TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

ביקושי שיא בהנפקת מניות גלובאלית של שופרסל


איציק אברכהן, מנכל שופרסל צילום: סיון פרג
המבטאים אמון מצד משקיעים ישראלים וזרים בחברה
במסגרת ההנפקה שבוצעה במתכונת חדשנית של הצעה לא אחידה למשקיעים, גייסה שופרסל כ- 702 מיליון שקל, לאחר שהתקבלו ביקושי יתר של כ- 1.5 מיליארד ₪ ממשקיעים ישראלים וכן ממשקיעים זרים, אשר לראשונה מזה שנים מצטרפים כבעלי מניות בחברה.

חברת שופרסל מודיעה כי בימים 3-4 במרץ 2021, ביצעה החברה תהליך הנפקה גלובאלי למשקיעים ישראליים וזרים. הליך ההנפקה בוצע באופן משולב, בדרך של הצעה לא אחידה, במסגרתו התקבלו ביקושים ממשקיעים בשני השווקים.

במסגרת ההנפקה התקבלו ביקושים גבוהים מאד בהיקף של כ- 1.5 מיליארד ₪.

מבחינת המשקיעים הישראלים - כלל השוק המוסדי הישראלי השתתף בהנפקה והתקבלו ביקושים גבוהים במיוחד, בהיקף כמעט כפול מהיקף ההנפקה המתוכנן.

שיטת ההנפקה של הצעה לא אחידה בהנפקה שאינה הנפקה ראשונית (IPO) היא שיטה חדשנית יחסית בשוק הישראלי והיא אפשרה לחברה להחליט איך לבצע את ההקצאה, באופן שמאפשר למשקיעים זרים להשתתף בהנפקה ולהצטרף כבעלי מניות לשופרסל.

היקף הגיוס הכולל הינו 702 מ' ₪ ומחיר ההנפקה הינו 26 ₪ למניה (המהווה דיסקאונט של כ- 3.3% מול מחיר הסגירה של המניה ביום 4.3.21).

החתם הישראלי בהנפקה היה אפסילון (כאשר המפיץ הבינלאומי היה Citigroup). את שופרסל ייצג בהנפקה עו"ד דורון סגל ממשרד גולדפרב זליגמן ושות'.

יקי ודמני יו"ר שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמרו היום:
"אנו שמחים וגאים על ההצלחה הגדולה בהנפקת המניות, אשר מבטאת אמון של ציבור המשקיעים בישראל ובחו"ל, בשופרסל ובדרך האסטרטגית שלנו. בשנים האחרונות בכלל, ובשנת 2020 בפרט, הוכחנו כי התשתיות שהנחנו לאורך השנים במסגרת תכניות העבודה שלנו, התאימו לצרכים המשתנים של ציבור הלקוחות ואפשרו לנו להמשיך ולהוביל את החברה לצמיחה ולהצלחה.

ההנפקה הנוכחית, אשר בוצעה באופן חדשני באמצעות הצעה לא אחידה למשקיעים ישראלים וזרים, אפשרה לנו גם לגוון את מבנה בעלי המניות של החברה ולאפשר גם למשקיעים זרים להיות חלק מבעלי המניות של שופרסל. תמורת ההנפקה תאפשר לשופרסל להמשיך בתכניות העבודה שלה לצמיחה ולמובילות, תוך ביצוע השקעות שיאפשרו את קידומם של תחומי העשייה השונים שלנו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il