TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

תיקון עולם-קנביט וקאנוניק מקבוצת אבוג'ן מודיעות על שיתוף פעולה בפיתוח מוצרי קנאביס רפואי חדשניים


מריחואנה רפואית sutterstock
שיתוף הפעולה ישלב את המומחיות של החברות בשוק הקנאביס, ובכלל זה מידע קליני נרחב של תיקון עולם-קנביט ויכולות ביולוגיה חישובית מתקדמות ומידע גנטי של קאנוניק
תל אביב ורחובות, ישראל – 24 לפברואר 2021 – תיקון עולם-קנביט פרמסוטיקלס בע"מ (TASE: TKUN), חברת קנאביס רפואי מובילה, וקאנוניק בע"מ, המתמקדת בפיתוח מוצרי קנאביס רפואי וחברה בת בבעלות מלאה של אבוג'ן בע"מ (NASDAQ: EVGN) (TASE: EVGN), הודיעו היום על כניסה להסכם שיתוף פעולה לפיתוח מוצרי קנאביס רפואי חדשניים.
צמח הקנאביס מכיל מאות חומרים פעילים ותעשיית הקנאביס מתמודדת עם צורך ממשי לחבר בין החומרים הפעילים בצמח להשפעתם הרפואית המדויקת ולפתח בהתאם זנים ומוצרים המכילים את אותם החומרים באופן יציב והדיר על מנת להתאימם להתוויות רפואיות. חברות רבות ומרכזי מחקר ברחבי העולם מנסים להתמודד עם אתגר זה תוך הצלחה מוגבלת בלבד. תיקון עולם-קנביט וקאנוניק מאמינות כי השילוב של היכולות המשלימות כחברות עתירות ניסיון וידע בתחום הקנאביס יהווה יתרון ייחודי ומשמעותי העשוי לתת מענה לאתגרי הפיתוח.

החברות מצפות כי שילוב של המידע הקליני הנמצא ברשות תיקון עולם-קנביט שנאסף לאורך שנים רבות לגבי השפעת קנאביס רפואי מסוגים שונים על עשרות אלפי מטופלים, יחד עם כלי הביולוגיה החישובית של קאנוניק בשילוב יכולות הטיפוח שלה יוביל את החברות לפיתוח משותף מוצלח של המוצרים המבוקשים. טיפוח הזנים החדשים יתבצע במתקני המחקר של קנוניק ויתבסס על זני קנביס ששתי החברות יתרמו לשיתוף הפעולה.
על פי ההסכם, לשתי החברות תהיינה זכויות מסחור מלאות למוצרים שיפותחו והכנסות הצדדים תהיינה כפופות לתמלוגים הדדיים. בכוונת הצדדים כי שיתוף הפעולה יתבצע על פי תכנית עבודה שתוסכם ביניהם ושעל בסיסה יתקשרו בהסכם לביצוע תכנית הפיתוח. פרטים מסחרים נוספים לא נמסרו.

מר אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם-קנביט: "שילוב היכולות בשיתוף פעולה זה מהווה סינרגיה אמיתית ומעניק יתרון משמעותי בהקשר של איכות וזמן הפיתוח. אנו גאים לחבור לקאנוניק, חברה מובילה בתחום טיפוח הקנאביס והמחזיקה יכולות מתקדמות בביולוגיה חישובית. הסכם זה הוא צעד חשוב באסטרטגיה של תיקון עולם-קנביט והוא ממשיך סדרה של הסכמים משמעותיים שנחתמו עד כה."

ד"ר ארנון הימן, מנכ"ל קאנוניק: אנו גאים להיכנס לשיתוף פעולה משמעותי עם תיקון עולם-קנביט. חברה מובילה בשוק הקנאביס הרפואי, שלה ניסיון מסחרי משמעותי ומידע קליני רב. זהו חלק חשוב בתוכנית מוצרי Precise המותאמים להתוויות רפואיות. אנו מאמינים כי שילוב יכולות שתי החברות הוא ייחודי בשוק הקנאביס ואנו מצפים לדווח בעתיד על התקדמות.

אודות תיקון עולם-קנביט:
תיקון עולם הוקמה בשנת 2006 והיא ספקית הקנאביס הראשונה והמובילה בישראל, פורצת דרך במחקר קליני ומוכרת בעולם כחלוצת תחום הקנאביס הרפואי המודרני. ב-2019 נרכשה החברה על ידי קנביט פרמסוטיקלס. מאז הקמתה טיפלה תיקון עולם-קנביט ביותר מ-30,000 מטופלים בישראל במגוון מחלות, מילדים ועד קשישים, והיא בעלת הניסיון הרב ביותר בעולם בטיפול בחולים ובהקלה על סבלם באמצעות קנאביס רפואי. לחברה 13 שנות מחקר קליני ומעל ל-35 מחקרים קליניים ופרה-קליניים אשר פורסמו בכתבי העת המדעיים מן השורה הראשונה בעולם.
תיקון עולם-קנביט פועלת בכל שרשרת הערך של עולם הקנאביס הרפואי, תוך הקפדה על אקוסיסטם המשלב ערכי קיימות, רצף טיפולי ואחידות באיכות המוצרים שלה. בליבת המחשבה, התכנון והעשייה נמצא המטופל, וסביבו נבנתה במשך שנים מעטפת ייחודית. המטופל של תיקון עולם-קנביט מקבל מוצרים על פי הרצף הטיפולי לו הוא זקוק, ואנו שומרים עבורו על אותו זן מדויק ומותאם אישית, בעל אותם אחוזים של חומרים פעילים המייצרים את הטיפול היעיל, היציב והטוב ביותר עבורו. האקוסיסטם של תיקון עולם-קנביט כולל: מערך מחקר וניסויים קליניים, מו"פ גנטי לפיתוח זנים ייחודיים, חקלאות ישראלית - חוות גידול וריבוי, מפעל ייצור, מעבדה ומו"פ טכנולוגי מתקדם, מרכז לוגיסטי, בית מסחר ושינוע ישיר עד לבית הלקוח, ומערך שירות ופארמה הכולל הדרכה וייעוץ למטופל תוך הקפדה על רצף טיפולי מותאם אישית.

