TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

גב-ים מרחיבה את פעילותה בתחום התעשייה


שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלים רב-בריח קרדיט- אייל טואג
גב-ים ורב בריח מתקשרות בעסקה משותפת משמעותית להקמת מפעל רב בריח באשקלון, בשטח כולל של כ-40 אלף מ"ר
גב-ים תקים את המפעל עבור רב בריח, אשר תשכור אותו לתקופה של 25 שנים, בתמורה לסך של כ-11.5 מליון ש"ח בשנה (בגין חלקה של גב-ים בנכס - 70%)

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר היום: "תחום זה מהווה מנוע צמיחה נוסף ויציב ומסומן כאחד המוקדים העתידיים, באופן שמחייב הקמת מרכזי לוגיסטיקה ותעשיה גדולים ומבוססי רובוטיקה. ההסכם שנחתם עם רב בריח מהווה צעד נוסף ומשמעותי של החברה בהשגת היעד האמור."

אבי יעקובוביץ׳. צילום- אלדד רפאלי


שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלים רב-בריח מוסיף: "אני שמח וגאה על העלייה על הקרקע לבניית מפעל חדש בשטח של 41 אלף מ"ר של חדשנות וטכנולוגיה, שיביאו את רב בריח למכירות בכל העולם. גב-ים היא שותפה לדרך, שתתרום מניסיון של שנים רבות להשלמת הפרויקט ולהצלחת הבניה."

גב-ים תקים עבור רב בריח את המבנה, בשטח כולל של כ-41 אלף מ"ר, על גבי חטיבת קרקע של רב בריח בשטח של כ-55 דונם באזור התעשיה אשקלון.
במסגרת השותפות, גב-ים תנהל ותממן את הקמתו של הפרויקט. עבודות ההתאמה במפעל תבוצענה על-ידי רב בריח ועל חשבונה, והיא תשכור את הנכס לתקופה של כ-25 שנה.

עם השלמת הקמתו של המפעל, במהלך הרבעון הראשון של שנת 2023, יהיה חלקה של גב-ים בנכס - 70% וחלקה של רב בריח - 30%.
רב בריח היא מיצרניות הדלתות והמיגון המובילות בישראל, בבעלות משפחת דונרשטיין (80%) ופועלים שוקי הון (20%).

לרב בריח נכון להיום כ-50 אלף מ"ר שטחי ייצור באשקלון, ברקן וכרמיאל. רב בריח מעסיקה כ-800 עובדים באשקלון, והמפעל החדש יוסיף כ-600 מקומות עבודה חדשים.
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר היום: "גב-ים הציבה לעצמה כיעד את הרחבת פעילותה בתחום המרכזים הלוגיסטיים והתעשיה, וממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום זה.
תחום זה מהווה מנוע צמיחה נוסף ויציב ומסומן כאחד המוקדים העתידיים, באופן שמחייב הקמת מרכזי לוגיסטיקה ותעשיה גדולים ומבוססי רובוטיקה. ההסכם שנחתם עם רב בריח מהווה צעד נוסף ומשמעותי של החברה בהשגת היעד האמור
.
לגב-ים נכסים בהיקף של כ-1,034,000 מ"ר, הפרוסים ב-18 ערים וכוללים 21 פארקים ומרכזי הייטק, משרדים, לוגיסטיקה, תעשיה ומסחר, הממוקמים באזורי ביקוש מהמובילים בארץ. מתוכם, היקף הנכסים המיועדים ללוגיסטיקה ותעשיה הינו כ-250 אלף מ"ר, כאשר בין המתחמים הבולטים נמצא פארק גב-ים מודיעין, פארק גב-ים ממן בלוד, פארק גב-ים קיסריה ואזורי התעשיה בחולון, יבנה, באר יעקב, מפרץ חיפה, טירת הכרמל ואחרים.
גב-ים מובילה פעילות ייזום אינטנסיבית, הכוללת, לאחר השלמת העסקה עם רב בריח, 8 פרויקטים, בהיקף של כ- 310 אלף מ"ר (חלק החברה כ-240 אלף מ"ר), בהשקעה כוללת של כ-1.8 מליארד ש"ח, וצפי הכנסות של כ-140 מליון ש"ח, המהוות תוספת של כ-90 מליון ש"ח ל-FFO המיוחס לבעלי המניות (גידול של כ-37% לעומת ה-FFO המיוחס לבעלי המניות בשנת 2020, אשר הסתכם בכ-240 מליון ש"ח). לאחר השלמה ואכלוס הפרויקטים שבייזום, בתום שנת 2024, מצבת הנכסים של החברה תעמוד על 1.3 מליון מ"ר, עם הכנסות שנתיות של כ-715 מליון ש"ח. קפיצת מדרגה משמעותית.

לחברה כ-440 לקוחות, מרביתם חברות בינלאומיות גדולות, איכותיות ומבוססות, בקדמת הטכנולוגיה. נכון לתום שנת 2020, צבר ההזמנות של החברה בהסכמי שכירות חתומים הסתכם בכ-2.3 מליארד ש"ח בגין נכסים מניבים, וכ-3.0 מליארד ש"ח כולל הסכמי שכירות חתומים בגין פרויקטים בהקמה."

שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלים רב-בריח מוסיף: "אני שמח וגאה על העלייה על הקרקע לבניית מפעל חדש בשטח של 41 אלף מ"ר של חדשנות וטכנולוגיה, שיביאו את רב בריח למכירות בכל העולם. גב-ים היא שותפה לדרך, שתתרום מניסיון של שנים רבות להשלמת הפרויקט ולהצלחת הבניה".

את העסקה ליוו עוה"ד שלומי כהן ושירי שני ממשרד גורניצקי ועוה"ד יוסי כהן ואיתי רוזנברג ממשרד מיתר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il