TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

פורמולה מערכות רוכשת את זאפ גרופ קבוצת אתרי הצרכנות הגדולה בישראל


גיא ברנשטיין, מנכל פורמולה מערכות
תמורת הרכישה תשלם פורמולה כ-240 מיליון ש"ח במזומן (כפוף להתאמות על פי ההסכם) ועוד כ-60 מיליון ש"ח נוספים בכפוף לעמידת החברה ביעדי רווח
גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות: "אנו שמחים לעדכן כי פורמולה חתמה על הסכם לרכישת זאפ גרופ', קבוצת אתרי הצרכנות המובילה בישראל, הנהנית ממותג מוביל בשוק הישראלי, ובעלת פתרונות רחבים בתחומי הפרסום, קידום אתרים, דיוור ועוד. פתרונות זאפ גרופ' מסייעים לחברות ובתי עסק קטנים ובינוניים לנהל באופן יעיל ומדויק את הקשר המסחרי שלהם עם לקוחותיהם באמצעות כלי פרסום, טירגוט לקוחות ועוד, ובכך לייצר ערך שיווקי ומכירתי משמעותי הנשען על מערך ביג דאטה, מדיה ודיגיטל רחב. הרכישה תהווה נדבך נוסף בפעילות פורמולה למתן ושיווק פתרונות דיגיטליים שונים לחברות ובתי עסק קטנים ובינוניים. אנו נפעל ליצירת סינרגיה בין פעילותה של זאפ גרופ לבין פעילויות אחרות בקבוצת פורמולה, בשלב ראשון, בשוק הישראלי, ובהמשך גם נבחן את הרחבת הפעילות אל מעבר לים".

פורמולה מערכות (1985) בע"מ, (ת"א: פרמלה; נאסד"ק:FORTY), מדווחת היום על חתימה על הסכם לרכישת הבעלות המלאה בקבוצת זאפ גרופ' מידי קרן ההשקעות אייפקס תמורת כ-240 מיליון ש"ח במזומן (כפוף להתאמות על פי ההסכם). על פי ההסכם בין הצדדים התמורה עשויה לגדול בכ-60 מיליון ש"ח נוספים (עד לסכום כולל של כ-300 מיליון ש"ח), וזאת בכפוף לעמידת החברה ביעדי רווח תפעולי מתואם (EBITDA) בשנתיים הראשונות שלאחר הרכישה. השלמת העסקה כפופה, כמקובל, למספר תנאים, לרבות קבלת אישור מרשות התחרות.

זאפ גרופ', המעסיקה כיום כ-300 עובדים, הינה קבוצת אתרי הצרכנות הגדולה בישראל המנהלת למעלה מ-20 אתרי צרכנות מובילים מעולמות תוכן מגוונים עם יותר מ-17 מיליון ביקורים מדי חודש, בראשם אתר זאפ השוואת מחירים, זאפ דפי זהב (אינדקס העסקים הגדול בישראל) וזאפ רסט.

אתרי הקבוצה מספקים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בישראל פלטפורמה פרסומית רחבה ועשירה ומציעים לגולשים חוויית חיפוש נוחה עם מגוון כלים מתקדמים, המאפשרים לצרכנים לקבל החלטות בצורה מיטבית ומושכלת.

רמי חזן, מנכ"ל זאפ גרופ':"אנו גאים להצטרף לקבוצת פורמולה מערכות ושמחים על ההזדמנות להמשיך ולהרחיב תחת פורמולה את מעגל הלקוחות ואת סל פתרונות השיווק והפרסום הדיגיטליים המתקדמים שלנו.

אני בטוח כי צירופה של זאפ גרופ' לקבוצת פורמולה תאפשר לקדם באופן משמעותי את התכנית האסטרטגית למיצוב החברה כזירת מסחר אלקטרוני עם ה-Marketplace המתקדם והמוביל בישראל, בנוסף לפיתוח וקידום אתרים נוספים בתחומים חדשים והרחבת היצע השירותים הדיגיטליים לחברות ובתי עסק קטנים ובינוניים כמו גם לגולשים באתרי הקבוצה."

מימון העסקה יהיה באמצעות מקורותיה העצמאיים של פורמולה מערכות לצד גיוס חוב נוסף במערכת הבנקאית ו/או בשוק ההון.

זאפ גרופ' תתווסף לפורטפליו של קבוצת פורמולה, בעלת השליטה בשלוש החברות הציבוריות – מטריקס, סאפיינס ומג'יק – וכן בחברות הפרטיות מיכפל, אופק צילומי אוויר, InSync ו- TSG (בשליטה משותפת עם התעשייה האווירית).

פורמולה מערכות הינה אחת מקבוצות התוכנה הגדולות בישראל ובין היתר עוסקת במתן שירותי ייעוץ תוכנה, פיתוח מוצרי תוכנה קנייניים ואספקת פתרונות עסקיים מבוססי מחשב. הקבוצה, שמניותיה נסחרות בבורסות בתל-אביב ובניו-יורק, פועלת באמצעות החברות הציבוריות בקבוצה: מטריקס, סאפיינס ומג'יק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il