TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אבוג'ן מדווחת על תוצאות כספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2020


אבוגן
בשנה המסתיימת ב-31 בדצמבר 2021 אבוג'ן צופה גידול בשימוש במזומנים מכיוון שחברות הבנות שלה הגיעו לשלב מתקדם בפיתוח מוצריהן. חברת ביומיקה עתידה להתחיל ניסוי הוכחת היתכנות ראשונית בבני אדם; אגפלנוס עתידה לערוך ניסויי שדה נרחבים בחו"ל במסגרת תכנית קוטלי עשבים לקראת השגת שלב 'Optimized Lead' וחברות קאנוניק ולביא ביו נערכות להתחלת מכירות ראשונות במהלך 2022
רחובות, ישראל – 3אבוג'ן בע"מ(NASDAQ: EVGN); (TASE: EVGN) , חברה מובילה לביולוגיה מיחשובית שמטרתה להוביל מהפכה בתהליכי גילוי ופיתוח של מוצרים לתעשיות מדעי החיים, פרסמה היום את התוצאות הכספיות לרבעון הרביעי ולשנה המסתיימת ב- 31 בדצמבר, 2020.
מר עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג'ן, ציין: "שנת 2020 היתה שנה של הישגים משמעותיים עבור אבוג'ן, שנה בה התאמנו בהצלחה את המבנה הארגוני ויכולות הליבה שלנו לטובת האצה דרמטית בהתקדמות ויצירת ערך עבור החברה. ההתלהבות שלנו כיום נובעת משני מוקדים עיקריים ליצירת ערך שהם תוצר של המחויבות ארוכת השנים שלנו לביולוגיה מחישובית (CPB) לטובת פיתוח מוצרים לתעשיות מדעי-החיים. הראשון, הנו הקבוצה הגדלה של חברות בנות הממוקדות במגוון שוקי מפתח, לכל אחת מוצרים אטרקטיביים שהיא מפתחת ויכולת יחודית לקדם באופן מהיר את מוצריה לקראת מסחור. והשני, הנו המערך הטכנולוגי העוצמתי של אבוג'ן הכולל את פלטפורמת ה- CPB שלנו וכן שלושה מנועים יעודיים: MicroBoost AI, ChemPass AI ו- GeneRator AI, לפיתוח מוצרים המבוססים על שלושה רכיבי ליבה: מיקרובים, מולקולות קטנות ואלמנטים גנטיים, בהתאמה. מערך טכנולוגי זה מאפשר לנו, בנוסף לתמיכה בחברות הבנות, גם התרחבות והקמה של פעילות פיתוח מוצרים בתחומי פעילות חדשים.
ברצוני לעדכן בהישגים המרכזיים של החברות-בנות בשנת 2020 וכן בתוכניות העתידיות שלהן לשנים 2021-2022."

הישגים עיקריים בשנת 2020
ביומיקה
תכנית אימונו-אונקולוגית - תוצאות חיוביות הושגו במחקר פרה-קליני עבור BMC128.
תכנית אימונו-אונקולוגית - התחלת ייצור על פי תקן נאותות (GMP) למועמדים לתרופה כהכנה לניסוי קליני ראשון בבני אדם, הצפוי להתחיל בשנת 2021.

קאנוניק
משפחת מוצרי MetaYield - זיהוי קווים מובילים לפיתוח של זנים מסחריים, לקראת השקה של מוצר ראשון בישראל, הצפויה בשנת 2022.
אסטרטגיית הגעה לשוק - חתימה על הסכם מסחרי לגידול וייצור זני קנאביס של קנוניק, כחלק מהיעד האסטרטגי של בניית שרשרת ערך קצה-אל-קצה, מהזרע ועד למכירות המוצר.

אגפלנוס
תכנית קוטלי עשבים - הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Corteva Agriscience (NYSE: CTVA), לפיתוח קוטל עשבים חדש בהתבסס על מועמדים בשלב pre-lead.
תכנית קוטלי עשבים - הגעה לשלב lead למועמד המוביל APH1, בהמשך להשלמת מבחני שדה שהדגימו את השפעת היעילות של APH1 על מגוון רחב של עשבים, כולל עשבים הידועים כבעלי עמידות לקוטלי עשבים קיימים. תוצאות אלו אושרו במבחני שדה בלתי-תלויים שביצעה חברת המחקר SynTech.

לביא ביו
תוכנית קוטלי מזיקים ביולוגיים - תוצאות חיוביות עבור LAV312בהגנה על ענבים מפני בוטריטיס בניסויים שנערכו בכרם באיטליה. השקת המוצר צפויה בשנת 2024.
תכנית ביו-סטימולנטים - LAV211 שולב בהצלחה בגידול חיטה אביבית במדינת צפון דקוטה, ארה"ב. בהתבסס על התוצאות שהתקבלו במהלך שלוש השנים האחרונות, השקת המוצר צפויה בשנת 2022.

