TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חברת וולוו פתרונות אוטונומיים מקבוצת וולבו חתמה על הסכם שותפות עם הסטארטאפ הישראלי פורטליקס


זיו בנימיני, מנכל ומייסד משותף בפורטליקס Foretellix
מטרת ההסכם היא לסייע לוולבו לעמוד באתגר של בדיקות בהיקף גדול הנדרשות במסגרת הורפיקציה של מערכות נהיגה אוטומטיות בכבישים מהירים ובמתחמים סגורים כגון מכרות
וולוו פתרונות אוטונומיים (Volvo Autonomous Solutions) חתמה על הסכם עם פורטליקס, המתמחה בפתרונות וריפיקציה למערכות נהיגה אוטמטיות (כולל רכבים אוטנומים ומערכות עזר לנהיגה ADAS). מטרת ההסכם היא לסייע לוולבו לעמוד באתגר של בדיקות בהיקף גדול הנדרשות במסגרת הורפיקציה של מערכות נהיגה אוטומטיות בכבישים מהירים ובמתחמים סגורים כגון מכרות

וולוו פתרונות אוטונומיים (Volvo Autonomous Solutions) חתמה על הסכם שותפות עם הסטארטאפ הישראלי פורטליקס (Foretellix) לפיתוח משותף של פתרון אימות ובדיקות בטיחות בשיטת Coverage Driven verification, עבור מערכות נהיגה אוטומטיות בכבישים ציבוריים ובמתחמים סגורים. הפתרון יאפשר היקף נרחב של בדיקות למיליוני תרחישים שונים, הנדרשים כדי להבטיח את הבטיחות והיעילות (PRODUCTIVITY) של רכבים ומערכות אוטונומיות מול מגוון רחב של תרחשים שהרכבים ומהערכות הנ"ל עשויים להתקל בהם במתחמי הפעולה הייעודיים שלהם, Operational Design Domain (ODD), כגון מכרות ותנועה על כביש מהיר.

השותפות בין החברות מתמקדת בהבטחת רמה גבוהה ביותר של בטיחות ופרודוקטיביות ברכבים והמכונות של 'וולוו פתרונות אוטונומיים'. יכולתו של הפתרון של פורטליקס לנהל סימולציה בקנה מידה רחב ולבצע אנליזות ביג דאטה הנדרשות, תוביל להפחתה משמעותית בעלויות ובזמן ההגעה לשוק ((Time to Market. היא גם מבטיחה מוכנות תפעולית מהירה יותר, ויכולת להרחיב את השימוש במערכת באופן בטיחותי באתרים ובמתחמי פעולה ייעודיים נוספים.

כלי אוטומציה ואנליטיקה חכמים:
פורטליקס היא חלוצה במסחור של מתודולוגיות בגישת coverage-driven לאימות ובדיקות בטיחות של מערכות נהיגה אוטומטיות. החברה פיתחה פלטפורמת וריפיקציה חדשנית המשתמשת באוטומציה חכמה וכלי אנליטיקה של ביג דאטה שמתאמים ומנטרים מיליוני תרחישי נהיגה, על מנת לגלות באגים ומקרי קיצון, כולל התרחישים הקיצוניים ביותר. וולוו פתרונות אוטונומיים תתאים במשותף את המערכת של פורטליקס ליישומה בכבישים מהירים במתחמים סגורים, כגון מכרות ומחצבות.

וולוו פתרונות אוטונומיים ופורטליקס ישתמשו בשפה הפתוחה לתיאור תרחישים (M-SDL), שפיתחה פורטליקס. שפת M-SDL מפשטת את הלכידה (capture), השימוש החוזר והשיתוף של תרחישים, ויכולה לתאר כל שילוב בין תרחישים ותנאי שטח, על מנת לזהות סיכונים שלא היו ידועים קודם.

חברת "וולוו פתרונות אוטונומיים" מאמינה בקונספט של וריפיקציה אשר נסמכת על סטנדרטים פתוחים", אומר מאגנוס ליליקוויסט Magnus Liljeqvist, מנהל טכנולוגיה גלובלי בוולוו פתרונות אוטונומיים. "השותפות עם פורטליקס מספקת לנו גישה לכלי האימות העדכניים ביותר, ומאיצה את זמן ההגעה לשוק שלנו".

"אנחנו גאים מאוד לחבור לקבוצת וולוו. שותפות זו היא אבן דרך משמעותית לתעשייה כיוון שזוהי הפעם הראשונה שוריפיקציה בגישתCoverage Driven ישמשו לאימות ובדיקות של מערכות נהיגה אוטומטיות (ADS) באזורים סגורים, כגון מכרות.

השותפות בינינו תשלב את הנסיון שתי החברות ותציב סטנדרט חדש באימות של מערכות נהיגה אוטומטיות, כדי להבטיח בטיחות ופרודוקטיביות", אומר זיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד שותף של פורטליקס.
בשנת 2020 ערכו שתי החברות מחקר מקדים מוצלח שהעריך את פורטפוליו המוצרים של פורטליקס ואת הערך הפוטנציאלי שלו במתחמים סגורים.

אודות Volvo Autonomous Solutions
וולוו פתרונות אוטונומיים היא יחידה עסקית עצמאית בתוך קבוצת וולוו. היא הוקמה בשנת 2020 במטרה להאיץ את הפיתוח, המסחור והמכירות של פתרונות אוטונומיים עבור תחומים שהגדרנו לצורך נהיגה בכביש (on-road) ומחוץ לכביש (off-road). בתחומים אלה, פתרונות תחבורה אוטונומיים יכולים לייצר ערך ללקוחות באמצעות גמישות משופרת, הובלה מדוייקת, ופרודוקטיביות. www.volvoautonomoussolutions.com

אודות פורטליקס
פורטליקס מספקת פלטפורמת אימות מהפכנית לתהליך הפיתוח, המאפשרת פריסה נרחבת של מערכות נהיגה אוטונומיות. החברה משתמשת בגישה מוכחת מעולם תעשיית השבבים, המבוססת על היפר-אוטומציה, אנליטיקת ביג דאטה ובינה מלאכותית. הפלטפורמה מתכללת ומנהלת את הכמות המאסיבית של בדיקות הנדרשות כדי להבטיח בטיחות, להפחית עלויות פיתוח ולקצר time to market בפריסת מערכות נהיגה אוטונומיות.
למידע נוסף: www.foretellix.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il