מיליארד יורו ל -5.8 מיליארד אירו.
מגזר התרופות של החברה, מהווה את חברת הביוטכנולוגיה הגדולה באירופה ומייצר את תרופת הרביף לטיפול בטרשת נפוצה, אשר פותחה על-ידי אינטר-לאב הישראלית (לשעבר אינטרפרם) ומתחרה בקופקסון של טבע. אינטר-לאב היא מרכז המו"פ של מגזר התרופות של Merck בישראל. מכירות הרביף עמדו ברבעון הראשון 2021 על 227 מיליון אירו.
יו"ר הועד המנהל ומנכ"ל Merck בלן גאריחו אמר בהתייחס לתוצאות: "ברבעון הראשון הפגנו עוצמה בסביבת שוק מאתגרת. העסקים שלנו מעצבים את עתיד המדע והטכנולוגיה בשווקים בעלי צמיחה גבוהה. נמשיך לספק תוצאות יוצאות מהכלל לחולים, חוקרים ולקוחות ברחבי העולם."

פעילות מו"פ בישראל
אינטר-לאב היא מרכז המו"פ של מגזר התרופות של Merck בישראל וחלק בלתי נפרד מארגון המחקר העולמי של החברה. החברה המנוהלת על ידי רג'ין שבח, זוקפת לזכותה את אחד ההישגים המשמעותיים ביותר בעולם הביוטכנולוגיה – פיתוח הרביף, אחת התרופות המתקדמות בעולם לטיפול בטרשת נפוצה.
מדעני אינטר-לאב עוסקים, בשיתוף קבוצות מחקר של החברה האם בעולם, בחקר תאים ונוגדנים ובפיתוח טכנולוגיות לגילוי ופיתוח תרופות חדשניות בתחומי האונקולוגיה, האימונולוגיה החיסונית והאימונו-אונקולוגיה. ב 2012 הושקה באינטר-לאב החממה הביוטכנולוגית הראשונה מסוגה בישראל, במטרה להשקיע ולקדם את החדשנות בתחום הביו-רפואה בישראל. כיום מארחת החממה מספר חברות סטארט אפ חדשניות. בנוסף, מעורבת אינטר-לאב באיתור מיזמים חדשים באקדמיה ובתעשייה בישראל.
Merck מעסיקה כיום Merckכ-400 עובדים בישראל : בירושלים וברחובות (סיגמא), ביבנה (אינטרלאב), בהרצליה (מרק סרונו) ובקרית גת (ורסום).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il