צפי אבני דרך עתידיות
ביומיקה
2021
תכנית הפרעת מעי דלקתי (IBD) - הרחבת המחקר הפרה-קליני.
תכנית אימונו-אונקולוגית - התחלת ניסוי הוכחת היתכנות ראשונית בבני אדם עבור BMC128.
2022
תכנית אימונו-אונקולוגית – השלמה וקבלת תוצאות ניסוי הוכחת היתכנות ראשונית בבני אדם עבור BMC128.
תכנית הפרעת מעי דלקתי (IBD) - התחלת ייצור ע"פ תקן נאותות (GMP) של מועמדים לתרופה ל- IBD.
קאנוניק
2021
משפחת מוצרי MetaYield - הגעה לזן מסחרי ראשון; חתימה על הסכמי הפצה לקראת מסחור צפוי ב- 2022.
משפחת מוצרי Precise - זיהוי קווים ספציפיים המציגים השפעה מובחנת של הפחתת כאב או דלקת במערכות מודל.
2022
משפחת מוצרי MetaYield - השקה מסחרית והתחלת מכירות של מוצר ראשון בישראל.
משפחת מוצרי Precise - הגעה לזן מסחרי ראשון להפחתת כאב או דלקת כהכנה להשקה מסחרית ב- 2023.
אגפלנוס
2021
תוכנית קוטלי עשבים - הוכחת היתכנות לתכונה של עמידות גנומית לקוטל-עשבים עבור APH1.
תוכנית קוטלי עשבים / תוכנית קוטלי חרקים - חתימה על הסכם רישיון למועמדים מובילים.



2022
תכנית קוטלי עשבים - השגת שלב 'Optimized Lead' עבור APH1.
תכנית קוטלי עשבים - חתימה על הסכם אסטרטגי להמשך פיתוח ומסחור של 'Optimized Lead'.

