TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

נופר אנרגיה: גידול של כ-54% לכ-120 מגה-ואט בחודשים האחרונים בהספק הפרויקטים המחוברים לרשת החשמל


נופר אנרגיה צילום ישראל הדרי
עליה של כ- 32% לכ-420 מיליון ₪ בהכנסות השנתיות הצפויות ממכירת חשמל של פרויקטים אשר יחוברו לרשת החשמל עד סוף 2022
גידול של כ- 23% לכ- 850 מגה-ואט בהספק הפרויקטים אשר יחוברו לרשת החשמל עד סוף שנת 2022

נופר אנרגיה פרסמה הבוקר מצגת למשקיעים בה היא מציגה את פעילותה במהלך החודשים האחרונים, מאז תחילת המסחר במניית החברה. החברה מדווחת על גידול של כ-54% לכ-120 מגה-ואט בהספק הפרויקטים המחוברים לרשת החשמל, על עלייה של כ- 32% לכ-420 מיליון ₪ בהכנסות השנתיות הצפויות ממכירת חשמל של פרויקטים אשר יתחברו לרשת החשמל עד סוף 2022, ועל עלייה של כ- 23% לכ-850 מגה-ואט בהספק הפרויקטים אשר יחוברו לרשת החשמל עד סוף שנת 2022.

במהלך החודשים האחרונים החברה ביצעה בשיתוף עם קרן נוי כניסה לפעילות משמעותית בספרד ובאיטליה באמצעות השלמת סגירה פיננסית ותחילת עבודות הקמה בפרויקט קרקעי בהספק 169 מגה-ואט בספרד והשקעה בחברה איטלקית, העוסקת בייזום, בפיתוח ובהקמה של פרויקטים סולאריים בסגמנט הגגות באיטליה, המאופיין ברווחיות גבוהה ובפוטנציאל צמיחה משמעותי.

בשבוע שעבר דיווחה החברה על השלמת הקמתה של מערכת אגירת החשמל המסחרית הראשונה בישראל, וציינה כי שימוש במערכת אגירת החשמל, מאפשר לחברות הקבוצה להקים מערכות פוטו-ווטאיות נוספות בשטח בו הוקמה מערכת אגירת החשמל, באופן המבטיח הזרמה של החשמל לאורך שעות רבות יותר ביממה בהן המערכות לייצור חשמל אינן פעילות, ללא צורך בהגדלת נקודת החיבור לרשת החשמל, וכן מאפשר לחברות הקבוצה להזרים את החשמל המיוצר במערכות בשעות בהן תעריפי החשמל גבוהים יותר. החברה הוסיפה כי מקדמת כיום הקמה של עשרות מערכות נוספות לאגירת חשמל בשוק המקומי.

בנוסף, החברה עדכנה כי סיימה במהלך חודש ינואר הקמת מערכת צפה במתח גבוה הראשונה בישראל, וצפויה לחבר לרשת החשמל עד סוף שנת 2022 מערכות סולאריות צפות בהספק כולל של 275 מגה-ואט.

נדב טנא, מנכ"ל החברה אמר כי: "אנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ על מנת לחזק את המובילות של החברה בשוק האנרגיה המתחדשת המקומי ולקדם פעילות גלובלית משמעותית תוך התבססות על המודל העסקי הייחודי, צבר השותפויות המשמעותי, ה-DNA היזמי וההון האנושי של החברה. במהלך החודשים האחרונים המשכנו לפתח, להקים ולחבר פרויקטים רבים בהיקף משמעותי בשוק המקומי. כפועל יוצא החברה גאה להציג גידול משמעותי בהספקי הפרויקטים המחוברים ובהכנסות הצפויות מייצור חשמל. בנוסף, נופר אנרגיה גאה להוביל את מהפכת אגירת החשמל בשוק המקומי ורק לפני מספר ימים השלימה הקמת מערכת אגירה ראשונה מסוגה בישראל. מאז הנפקת החברה נכנסנו יחד עם קרן נוי לשוק האנרגיה המתחדשת האיטלקי באמצעות השקעה בפלטפורמה קיימת, השלמנו סגירה פיננסית והתנעת הקמה של פרויקט פוטו-וולטאי בהספק 169 מגה-ואט בספרד. החברה תמשיך בצמיחתה המואצת, בהשגת היעדים שהוצגו ובהובלת שוק האנרגיה המתחדשת בישראל".

"נופר אנרגיה" אשר הנפיקה מניותיה בבורסה בת"א בחודש דצמבר 2020, פועלת בתחום פיתוח, רישוי, הקמה ותפעול של מערכות פוטו-וולטאיות, בעיקר בסגמנט הדואלי (מאגרים וגגות). סגמנט זה מאופיין בפרויקטים בעלי תשואה עודפת. יכולותיה של "נופר" כחברה הנדסית, בה כלל שרשרת הכישורים הנדרשים מבוצעים In House, מקנות לחברה גמישות תפעולית ויתרונות ביחס לחברות אחרות בתחום. אסטרטגיה זו מאפשרת לחברה לתרגם זכיות במכרזים, לחיבור בפועל של מערכות, תוך השגת תשואה עודפת בפרויקטים אותם יוזמת, מקימה ומתפעלת ("MW שווה יותר").

בתמונה נופר אנרגיה מימין לשמאל: נדב טנא מנכל החברה עופר ינאי יור נעם פשיר סמנכל כספים שחר גרשון סמנכל פיתוח עסקי . צלם: ישראל הדרי


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il