אודות קנוניק:
קאנוניק, חברה בת בבעלות מלאה של אבוג'ן (NASDAQ: EVGN), (TASE: EVGN), מפתחת בעזרת פלטפורמת חיזוי ביולוגית (CPB) מוצרי קנאביס רפואי. מוצרי החברה מכוונים ליבול גבוה של חומרים פעילים, יציבות גנטית, והתאמה ספציפית לטיפול. אסטרטגיית החברה היא לפתח זני קנאביס לטובת מסחור מוצרי קנאביס רפואי באופן עצמאי או דרך שיתופי פעולה. קאנוניק מחזיקה ברשיון בלעדי לשימוש בטכנולוגיות הגנומיות והקניין הרוחני של אבוג'ן לפיתוח מוצרי קנאביס רפואי. למידע נוסף, אנא בקרו: https://www.canonicbio.com/.
אודות אבוג'ן בע"מ:

אבוג'ן בע"מ (NASDAQ: EVGN), (TASE: EVGN) הינה חברת ביולוגיה מיחשובית מובילה ששמה לעצמה מטרה לקדם מהפכה בתהליך הגילוי ופיתוח מוצרים לתעשיות המבוססות על מדעי-החיים, ובהן בריאות האדם וחקלאות, על ידי שימוש בפלטפורמת ה-CPB לחיזוי ביולוגי מיחשובי. פלטפורמת ה- CPB, המשלבת הבנה ביולוגית מעמיקה ומינוף יכולות ביג-דאטה ובינה מלאכותית (AI), תוכננה לגילוי המיחשובי ולהכוונה ייחודית של של פיתוח מוצרים בתחומי מדעי חיים המבוססים על מיקרובים, מולקולות קטנות ואלמנטים גנטיים. תוך שימוש בפלטפורמת ה-CPB, אבוג'ן וחברות הבנות מקדמות כעת צנרת מוצרים בפיתוח לתרופות המבוססות על המיקרוביום האנושי דרך ביומיקה בע"מ, קנאביס רפואי דרך קאנוניק בע"מ, אג-ביולוג'יקלס דרך לביא ביו בע"מ, כימיה לחקלאות דרך אגפלנוס בע"מ ופתרונות חקלאיים לייצור שמן קיקיון דרך קסטרה בע"מ. למידע נוסף, אנא בקרו: www.evogene.com.

מידע צופה פני עתיד:
הודעה זו כוללת "הצהרות צופות פני עתיד" המתייחסות לאירועים עתידיים. ניתן לזהות הצהרות צופות פני עתיד אלו באמצעות ביטויים כגון "מאמין", "צופה", "צפוי" "אמור", "מתוכנן", "משוער", "מתכוון", "פוטנציאלי" או ביטויים דומים בעלי משמעות דומה. לדוגמא, תיקון עולם-קנביט וקאנוניק עושות שימוש בהצהרות צופות פני עתיד בהודעה זו כאשר הן דנות בציפיה כי שילוב יכולותיהן יהווה יתרון יחודי, יוביל אותן לפיתוח משותף מוצלח של הזנים המבוקשים ולהתמודדות עם האתגרים של שוק הקאנביס, וכן כאשר הן דנות בציפיה כי הן תתקשרנה בהסכם לביצוע תכנית הפיתוח על בסיס תכנית עבודה שתוסכם ביניהן, הצהרות אלו מתבססות על הציפיות, ההערכות, התחזיות וההנחות בעת הזו, מתארות דעות בנוגע לאירועים עתידיים, מערבות סיכונים מסוימים ואי-וודאות אותן קשה לצפות ושאינן מבטיחות ביצועים עתידיים. אי-לכך, יתכן ותוצאות, ביצועים או הישגים עתידיים בפועל, ומגמות בעתידה של אבוג'ן, יהיו שונים באופן מהותי מהמתואר או המשתמע מהצהרות צופות פני עתיד אלו עקב מגוון גורמים, רבים מהם אינם בשליטתן של תיקון עולם-קנביט וקאנוניק, בהם, בין היתר, ההתפשטות הגלובאלית של וירוס הקורונה (COVID-19) והמגבלות השונות הנגזרות ממנה. בנוסף, תיקון עולם-קנביט וקאנוניק נסמכות, וצפויות להמשיך ולהסתמך, על צדדים שלישיים לביצוע מגוון פעילויות כגון ניסויי שדה וניסויים פרה-קליניים. אם צדדים שלישיים אלו לא יעמדו בהתחייבויות החוזיות שלהם, לא יעמדו בדרישות הרגולטוריות או לא יעמדו בלוחות הזמנים הצפויים (לרבות בעקבות השפעות וירוס הקורונה), תיקון עולם-קנביט וקאנוניק עלולות לחוות עיכובים משמעותיים בביצוע פעילויותיהן. למעט בהתאם לחובות גילוי לפי חוקי ניירות ערך החלים על החברה, תיקון עולם-קנביט וקאנוניק אינן נוטלות על עצמן כל התחייבות לעדכן מידע הכלול בהודעה זו או לפרסם את התוצאות של שינויים להצהרות אלו כתוצאה מאירועים או התפתחויות עתידיים, או שינויים בציפיות, הערכות, תחזיות או הנחות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il