לביא ביו
2021
תכנית קוטלי מזיקים ביולוגיים - השלמת פיתוח LAV311/312 לקראת רגולציה.
תכנית ביו-סטימולנטים - ביצוע ניסויים טרום-מסחריים ל- LAV211 בחיטה אביבית.
2022
תכנית ביו-סטימולנטים - התחלת מכירות מוצר LAV211 לחיטה אביבית.
תכנית קוטלי מזיקים ביולוגיים - הגשה לאישור רגולטורי של מועמד מוביל למוצר LAV311/312.
מר חביב המשיך: "אני מקווה שאתם נלהבים כמוני מאבני הדרך העתידיות של החברות הבנות של אבוג'ן. אך אלו אינם הדגשים היחידים בהם אני רוצה לעדכן אתכם היום. אני שמח לעדכן כי אבוג'ן מבצעת הערכת כדאיות בנוגע לכניסה לתחומי פעילות חדשים בהם לטכנולוגיה שלנו עשוי להיות יתרון תחרותי משמעותי כגון:
פיתוח מוצרים מבוססי מיקרובים כמענה למגוון צרכי שוק בתעשיית הדגה, באמצעות- MicroBoost AI,
אופטימיזציה של מולקולות כימיות המועמדות לתרופות לבני אדם, באמצעות ChemPass AI,
פיתוח מזון איכותי מבוסס-צמחים בהתבסס על עריכה גנומית, באמצעות GeneRator AI.
שנת 2020 היתה שנה של הבשלה עבור אבוג'ן, וזוהי רק ההתחלה. אנו נרגשים לקראת המשך ההתקדמות שלנו להשגת היעדים שהגדרנו, והרחבת השימוש בטכנולוגיה הייחודית שלנו אל תחומי פעילות חדשים." סיכם מר חביב.
תוצאות מאוחדות לרבעון הרביעי ולשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2020
יתרת מזומנים - ב-31 בדצמבר 2020 הסתכמה יתרת המזומנים המאוחדים (מזומנים ופיקדונות קצרי המועד בבנקים) לסך של כ-48.2 מיליון דולר. כ-13 מיליון דולר מהמזומנים המאוחדים של אבוג'ן מיוחסים לחברת הבת, לביא ביו.
יתרת המזומנים בסך כ-48.2 מיליון דולר אינה כוללת סכום של 28 מיליון דולר שהחברה גייסה בדרך של“At the Market Offering” (ATM) שנחתם בינואר 2021 והסתיים בפברואר 2021. הממוצע המשוקלל של מחיר המניה תחת גיוס ה- ATM עמד על 7.36 דולר למניה. עם סיום גיוס זה ניצלה החברה את יתרת סכום תשקיף המדף שהוגש ביולי 2020.
השימוש במזומן נטו בדוח המאוחד ברבעון הרביעי לשנת 2020 הסתכם בכ-6.1 מיליון דולר, או בכ-5.1 מיליון דולר בניכוי השימוש במזומן של לביא ביו. בשנת 2020 השימוש במזומן נטו בדוח המאוחד הסתכם בכ-19.3 מיליון דולר, או בכ-14.7 מיליון דולר בניכוי השימוש במזומן של לביא ביו. סכום זה נמצא בטווח של שימוש במזומנים שהחברה העריכה לשנה זו.
בשנה המסתיימת ב-31 בדצמבר 2021 אבוג'ן צופה גידול בשימוש במזומנים מכיוון שחברות הבנות שלה הגיעו לשלב מתקדם בפיתוח מוצריהן. חברת ביומיקה עתידה להתחיל ניסוי הוכחת היתכנות ראשונית בבני אדם; אגפלנוס עתידה לערוך ניסויי שדה נרחבים בחו"ל במסגרת תכנית קוטלי עשבים לקראת השגת שלב 'Optimized Lead' וחברות קאנוניק ולביא ביו נערכות להתחלת מכירות ראשונות במהלך 2022.
תחזית השימוש במזומן נטו של החברה בדוח המאוחד לשנת 2021 הינה בטווח של 26-28 מיליון דולר. תחזית השימוש במזומן נטו של החברה לשנת 2021 בניכוי השימוש במזומן של חברת הבת לביא ביו הינה בטווח של 20-22 מיליון דולר.
לאבוג'ן אין חוב לבנקים.
כתבי אופציה - סעיף זה במאזן החברה היינו חדש ומתייחס לכתבי אופציה שהונפקו כחלק מגיוס בסך 12 מיליון דולר בנובמבר 2020. לפי תקני הדיווח הכספי הבינלאומיים International Financial Reporting Standards, כתבי האופציה נרשמו במאזן כהתחייבות ליום 31 בדצמבר 2020. כתבי האופציה מומשו למניות בתחילת ינואר 2021, ולכן לא יופיעו במאזן החברה ברבעון הבא.
הוצאות מחקר ופיתוח (מו"פ) – הוצאות המו"פ שמוצגות נטו, בניכוי מענקים שהתקבלו, הסתכמו ברבעון הרביעי של 2020 בכ-4.8 מיליון דולר לעומת כ-5.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2019. הקיטון בהוצאות מו"פ ברבעון הרביעי מיוחס בעיקר למענקים שהתקבלו מהרשות לחדשנות ברבעון זה. בשנת 2020 הסתכמו הוצאות המו"פ בכ-17.3 מיליון דולר בהשוואה לכ-15.8 מיליון דולר בשנת 2019. הגידול בהוצאות המו"פ בשנת 2020 מיוחס בעיקר להוצאות בגין ניסויי שדה שנעשו עבור לביא ביו וניסויים פרה-קליניים עבור ביומיקה שהתבצעו על ידי צדדים שלישיים. בנוסף היה גידול בהוצאות שאינן כרוכות בתזרים מזומנים בסך של כ-1.4 מיליון דולר בגין תשלום מבוסס מניות.
הוצאות הנהלה וכלליות (הנה"כ) – הוצאות הנה"כ ברבעון הרביעי של שנת 2020 הסתכמו בכ-1.7 מיליון דולר לעומת כ-1.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2019. הגידול בהוצאות הנה"כ ברבעון הרביעי מיוחס בחלקו לגידול בהוצאות בגין ביטוח דירקטורים ונושאי משרה, כחלק ממגמה כללית בשוק הביטוח העולמי. בשנת 2020 הוצאות הנה"כ הסתכמו בכ-5.3 מיליון דולר בהשוואה לכ-3.8 מיליון דולר בשנת 2019. הגידול בשנת 2020 נבע מעליה בעלות ביטוח הדירקטורים ונושאי המשרה, כאמור לעיל, וכן מגידול בהוצאות שאינן כרוכות בתזרים מזומנים בגין תשלום מבוסס מניות.
הפסד תפעולי – ההפסד התפעולי ברבעון הרביעי של שנת 2020 הסתכם בכ-7.2 מיליון דולר בהשוואה להפסד של כ-6.9 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2019. בשנת 2020 ההפסד התפעולי הסתכם בכ-24.8 מיליון דולר בהשוואה לכ-21.2 מיליון דולר בשנת 2019. הגידול בהפסד התפעולי ברבעון הרביעי ובשנת 2020, מיוחס בעיקר לגידול בהוצאות התפעוליות כאמור לעיל.
הפסד – ההפסד ברבעון הרביעי של שנת 2020 הסתכם לסך של כ-8.8 מיליון דולר בהשוואה להפסד בסך של כ-6.7 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2019. ההפסד בשנת 2020 הסתכם בכ-26.2 מיליון דולר לעמת הפסד של כ-19.1 מיליון דולר בשנת 2019. הגידול בהפסד ברבעון הרביעי ובשנת 2020 מיוחס בעיקר לגידול בהוצאות התפעוליות כאמור ולגידול בהוצאות המימון בגין שיערוך כתבי האופציה, שהוזכרו לעיל, על סך של כ-1.9 ממיליון דולר.

