TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מטריקס תארח את כנס הדגל העולמי של פורום DevSecOps לראשונה בישראל


שרון אקשטיין. קרדיט יחצ מטריקס
שנת 2020 תיזכר בעיקר כשנת הקורונה, אבל גם כשנה שהיוותה אבן דרך משמעותית בכל הנוגע לטרנספורמציה דיגיטלית ומעבר של ארגונים לעבודה מרחוק
השימוש המאסיבי במערכות מקוונות הגדיל את אפשרויות התקיפה השונות והרחיב את סל האיומים הקיימים. כל אלה מחייבים התייחסות רצינית בכל הנוגע לאבטחת המידע ואיתור חולשות ופרצות אבטחה בקוד בקרב ארגונים.
עוד לפני תקופת הקורונה השימוש בתוכנות המבוססות על פיתוח בקוד פתוח גברו משמעותית, בעיקר בשל הרצון של ארגונים לבדל את עצמם ולהצליח להקדים את המתחרים בשחרור גרסאות התוכנה. מערכות עבודה של הקוד הפתוח נגישות לעבודה של מספר מתכנתים במקביל, כך שמפתחי התוכנה בארגונים נחשפים למשימות פיתוח ופרויקטים מרובים מה שהופך את הפלטפורמות לפגיעות יותר וחשופות לאיומים. ארגונים העושים שימוש בתוכנות מסוג זה נדרשים ליישם שיטות עבודה ופרקטיקות הגנה המסוגלות לאתר חולשות ופרצות אבטחה לכל אורך שלבי הפיתוח על מנת להגן עליו.
חברת סונטייפ (Sonatype) המיוצגת בישראל ע"י חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, מובילה את אירועי הדגל של פורום המנהיגות של קהילת ה-DevOps בעולם. מדובר על סדרת אירועים עולמיים ומטריקס, תארח לראשונה את הפורום המיועד לשוק הישראלי שיתקיים בשפה העברית.
הכנס יעסוק בסוגיית אבטחת התוכנה בקוד הפתוח במציאות משתנה, ובו שלושה מומחי טכנולוגיות מידע (IT) מארגוני אנטרפרייז מובילים בארץ יחלקו את דרכי ההתמודדות של הארגון עם אתגרי האבטחה הקיימים. הם יספרו כיצד הם פועלים להפחתת סיכוני האבטחה הכרוכים בפיתוח בקוד הפתוח מבלי לפגוע בתהליך הפיתוח עצמו ובחדשנות הארגון. הכנס עתיד להתקיים בצורה וירטואלית בשלושה במארס 2021, ומיועד עבור מומחי אבטחת מידע ואנשי DevOps בארגונים.
אלחנדרו אסטרדה גמבואה, מנהל אזורי בסונטייפ: "מוצרי ההגנה שלנו מהווים שכבת מגן לארגונים רבים המאפשרת להם להנות מיתרונות הפיתוח בפלטפורמות הקוד הפתוח ומסייעת להם להימנע מהסיכונים הטמונים בשימוש באותן פלטפורמות. אנחנו מקיימים מאות כנסים בנושא ברחבי העולם ויודעים עד כמה הקהילה המקצועית צמאה לשיתוף של ידע ותובנות בנושא וכעת גם לקהל הישראלי יש הזדמנות להשתתף בכנס מסוג זה".
שרון אקשטיין, מנהלת תחום DevSecOps בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס: "לנוכח האתגרים ההולכים וגוברים בעולמות הסייבר בעולם ובישראל בפרט, לא יכולנו למצוא מועד מתאים יותר לקיים את הכנס בחסות סונטייפ. בשנים האחרונות סונטייפ משמשת תפקיד מרכזי בפעילות ההגנה של ארגונים לכל אורך מחזור הפיתוח, ומסייעת במיוחד לארגוני אנטרפרייז להתמודד עם האיומים השונים, כך שלכל ארגון העושה שימוש בקוד הפתוח יש מה ללמוד מתובנות הארגונים המשתתפים."

להרשמה לוובינר לחצו כאן

אודות חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס
למעלה מ-30 שנה חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בבלעדיות בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות וחברות תוכנה ישראליות. בנוסף מספקת החטיבה שירותי שיווק, PRE/POST SALE, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות של החברות הללו. פתרונות התוכנה שמספקת החטיבה פועלות במגוון רחב של תחומי פעילות ה-IT, ביניהם Data Platform, Big Data, Predictive Analytics, ITSM, AI, IoT, קוד פתוח, אבטחת מידע, שליטה ובקרה, ניטור חווית משתמש, אינטגרציה, גיבויים, תקשורת ועוד.
חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים משולבים, הדרכה והטמעה, הגשה למכרזים ומספקת סיוע מול היצרנים איתם עובדת החברה בחו"ל. כמו כן, לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מובילים אשר מתמחים, מיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים בהם היא פועלת. הידע, הותק והניסיון הרב של עובדי החטיבה, מאפשרים לה ללוות במשך שנים את הארגונים המובילים בכל מגזרי השוק – פיננסיים, ממשלה, גופי הביטחון, רפואה, תשתיות לאומיות, הייטק ועוד.
החטיבה נחשבת כיום למרכז הידע הגדול ביותר בארץ ובעל הניסיון הנרחב ביותר בכל הנוגע לפתרונות בינלאומיים בתחומי ה- ITהשונים. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מדורגת ראשונה בתחום בדירוג האנליסטים של STKI.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il