אודות אבוג'ן:
אבוג'ן (NASDAQ: EVGN); (TASE: EVGN) הינה חברת ביולוגיה מיחשובית מובילה ששמה לעצמה מטרה לקדם מהפכה בתהליך פיתוח מוצרים לתעשיות המבוססות על מדעי-החיים, ובהן בריאות האדם, חקלאות ויישומים תעשייתיים. השילוב של הבנה ביולוגית מעמיקה ומינוף יכולות ביג-דאטה ובינה מלאכותית (AI) איפשרו לאבוג'ן לפתח את הטכנולוגיה הייחודית שלה, פלטפורמת ה- CPB לחיזוי ביולוגי מיחשובי. פלטפורמת ה- CPB נועדה לגילוי מחשובי ופיתוח של מוצרים בתחומי מדעי החיים המבוססים על מיקרובים, מולקולות קטנות ואלמנטים גנטיים – המהווים את רכיבי הליבה של מוצרים אלו. אבוג'ן מחזיקה במספר חברות-בנות אשר עושות שימוש בפלטפורמת ה- CPB לפיתוח מוצריהן: תרופות המבוססות על המיקרוביום האנושי, קנאביס רפואי, אג-ביולוגיקלס, כימיה לחקלאות, שיפור תכונות בזרעים ופתרונות חקלאיים לייצור שמן קיקיון.
למידע נוסף: www.evogene.com

מידע צופה פני עתיד:
הודעה זו כוללת "הצהרות צופות פני עתיד" המתייחסות לאירועים עתידיים. ניתן לזהות הצהרות צופות פני עתיד אלו באמצעות ביטויים כגון "מאמין", "צופה", "אמור", "מתוכנן", "משוער", "עשוי", "מתכוון", "פוטנציאלי" או ביטויים דומים בעלי משמעות דומה. לדוגמא, אבוג'ן עושה שימוש בהצהרות צופות פני עתיד בהודעה זו כאשר היא דנה, ביחס לאבוג'ן ולחברות הבנות שלה, במוקדי יצירת הערך הצפויים, בניסויים, השקות, אבני דרך ותוכניות צפויים, בכניסה צפויה לתחומי פעילות חדשים וצפי שימוש במזומן בשנת 2021. הצהרות אלו מתבססות על הציפיות, ההערכות, התחזיות וההנחות בעת הזו, מתארות דעות בנוגע לאירועים עתידיים, מערבות סיכונים מסוימים ואי-וודאות אותן קשה לצפות ושאינן מבטיחות ביצועים עתידיים.אי-לכך, יתכן ותוצאות, ביצועים או הישגים עתידיים בפועל, ומגמות בעתידה של אבוג'ן, יהיו שונים באופן מהותי מהמתואר או המשתמע מהצהרות צופות פני עתיד אלו עקב מגוון גורמים, רבים מהם אינם בשליטתה של אבוג'ן, בהם, בין היתר, ההתפשטות הגלובאלית של וירוס הקורונה (COVID-19), המגבלות השונות הנגזרות ממנה, ואותם גורמים וסיכונים המפורטים בדו"ח השנתי שלנו (20-F) ובדו"חות נוספים אותם אבוג'ן מגישה מעת לעת לרשות ניירות ערך בארה"ב ולרשות ניירות ערך בישראל. בנוסף, אבוג'ן נסמכת, וצפויה להמשיך ולהסתמך, על צדדים שלישיים לביצוע מגוון פעילויות כגון ניסויי שדה וניסויים פרה-קליניים. אם צדדים שלישיים אלו לא יעמדו בהתחייבויות החוזיות שלהם, לא יעמדו בדרישות הרגולטוריות או לא יעמדו בלוחות הזמנים הצפויים (לרבות בעקבות השפעות וירוס הקורונה), אבוג'ן עלולה לחוות עיכובים משמעותיים בביצוע פעילויותיה. למעט בהתאם לחובות גילוי לפי חוקי ניירות ערך החלים על החברה, אבוג'ן איננה נוטלת על עצמה כל התחייבות לעדכן מידע הכלול בהודעה זו או לפרסם את התוצאות של שינויים להצהרות אלו כתוצאה מאירועים או התפתחויות עתידיים, או שינויים בציפיות, הערכות, תחזיות או הנחות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il